האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

החיים על פי הרמיוני

קרדיט לג'יי קיי רולינג על הדמות המדהימה הזאת!! וכמובן שאני מוותרת על הזכויות יוצרים שלי
זה הארי פוטר מהנקודת מבט של הרמיוני



כותב: Fans potter
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 2087
4 כוכבים (4.333) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר כמובן - זאנר: מדע בדיוני - שיפ: רון והרמיוני/ויקטור והרמיוני - פורסם ב: 21.12.2019 - עודכן: 16.04.2020 המלץ! המלץ! ID : 10653
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 3
*שעה אחת עשרה*
אני והפרופסור מקגונגל הלכנו לקנות דברים לקראת השנה הראשונה שלי בהוגוורטס, ותאמת שממש התרגשתי!

לאחר שקנינו את כל הדרוש (כמעט) הלכנו לקנות שרביט, (🤩) נכנסנו לחנות קטנה שהיה בחזית שלה שלט שעליו כתוב 'אוליבנדרס- שרביטים מובחרים מאז 382 לפנה ס התרגשתי כל כך כי הדבר שהכי חיכיתי לו היה שרביט, נכנסנו לחנות ולא היה שם איש. "אממ-" התחלתי לאמר אך באותו רגע הפרופסור ‏מקגונגל צלצלה בפעמון שהיה בחנות. הוא היה נראה בדיוק כמו האיש שהיה בספר שמקונגל נתנתה לי 'חנויות קסמים לאורך כל ההיסטוריה',
אדם קשיש עם עיניים תכולות אך מטרידות.
"אחח פרופסור מקגונגל, תהיתי מתי תבואי לבקרני" הוא אמר בקול דקיק. "9 1/2 אינצ'ים אורך, עשוי עץ אשוח וליבת נימי לב של דרקון? אם אני זוכר נכון" הפרופסור מקגונגל כנראה כבר הייתה רגילה לזה אז היא רק חייכה אליו בסבלנות ואמרה "כן אדוני"
"בכל מקרה, באנו להתאים שרביט לעלמה גריינג'ר" הרגשתי שסומק עולה בלחיי, אדון אוליבנדר שאל אותי מה היא זרוע השרביט שלי ולאחר מכן מדד את יד ימין שלי, הוא מדד מכתפי עד לקצה האצבע, ואז מפרק היד עד למפרק, כתף עד לרצפה, ברך עד לבית השחי, וסביב הראש בזמן שמדד הוא סיפר לי: "לכל שרביט של אוליבנדר יש גרעין של חומר קסם רק עוצמה, העלמה גריינג'ר. אנחנו משתמשים בפרוות חד קרן, נוצות זנב של עוף חול ונימי לב של דרקונים. אין שני שרביטי אוליבנדר זהים, בדיוק כשם שאין שני סוסי חדי קרן, דרקונים או עופות חול זהים. וכמובן, אף פעם לא תגיעי לתוצאות הכי טובות עם שרביט של קוסם אחר."פתאום שמתי לב שסרט המדידה שבאופן מצחיק ומטריד שמדד את המרחק בין שתי נחירי, עשה זאת בכוחות עצמו 'קסם הרחפה' חשבתי לעצמי בינתיים אדון אוליבנדר הסתובב בין כל המדפים והוריד מהם קופסאות " זה מספיק," הוא אמר וסרט המדידה קרס בערימה על הרצפה "אם כן, העלמה גריינג'ר. נסי את זה. עץ בוק ונימי לב של דרקון. עשרים ושלושה סנטימטר. נעים וגמיש. פשוט קחי אותו ותני לו הנפה." הנפתי את השרביט אך אדון אוליבנדר לקח אותו ממני במהירות "מייפל ונוצת עוף חול. שמונה עשר סנטימטר. מצליף כמו שוט. נסי-" ניסיתי אבל גם את השרביט הזה כמעט מיד הוא חטף מידי. לא, לא- הנה, אבוני ופרוות חד קרן. עשרים ושניים סנטימטר.קפיצי.קדימה,קדימה, נסי אותו" כבר התחלתי להתייאש כי גם את השרביט הזה הוא חטף ממני!
אדון אוליבנדר כנראה שם לב להתיאשותי ואמר "הנה נסי את זה עץ גפן ונימי לב של דרקון.עשרים ושבעה סנטימטר. גמיש." ניסיתי את השרביט וסוף סוף מצאתי שרביט שהתאים (😄) הפרופסור מקגונגל שילמה לאדון אוליבנדר שבע אוניות זהב, וקד לנו קידת פרידה. כשיצאנו אמרתי לפרופסור מקגונגל שאני לא רוצה שתשלם בעבור הציוד שלי(גם בשאר החנויות היא שילמה) והיא אמרה שלא אדאג מפני שזה כסף שהורי נתנו לה והיא המירה את זה לכסף של קוסמים.

