האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

הקוסמים הישראלים

צאציהם של גיבורי הסדרה "הארי פוטר" מגלים כי בישראל יש בית ספר לקוסמים...



כותב: machar
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 2701
4 כוכבים (4.167) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פלאפי - שיפ: לילי ודן-דן - פורסם ב: 26.04.2020 - עודכן: 20.05.2020 המלץ! המלץ! ID : 10871
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

שירלי הרגישה שגופה מסתחרר במהירות. היא אחזה בידה את ידו האיתנה של דודה.

ואז- הם הגיעו. בפעם הראשונה בחייה, שירלי הרגישה שייכת. היא תמיד הייתה ה'ילדה המוזרה' שאף  אחד לא רצה להתקרב אליה. לא לירז, לא שיר, לא נדב...

תמיד מסביבה כולם היו איקסמים, כלומר ללא כוחות קסם. לפחות ככה אמרו...

ועכשיו- במדרחוב שארן- כולם, כולל כולם, קוסמים ומכשפות!

שירלי רצה מחלון הראווה של חנות הקווידיץ', מציינת לעצמה בלב לחזור לשם, אל חלון הראווה של ספרי הלימוד, אל חנות הממתקים...

אמה של שירלי אמרה לה: "שירלי, רוצה לקנות גלימה?"

"לקנות גלימה? ברור שאני רוצה לקנות גלימה! מה השאלה? וואו! יהיה ל גלימה משל עצמי!" צווחה שירלי בהתרגשות.

שירלי הביטה מעלה וראתה את השלט בכניסה לחנות:

 

גלימות לקוסמים ולמכשפות- קונים אצל המומחיות

שיר שירה ואשירה- נכין לכם גלימה, ויחד נשירה!


שירלי ואמה נכנסו אל חנות הגלימות. כשנכנסו, שמעו מוזיקה נעימה...

 

"מי רוצה גלימה יפיפיה?

שחורה לתלמידים, למסיבות קנו גם כחולה,

יש לנו פה גם סגולה וירוקה,

קנו בהמוניכם, גלימות לכל קוסם

לקטנטנות- למבוגרות, כולן כולן שוות!"



"ומה איתך יקירתי?" שאלה שיר המוכרת את שירלי "אף פעם לא ראיתי אותך קודם פה" אמרה. ואז הבחינה באמה של שירלי וקרצה לה. "גברת גולדשטיין,  אז זאת הבת שסיפרת לי עליה? היא מאוד נימוסית, הילדה שלך..." אמרה ואז פנתה אל שירלי: "אז, את עולה לכיתה ז' יקירתי?" שאלה אותה. שירלי הנהנה בהתרגשות. אף פעם לא התייחסו אליה בחום כזה מחוץ לבית... שירלי התחילה למדוד מספר גלימות, ולבסוף- מצאה אחד שמתאים לה.

היא לבשה את אחת הגלימות שאמה קנתה לה ויצאה אל המדרחוב ההומה בהתרגשות.

"אמא, אפשר לקנות שרביט?" שאלה שירלי את אמה בציפייה. "ברור חמודה! חנות השרביטים שם!" אאמרה והצביעה על חנות נמוכה, עם שלט ישן בו היה כתוב:

 

 

משפחת כהן- שרביטים מאז שנת 1234 

 

שירלי נכנסה בהתרגשות וראתה עוד כמה ילדים, בני גילה, על יד הוריהם, מחפשים מוכר שיעזור להם. שירלי קצת קינאה באלה שהיו עם אבותיהם. אבא שלה לא גר איתם. כל פעם ששאלה את אמה על כך, היא לא הסכימה להגיד, ומיד שינתה נושא. אבל שירלי לא יכלה להמשיך לחשוב על זה, כי מיד ניגש אליה אחד מהמוכרים, שאחר כך אמר לה ששמו משה כהן.

 

"שלום יקירה" אמר משה כהן והמשיך "לפני שנתחיל לנסות עליך כל מיני שרביטים, עליך למלא שאלון קצר, שנידע מה לנסות קודם." אמר, ונתן לה דף ועיפרון.

שירלי הסתכלה על השאלות:

 

שם:

שם משפחה:

שם משפחה קודם של אמא:

צבע אהוב:

קסם אהוב:

חיה אהובה:

עוד משהו קטן על עצמך...

 

שירלי מילאה את השאלון במהירות והגישה אותו למשה.

"צבע אהוב סגול את אומרת? וקסם אהוב? המממ שילוב מאוד ייחודי התשובות פה... טוב, בואי נסי את זה" משה הגיש לה שרביט בגודל בינוני, עם מחזיק סגול. "המחזיקים הם לנוחות, שיהיה קל להחזיק אותם." משה הסביר לשירלי. ברגע ששירלי לקחה מידו את השרביט, הוא חטף אותה בחזרה "לא, זה לא זה" אמר, וכך הוא ושירלי בילו זמן רב במציאת השרביט המתאים, ובינתיים אמה של שירלי, ואחיה, פנו לעבר חנות הספרים, על מנת לקנות את  החוברות של שירלי, ואחיה. עד שהם חזרו, שירלי הספיקה לנפץ את חלון הראווה 38 פעמים,  לכבות את האור 56 פעמים, ולפגוע במשה 398 פעמים. אבל אז הם סוף- סוף מצאו את השרביט הנכון, שהפריח פרחים סגולים יפיהפיים.

לאחר ששילמו על השרביט, הם פנו לעבר חנות החיות, שם בחרה שירלי ינשוף.

לבסוף, פנו את חנות הקווידיץ'. שירלי הביטה בהתרגשות  בחלון הראווה הרחב. "אמא, את יכולה לקנות לי מטאטא? בבקשה!" ולשמחתה של שירלי, ולאכזבתו הרבה של רועי אחיה, קנתה לה את המטאטא החדיש ביותר, מטאטא המחץ 9.

לאחר כל הקניות הנ"ל,  משפחת גולשטיין חזרה לביתה שמחים ומאושרים.

 


מוזמנים לכתוב הארות, הערות רעיונות להמשכים וכל מה שעולה על דעתבם פה בתגובות.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

. · 30.04.2020 · פורסם על ידי :Laor
ממש יפה!!
אהבתי!!!

זה טוב, אבל יש מה לשפר · 03.05.2020 · פורסם על ידי :Din Djarin
היה עדיף שהיית עושה את זה ביותר פרטים,כמו אצל אדון משה שאדון משה יאמר "יווו השרביט הזה, (משהו מיוחד שאת רוצה שיהיה קשור אליו)

משה תפסיק לקטר על כל דבר שאתה רואה! · 03.05.2020 · פורסם על ידי :machar (כותב הפאנפיק)

מגניב!!! · 11.03.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה
אהבבתי מאוד...!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
497 1480 811 357


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח