האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הוגוורטס תולדות

סיפורים מכל תולדות הוגוורטס



כותב: Kimimiki
הגולש כתב 20 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 1706
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות, מתח, הומור - שיפ: --- - פורסם ב: 29.02.2020 - עודכן: 11.03.2020 המלץ! המלץ! ID : 10729
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הרוח נשבה, כל החיות נשארו במעטה העצים, בית הספר עמד כמו צוק סלע או שן אפורה בולטת מתוך הקרקע, מאפילה ומגמדת את כל מה שסביבה. המדשאות והיערות נפרשו סביב הטירה במעגלים, עולים ויורדים עם שיפועי הגבעות.
סביב מגדל ריוונקלו טסו במעגלים שלושה חיות דמויות נשרים. סלאזר סליתרין הציב אותם שם.
תחרות של ילדים רכובים על היפוגריפים התבצעה בחצר. קבוצה אחת צבועה באדום והשנייה בכחול, הם רדפו אחד אחרי השני, עפו מעל האגם וניסו לחבוט ברוכבים של הקבוצה השניה עם מקלות עץ מחודדים.
על יציעי אבן בין בית הספר לאגם ישבו קהל התלמידים ועודדו את הקבוצות. ביציע העליון ישבו סגל המורים.
סלאזר סליתרין ישב מיושר במקומו, מביט במשחק בעיני נץ ופרצופו החתום לא מגלה דבר מהלך רוחו.
הסגל מחא כף בנימוס עם כל הפלה.
"גודריק רוצה לדבר איתך, אדון", אב הבית הזקן, גרמוט, לחש לסלאזר מאחור.
סלאזר נשאר נטוע במקומו. "תגיד לו שיפנה אלי בסוף המשחק."
המשחק נגמר והקהל הריע. השחקנים המנצחים ירדו לדשא בריצה וחיבקו אחד את השני. הם ניפנפו לקהל, קדו קידות ושלחו נשיקות לשמיים. כל בית גריפינדור ירד עכשיו מהיציעים לדשא כדי להריע לשחקנים המאושרים והמלאים מעצמם. מאחוריהם שחקני ריוונקלו החבולים הובילו את ההיפוגריפים שלהם בצליעה אל המכלאות מאחורי הבמה. חבריהם ירדו לעזור להם.
ראשי הבתים המשחקים, גודריק ורוונה, לחצו ידיים והנהנו אחד לשני.
"שיחקתם טוב," אמר גודריק.
רוונה הנהנה בראשה. המורים החלו לצאת מהיציע דרך מדרגות האבן האחוריות. סלאזר פגש את גודריק כשהגיעו לראש המדרגות. גודריק שלח בו מבט מלא משמעות והתחיל לרדת לצידו.
סלאזר ידע על מה גודריק רוצה לדבר איתו. הם ירדו את מחצית המדרגות בין המורים המפטפטים בהנאה.
"איפה התלמיד שלך, פרדריק, נמצא?" שאל גודריק. "לא ראיתי אותו כבר כמה ימים".
"סולק מבית הספר", אמר סלאזר, הוא שיחק בזקנו ועיניו נצצו. "הילד חיטט בעיניינים לא שלו, ולא יכולתי להשאיר אותו. זאת התשובה שרצית לשמוע, גודריק? את השיקולים למי אני אשאיר בבית שלי אני אשאיר לעצמי." סליתרין טפח על כתפו של גודריק. "כל הכבוד על המשחק".
הוא עקף את גודריק והתקדם אל עבר שער בית הספר. מחר אמור להגיע הדרקון הגדול.
עננים אפורים התחילו לכסות את השמים וכולם ידעו שעומד לרדת בקרוב גשם. כנראה שיעורי הטיפול בחיות הפלא ושיעורי כוחות האופל יתבטלו היום.

הוגוורטס תולדות - עמ' 50:
"
בסיור בתוך בית הספר אפשר למצוא חדרים בני אלפי שנים. בית הספר שופץ פעמים רבות, אך יש חדרים שנשארו באותה צורה מאז, לדוגמא המגדל של ריוונקלו, המרתפים המזרחיים, או מחסן הקדרות לשעת חירום. חלק מהתמונות ברחבי הטירה גם כן מוערכות מאותה תקופה, ויושבי התמונות מקללים באנגלית קמאית ולא מוכרת ילדים שרצים מהר מידי או את אלה שמגדלים שיער ארוך..."
המשך בפרק 4 - התמונה באולם הגדול

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007