האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

האווטאר, הקוסמים, והחצויים

בואו לראות מה קורה שהאווטאר מתחבר עם קוסמים ומסתבך עם חצויים



כותב: עידו הקוסם
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 5344
4 כוכבים (3.875) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, אווטאר אנג, פרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 02.06.2020 - עודכן: 25.12.2020 המלץ! המלץ! ID : 11099
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היום שהיה אחרי משחק הקווידיץ' היה מטורף. כל הבית ספר נשטף גל פיטפוטים והשערות מי זה הגיבור במסכה. אנג חייך לעצמו כל פעם שהזכירו אותו, והשמועה דלפה ועכשיו קוראים לו, כשף האוויר האחרון. הוא התגעגע לבית שלו, לטוף, לקטרה וסוקה. אחרי שדמבלדור הרשה לו, הוא הצטרף מדי פעם לשיעורים ונתנו לו שרביט מהמלאי של הבית ספר. כמובן שדיברו לא רק על כשף האוויר, גם דיברו על הניצחון האדיר של גריפינדור. ואז, בארוחת הערב פרופסור שאנג[ולפי מבטים, גם אחרים] לא ראה מעולם נכנס לחדר בצעקות, והוא אמר"טרול...במרתף, חשבתי שתדע." והוא התעלף ונפל על הרצפה. גל של פחד תקף את תלמידי בית הספר. כל האולם פצחו בצרחות ואנג פשוט שם לעצמו מים באוזניים. רק אחרי שדמבלדור ירה ניצוצות זהובים משרביטו, האולם הפסיק. אנג הוציא את המים באוזניו ואמר"איזה הקלה." הוא שם לב שהילדה ממשחק הקווידיץ' לא נמצאת. הוא אמר זאת להארי, שהגיב בלחישה"אני יודע, שמתי לב, צריכים ללכת לחפש אותה!" אנג והארי[וכמובן רון] ברחו מהאולם שכולם היו עסוקים והארי ורון הסתכלו אחד על השני ואמרו"איפה כשף האוויר האחרון?" אנג הסתכל עליהם ואמר" אני לא יודע, אני כן יודע שאני צריך ל...שירותים, ביי!" אנג התחבא בפינה, שלף מסטיק וניפח בועה. הוא השתנה מיד ללבוש אחר, מסכה אדומה, מכנסיים כחולים אדומים, חולצה כחולה וכמו מין שכבת מגן בצבע אפור. הוא חזר בתעופה לרון ולהארי ואמר,"אתם לא צריכים לדאוג, תלמידים." הוא פרץ לשירותי הבנות וראה את הילדה עם השיער החום והשיינים של הבונה וטס אליה מהר תוך כדי שהוא קולט שיש טרול. טרול?!, מאיפה הוא הגיע?!. אנג כישף מין שכבת מים וזרק את הילדה עליה בדיוק שהטרול פגע בו עם הנבוט הגדול שלו. דם ירד לאנג מהרגל, היד והלחי. במאמץ גדול הוא הניף את היד הלא פצועה שלו לכיוון הטרול. גל יצא מתוך כל שירות הבנות וגם קצת מהאגם ופגע בטרול שנפל. רון צעק"וינגארדיום לביוסה!" או משהו בסגנון והאלה של הטרול נפלה על הטרול. אנג התאפק לא לצחוק, לא רק כי זה היה מצחיק, אלא גם כי זה היה כואב לו. זה נראה כאילו גל של אושר ותדהמה חולף על רון. פתאום, הגיחו מלא מורים, וצעדו לעבר אנג, אנג זרק כדור עשן והתעופף משם לעבר הילדה, והתעופף עוד קצת למקום שלא היה בו אף אחד, השתנה לאנג ובא אליהם[ לא בריצה, כי הוא נפצע שם]. הוא בא ואמר" מה פיספסתי?" והארי הציף אותו במידע שאנג ידע כבר. הילדה ניגשה אליהם ואמרה" תודה על מה שעשיתם שם, זה היה מאוד אמיץ מצדכם, השם שלי זה הרמיוני גריינג'ר, כמו שחלק מכם יודעים". היא הסתכלה על הארי ורון. אנג חשב לעצמו" יש דברים שעוברים אותם ופתאום, אתם חברים, אנג, וכנראה שגם הארי, רון, והרמיוני ידעו כבר אז, זו תחילה של ידידות מופלאה.

כותב: היי אנשים! אני אכתוב כל פרק דברים אחרי שהפרק מסתיים, תכתבו לי אם נהנתם או לא. 

עם זאת, אני רוצה להודות לאנבת צ'ייס בת אתנה 1 שנרשמה לפאנפיק.

מקווה שנהנתם!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך! · 04.06.2020 · פורסם על ידי :Danger magic
המשך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
482 1380 791 345


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח