האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

יומני החצויים *תרגום*

ספר בונוס של ריק ריירדן לפרסי ג'קסן.
מתורגם



כותב: דניאל135
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 8527
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: הרפתקאות\פנטזיה - שיפ: השיפים הרגילים - פורסם ב: 26.06.2020 - עודכן: 21.08.2020 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 11219
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

צנחתי אל תוך ערמה קטנה של זבל. הבנתי שאנחנו עומדים במערה בגודל מפעל. המנהרה שלנו התרוקנה לתוכו כמו ארובה צרה. קירות הסלע הזדקרו בכבלים ישנים, ובקווים לבנים - אולי הריסות של בניינים ישנים. צינורות מים שבורים, וקווי ביוב ישנים, שלחו טיפת מים קבועה לאורך הקירות והפכו את הרצפה לבוץ. לא רציתי לדעת מה יש במים.

לא היה הרבה אור, אבל המערה נראתה כמו שילוב של אזור בנייה לשוק פשפשים. סביב המערה היו ארגזים, ארגזי כלים, משטחי עץ וערימות של צינור פלדה. היה אפילו בולדוזר שקוע למחצה בבוץ.

מוזר עוד יותר: כמה מכוניות ישנות הובאו איכשהו מעל פני השטח, כל אחת מהן מלאה מזוודות וארנקים. ערימות של בגדים הושלכו בחוסר זהירות כאילו מישהו ניקה חנות כלבו. והגרוע מכל,  על קרסים היו תלויים שורה של פגרי פרות - עור, מרוסק, ומוכן לטבח. אם לשפוט לפי הריח והזבובים, הם לא היו רעננים. זה היה כמעט מספיק כדי לגרום לי להפוך צמחוני, למעט העובדה שממש אהבתי צ´יזבורגר.

שום סימן לענק. קיוויתי שהוא לא בבית. ואז אנבת´ הצביעה על הקצה המרוחק של המערה. "אולי הוא שם למטה."

המנהרה אל החושך הייתה מנהרה בקוטר של עשרים מטרים, עגולה לחלוטין, כאילו נוצרה על ידי נחש ענק. אה ... מחשבה רעה.

לא אהבתי את הרעיון ללכת לצד השני של המערה, במיוחד דרך שוק הפשפשים ההוא של מכונות כבדות ופגרי פרות.

"איך כל הדברים האלה הגיעו לכאן?" הרגשתי צורך ללחוש, אבל ממילא הקול שלי הדהד.

אנבת סרקה את המקום. ברור שהיא לא אהבה את מה שהיא ראתה. "הם בטח פירקו את הדחפור לחתיכות והרכיבו אותו כאן למטה," היא החליטה. "אני חושב שככה חפרו את מערכת הרכבת התחתית לפני זמן רב."

"מה עם הזבל האחר?" שאלתי. "המכוניות, ואממ, מוצרי בשר?"

היא הרימה את גבותיה. "חלק מזה נראה כמו סחורות של מוכרי רחוב. הארנקים והמעילים האלה ... הענק בטח הביא אותם לכאן מסיבה כלשהי. " היא החוותה לעבר הדחפור. "הדבר הזה נראה כאילו היה במלחמה."

כשעיני הסתגלו לחשכה, ראיתי למה היא מתכוונת. דרכי הזחל של המכונה נופצו. מושב הנהג היה חרוך. בחלק הקדמי של המפסק תוחם להב האת הגדול כאילו הוא נתקל במשהו ... או נלחץ.

השקט היה מוזר.

כשהסתכלתי למעלה על כתם האור הזעיר שמעלינו, קיבלתי סחרחורת.

אֵיך יכול להיות שמערה גדולה כזאת קיימת מתחת למנהטן מבלי שהעיר תקרוס, או שנהר ההדסון

ישטף פנימה? היינו צריכים להיות מאות מטרים מתחת לפני הים.

מה שהפריע לי באמת היה המנהרה ההיא בצד הרחוק של המערה.

אני לא אומר שאני יכול להריח מפלצות כמו שידידי גרובר הסאטיר יכול.

אבל פתאום אני הבנתי מדוע שנא להיות מתחת לאדמה.

זה הרגיש מעיק ומסוכן. חצויים לא שייכים לכאן. משהו חיכה במנהרה ההיא.

העפתי מבט באנבת', בתקווה שיש לה רעיון נהדר - כמו לברוח. במקום זאת, היא התחילה

ללכת לכיוון הדחפור.

הגענו בדיוק לאמצע המערה כשאנחה הדהדה מהמנהרה הרחוקה.

התכופפנו מאחורי הדחפור בדיוק כשהענק נראה מהחשכה, מותח את זרועותיו המסיביות.

"ארוחת בוקר," הוא אמר.

יכולתי לראות אותו בבירור עכשיו, והלוואי שלא יכולתי.

כמה הוא מכוער? בואו נגיד את זה כך: סיקוקס בניו ג'רזי,

הייתה נראיתהרבה יותר טוב מאשר קאקוס הענק וזה לא מחמאה לאף אחד.

כפי שאמר הרמס, הענק היה בגובה של כעשרה מטרים, מה שהפך אותו לקטן יחסית לענקים אחרים שראיתי.

אבל קאקוס פיצה על זה בכך שהיה בהיר וצבעוני. היה לו שיער כתום מתולתל,

עור חיוור ונמשים כתומים. פניו נמרחו כלפי מעלה,

עיניים רחבות וגבות מקושתות, כך שהוא נראה מבוהל וגם לא מאושר.

הוא לבש מעיל מקטיפה אדומה עם נעלי בית תואמות. המעיל היה פתוח וחשף מתאגרף בדוגמת ולנטיין -

מכנסיים קצרים ושיער חזה מפואר בצבע אדום / ורוד / כתום שלא נמצא בטבע.

אנבת 'השמיעה צליל נקוע קטן. "זו ענקית ג'ינג'ר."

לרוע המזל, לענק היה שמיעה טובה במיוחד. הוא קימט את מצחו וסרק את המערה ואת

המחבוא שלנו.

"מי שם?" הוא שאג. "אתה - מאחורי הדחפור."

אנבת' ואני הסתכלנו זה בזה. היא נשאה את פיה, אופס.

"בחייך!" אמר הענק. "אני לא מעריך התגנבויות! תראה את עצמך."

זה נשמע כמו רעיון ממש נורא.

אולי הענק הקשיב לתבונה, למרות העובדה שהוא לבש מכנסי בוקסר של ולנטיין.

הוצאתי את העט הכדורי שלי ופתחתי אותו. חרב הברונזה שלי אנקלומוס קפצה לחיים.

אנבת' שלפה את המגן והפגיון שלה. אף אחד מהנשקים שלנו לא נראו מאיימים במיוחד כנגד ענק אבל יחד נכנסנו לרחבה.

הענק גיחך. "נו! חצויים, אתם? אני קורא לארוחת בוקר ושניכם מופיעים? זה

די נעים. "

"אנחנו לא ארוחות בוקר," אמרה אנבת'.

"לא?" הענק נמתח בעצלתיים. עשן ברח מהנחיריים שלו.

"אני מתאר לעצמי שהטעם שלכם נפלא עם טורטיות, סלסה וביצים. רק לחשוב על זה גורם לי

לרעוב!"

הוא התנודד אל שורת גוויות הפרה המנומרות.

הבטן שלי התפתלה. מלמלתי, "אה, הוא לא באמת הולך ..."

קאקוס חטף את אחת הנבלות מעל הוו. הוא פוצץ עליו אש - להבה אדומה וחמה

שבישלה את הבשר תוך שניות אבל לא נראה שהיא פוגעת בכלל בידיו של הענק.

ברגע שהפרה הייתה פריכה ורותחת, קאקוס ניתק את לסתו, פותח את פיו לרוחב בלתי אפשרי והפיל את

הגוויה כולל העצמות והכול.

"כן," אמרה אנבת'. "הוא באמת עשה את זה."

הענק גיהק. הוא ניגב את ידיו השומניות על חלוקו וחייך אלינו. "אז אם

אתם לא ארוחת בוקר, אתם חייבים להיות לקוחות. במה אני יכול לעניין אתכם? "

הוא נשמע רגוע וידידותי, כאילו שהוא שמח לדבר איתנו.

בין זה למעיל קטיפה אדום, הוא כמעט לא נראה מסוכן.

אלא כמובן שהוא היה בגובה של מטר וחצי, נשף אש, ואכל פרות בשלוש נשיכות.

צעדתי קדימה. קראו לי מיושן, אבל רציתי לשמור על המיקוד שלו עלי ולא

אנבת'. אני חושב שמנומס להגן על החברה שלך מפני שריפה מיידית.

"אממ, כן," אמרתי. "יכול להיות שאנחנו לקוחות. מה אתה מוכר?"