עמוסה בשקיות הגעתי הביתה, ולאחר שנפרדתי מהפרופסור מקגונגל נכנסתי לביתי וראיתי את אימי ואבי יושבים בסלון אבי עזר לי עם השקיות, ולאחר זמן קצר נכנסתי להתקלח, כשבאתי לסלון אימי שאלה אותי איך היה ושאספר לה כל מה שעשינו, סיפרתי לה והראתי לה את שרביטי בהתרגשות. "הוא יפייפה" הם אמרו בהתרגשות לאחר ארוחת צהריים הלכתי לחדרי וניסיתי להתאמן על כשפים, הצלחתי את כולם! (😊) אבל כנראה שלא שמתי לב לזמן כי אימי קראה לי לארוחת הערב, אכלנו קינוח ואני עליתי לחדרי כדי לשנן את כל ספרי (נקווה שזה יעזור לי (🥺)).

-

*האימוג'ים בסוגריים מתארחם מצבי רוח

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זה יפה · 29.12.2019 · פורסם על ידי :גאיה אמרגי
אבל: סמיילים זה לא בדיוק תקני, והאמת שאסור לעשות קסמים בשרביט מחוץ להוגוורטס עד גיל 17.

נכון · 29.12.2019 · פורסם על ידי :Fans potter (כותב הפאנפיק)
אבל גם בספר כתוב שהרמיוני עשתה קסמים מחוץ לבית ספר...

גאיה אמרגי · 30.12.2019 · פורסם על ידי :נועה וויזלי המושלמת
תבדקי שוב בספר הראשון והשביעי ותראי שלתלמידי שנה ראשונה (שעוד לא התחילו) מותר...

זו שלמעלה · 17.01.2020 · פורסם על ידי :גאיה אמרגי
רק ברכבת, ובלי שרביט אפשר לפני הוגוורטס

· 28.01.2020 · פורסם על ידי :Maya.grainger
נחמד!
לגבי הוויכוחון הקטן שהיה פה:
מותר לעשות קסמים מחוץ להוגוורטס, אך אסור לעשות זאת בנוכחות מוגלגים. (זה לפחות מה שאני זוכרת 😅)
יש כמה וכמה פעמים בספרים ובסרטים שבהן מסופר על קסמים שביצעו מחוץ לשטח הטירה/הרכבת מתחת לגיל 17, לעומת זאת בספר החמישי כשהארי מבצע פטרונוס בנוכחות דאדלי בן דודו, הוא מואשם בעבירה על ידי משרד הקסמים והוא מוזמן למשפט.

חח וואי אילה זיכרון · 28.01.2020 · פורסם על ידי :Fans potter (כותב הפאנפיק)
💖💖

תגובה ל: Fans potter · 29.01.2020 · פורסם על ידי :Stalin
תודה 😆
האמת שאני כבר לא זוכרת כל כך טוב חחח,
קראתי את הסדרה לפני 4 שנים 😂
מחכה לפרק חדש :-)

ממליצה לך לקרוא שוב אבללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל מה שבא לך · 29.01.2020 · פורסם על ידי :Fans potter (כותב הפאנפיק)
אשתדל להוסיף פרק חדש היום

חמוד · 14.04.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
אבל מקגונגל מחייכת יותר מדי 😆

קסמים · 17.01.2021 · פורסם על ידי :dobbyisfree
מותר לעשות קסמים לפני שמתחילים הוגוורטס

יפה · 20.01.2021 · פורסם על ידי :לא ידעתי מה לכתוב
לקטינים (ילדים שלא הגיעו עד לגיל שבע עשרה) אסור לעשות קסמים מחוץ לבית הספר עם שרביט, וזה לא משנה אם זה בנוכחות מוגל או לא, אבל מותר להם לעשות בלי שרביט כי משרד הקסמים חושב שהם לא שולטים בזה, ושמוטב להם להתרגל לקסם לפני הוגוורטס. אבל בעיקרון, מה שהרמיוני עשתה לפי הפאנפיק היה לא חוקי, כי היא השתמשה בשרביט מחוץ להוגוורטס לפני שהגיעה לגיל שבע עשרה. חוץ מזה, לפי הספרים, הרמיוני השתמשה בלחש שיכחה על ההורים שלה כשהיא הלכה להוגוורטס וגם בספר השביעי כדי להגן עליהם מאוכלי המוות.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
497 1480 811 357


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח