האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


קסם החיות

קיאר מרקלינגל, חוקר יצורי פלא הגדול ביותר בתולדות הקסם הידוע לו, הוא אוסף מידע לספרו על חיות הפלא, הוא עובד על זה ימים ולילות, וכמעט מצליח. אילולא...



כותב: Din Djarin
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 2146
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: חיות הפלא והיכן למצוא אותם (הספר שיפורסם ב2001) - זאנר: מתח והרפתקאות - שיפ: קיאר ואניטלן - פורסם ב: 30.04.2020 - עודכן: 12.07.2020 המלץ! המלץ! ID : 10895
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שנייה 0

קיאר התרומם במהירות ועם לחש "אימפדמנטה" הוא העיף את הכימרה מעליו על העץ שמעליו. הכימרה התרוממה ונחתה על עץ ובלחשי "דורו" ו"איסנדו" הכימרה נפל על הארץ בוער כמו העץ שמסביבו.

שנייה 18

 "אניטלן, תיקחי את זה ותלבשי אותו, יש לך 3 שניות בדיוק." הוא זרק לה גלימה שחורה עם צדדי זהב והמשיך: "שלוש, שניים" אניטלן תפסה את הגלימה והצליחה להשחיל אותו מעל לראשה. "לשים את הכובע?" היא שאלה וקיאר המשיך: "כן, עכשיו!!!"  הוא הרים את שרביטו למרומים, הוריד את השרביט לגובה אמצע הבטן, החזיק אותו בשני ידיים. עשה שלוש סיבובים גדולים בכיוון השעון, הוריד את יד שמאל שיעשה סיבוב אחורנית. העלה את יד שמאל מעל הראש. שלף את יד ימין ומתח אותה לעבר הכימרה עד כמה שיכל.

שנייה 20

וצעק: "אנטיכימראי" ובזק אור בצבע לבן יצא מהשרביט. אל הלבן התווספו אדום, צהוב וכתום. הבזק שיצא מהשרביט שלו היה 85 ס"מ על 85 ס"מ. אחרי מה שנראה כמו נצח הכימרה התחיל לקום ולשאוג בפראות אבל אז הבזק אור שיצא מהשרביט התחיל לקטון ולהפוך לכחול שמיים, כחול ים וירוק כהה. הכחול ים הפך לסוג ידיים שחנקו את הכימרה כשהכחול שמיים נראה כמו אש. ובינתיים הירוק רקד סביב. וככה הכימרה פשוט נעלם כשהירוק פשוט עטף את איפה שהכימרה עמד כשהוא חזר אל תוך השרביט של קיאר.

שנייה 25

"מה זה היה?!?!?!" היה הדבר הראשון שנפלט מפיה של אניטלן ברגע שהאור נכנס אל תוך השרביט של קיאר. היא הרגישה איזה צמח מזדחל על הפרצוף שלה "ומה זה!?" היא אמרה בעצבניות כשניסתה להוציא את הצמח מהפרצוף שלה וקיאר פשוט אמר לה בסבלנות: אל תגעי בזה" הוא נופף את שרביטו כשהצמח ירד מהפנים שלה, עם כל הגלימה. קיאר התכופף, הרים אותו ואמר: "זה יצור מיוחד במינו שאני קורא לו 'הצמח ששוּאה בידי הכימרה' הייתה לו יריבות מיוחדת עם הכימרה והוא פיתח יכולות להילחם בכימרה ומזה פיתחתי את הלחש שלי נגד הכימרה שראית שעשיתי בו שימוש עכשיו 'אנטיכימראי', בואי נרד, אני אספר לך הכל למטה."

 

 

חורטפני היה מתוסכל, עוד פעם הקוסם המתחיל הזה 'קוסם החיות' הזה הצליח לברוח ממנו. ה'קיאר' הזה היה הדבר היחיד שמנע ממנו להשתלט על חיות הפלא, הדבר היחיד שמנע ממנו להשתלט על כדור הארץ.

להתייצב נגד קיאר אחד בפני אחד הוא לא יכל, עד כמה שהוא היה חזק הוא לא יכל להשתמש ביצורי הפלא שלו כשהם רואים את שניהם. אבל כל פעם שהוא שלח אחד לבד ה'קיאר' הזה הצליח להביס אותם. וזה היה מתסכל. המילים "אבדה קדברה" יצאו מהפה שלו, והדב שהיה מולו נפל ארצה ונהרג. הוא הרגע המציא קסם חדש וזה יהיה האחד שהוא ישתמש נגד ה'קיאר' הזה שלו.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה מאד! · 06.08.2020 · פורסם על ידי :ריקטו סמפרה
מצוציין!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
345 1380 791 482


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007