האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


כישוף אהבה יהודי (אולי זמני עד פרק 10)

הפאנפיק קוסם ומכשפה יהודיים שלומדים בהוגוורטס ומה שמתפתח בניהם מתרחש בין 1930-ל2003 בחלק מאוחר יותר בפאנפיק(מלחמת העולם השנייה )



כותב: ג'ני סנייפ
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 1761
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: סיפור אהבה יהודי - שיפ: סטיאמי או יעבת - פורסם ב: 17.12.2019 - עודכן: 13.05.2020 המלץ! המלץ! ID : 10646
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

*בוטא ע"י Darth Hader

 



בשעה אחת וחצי הרכבת הגיעה לקינג קרוס. בני משפחת לאנגר ירדו מהרכבת, והחלו לחפש מקום שאינו הומה אדם בקרבת הכביש.
כשהגיעו לאחד כזה, אדון לאנגר הרים את ידו הימנית, שרביטו בידו. כעבור כמה שניות הורגשה בפתאומיות רוח חזקה, מלווה באוטונוס היום שהגיע בעקבותיה. האוטונוס נעצר בחריקת בלמים כל כך רועשת, שאם לא היו קסמים נגד מוגלגים אז כל מוגל בקילומוטר הקורוב היה חושב שיש שם תאונת דרכים רצינית.
לעיניו של סטיב נגלה אוטובוס קומתיים בצבע סגול, שנעצר בדיוק מולם. בדלת האוטובוס הנפתחת הופיע בחור כבן 23, שהתחיל לדבר בשטף. "שלום, קוראים לי סטן שפנייק, אני הכרטיסן שלכם היום. הנהג הוא ארני פרנג הצעיר, רק אתמול הוא קיבל רישיון! תברכו אותו בכניסה, הוא ישמח. כמה אנשים אתם ולאן אתם נוסעים?"
"ילד בן אחת עשרה, תינוקת בת שנתיים ושני אנשים מבוגרים שנוסעים לקלחת הרותחת" פירט אברהם.
"לפונדק של טום גרנדינטון זה עשרים ושלושה חרמשים ושני גוזים, ואם יש צפרדע שוקולד אחת זה יהיה נחמד" השיב סטן, ותוך כדי הדיבור הוא הוציא חשבונית והעביר אותה לאברהם, שהוציא את התשלום הנדרש מכיסו והעביר אותו לסטן.
"תודה רבה! תשאיר את המזוודה כאן ואני אכניס אותה," אמר סטן, ובני המשפחה עלו על האוטונוס. סטן סגר את הדלתות מאחוריהם ולקח את המזוודה בידיו. לרגע הוא עצר ליד ארני ואמר לו בקול רם "ארני, לפני שאתה נוסע לפונדק של טום תעבור קודם בחוות הלשלושים של ארצ'י מקמילין בשביל זוג הפריקים המוזר הזה מאחורה."
לאחר שלש דקות של נסיעה מהירות מטורפת, הם הגיעו לחוות הלשלושים של ארצ'י ושני הקוסמים הנוספים באוטונוס ירדו ממנו. עשר דקות אחר כך משפחת לאנגר כבר הגיעו לחדרם בפנדק הקלחת הרותחת, הניחו את מזודותיהם והתרשמו מסביבתם. השעה הייתה כבר שלוש, והם עדיין לא אכלו צהרים. את הקניות הם מחליטים להשאיר ליום למחרת, ואת שארית היום המשפחה בילתה בנעימים בסמטת דיאגון. הם חזרו לפונדק בשבע בערב, והלכו לישון מותשים לחלוטין.


הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

היי · 12.04.2020 · פורסם על ידי :Kimimiki
איזה רעיון מדליק לפאנפיק! ממש מעניין אותי לדעת איך הוגוורטס נראה באותם שנים.
אבל אני מקווה שבאמת נראה דברים חדשים (בינתיים כתבת בעיקר על דברים מוכרים, כמו האוטונוס, עם אותם נהגים, ואותו נוסח של הזמנה לבית ספר, וינשוף, וסמטת דיאגון. עצה שלי זה להמציא דברים מעניינים חדשים).
נרשם לעידכונים!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007