קאקוס צחק. "מה אני מוכר? הכל, חצוי! במחירי מציאה! "

הוא החווה סביב המערה. "יש לי תיקי מעצבים,

חליפות איטלקיות, אממ ... כנראה ציוד לבנייה, ואם אתה מחפש רולקס ... "

הוא פתח את החלוק שלו. מבפנים הוצמד מערך נוצץ של שעוני זהב וכסף.

אנבת' טפחה על אצבעותיה. "זיופים! ידעתי שראיתי דברים כאלה בעבר.

קיבלת את כל זה מסוחרי רחוב, לא? הם זייפנים מעצבים. "

הענק נראה נעלב. "לא סתם דברים, גברת צעירה. אני גונב רק את הטוב ביותר! אני בן של

הפיסטוס. אני יודע לזהות זיופים איכותיים כשאני רואה אותם. "

הזעפתי את מצחי. "בן של הפיסטוס? אז למה אתה לא בונה דברים במקום לגנוב אותם?"

קאקוס נחר. "יותר מדי עבודה! אה, לפעמים אם אני מוצא פריט איכותי אני עושה לו העתקים.

אבל בעיקר קל יותר לגנוב דברים. התחלתי עם לגנוב בקר, אתה יודע,כמו פעם.

אוהב בקר! לכן התמקמתי ליד אריזות בשר. ואז גיליתי שיש להם יותר בשר

מאשר כאן! "

הוא גיחך כאילו זו תגלית מדהימה. "רוכלים, בוטיקים יוקרתיים - זו

עיר נהדרת, אפילו טובה יותר מרומא העתיקה! והעובדים עשו לי את המערה המאוד נחמדה הזאת."

"לפני שהברחת אותם," אמרה אנבת ', "וכמעט הרגת אותם."

קאקוס חנק פיהוק. "אתם בטוחים שאתם לא ארוחת בוקר? כי אתם מתחילים לשעמם אותי.

אם אתם לא רוצה לקנות משהו, אני אלך להביא את הסלסה והטורטיות - "

"חיפשנו משהו מיוחד", קטעתי. "משהו אמיתי וקסום אבל אני מנחש שאין לך דבר כזה. "

"חה!" קאקוס מחא כפיים. "קונה ברמה גבוהה. אם אין לי את מה שאתה צריך במלאי, אני

יכול כמובן לגנוב את זה, במחיר הנכון. "

"המטה של הרמס," אמרתי. "הקאדוס."

פני הענק הפכו אדומות כמו שערו. עיניו הצטמצמו. "אני רואה. הייתי צריך לדעת שהרמס

היה שולח מישהו. מי אתם שניכם? ילדים של האל הגנב? "

אנבת' הרימה את הסכין שלה. "הוא קרא לי ילדה של הרמס? אני הולך לדקור אותו ב ... "

"אני פרסי ג'קסון, בנו של פוסידון," אמרתי לענק. הושטתי את היד כדי לעצור את אנבת'.

"זו אנבת' צ'ייס, בתה של אתנה. אנו עוזרים לאלים לפעמים עם דברים קטנים, כמו -

אה, להרוג את הטיטאנים, להציל את הר האולימפוס, דברים כאלה. אולי שמעת סיפורים. אז יהיה קל יותר למסור אותו

לפני שהדברים יהיו לא נעימים. "

הסתכלתי עליו בעיניים וקיוויתי שהאיום שלי יעבוד. אני יודע שזה נראה מגוחך, צעיר בן שש עשרה מנסה לבהות בענק נושם אש. אבל נאבקתי בכמה מפלצות די רציניות

לפני. בנוסף, הייתי בנהר הסטיקס, מה שהפך אותי לחסין מפני רוב ההתקפות הגופניות. זֶה

צריך להיות שווה קצת זיכוי רחוב, נכון? אולי קאקוס שמע עלי. אולי הוא ירעד

וייבב, הו, מר ג'קסון. אני כל כך מצטער! לא הבנתי!

במקום זאת הוא השליך את ראשו לאחור וצחק. "אני מבין! זה היה אמור להפחיד אותי! אבל

למרבה הצער, הגיבוד היחיד שניצח אותי אי פעם היה הרקולס עצמו. "

פניתי לאנבת 'וניערתי את ראשי מרוב רגש. "תמיד הרקולס. מה העניין עם הרקולס?"

אנבת' משכה בכתפיה. "היה לו יחצנית נהדרת"

הענק המשיך להתפאר. "במשך מאות שנים הייתי האימה של איטליה! גנבתי פרות רבות -

יותר מכל ענק אחר. אמהות נהגו להפחיד את ילדיהן עם השם שלי. הם היו אומרים,

"תיהיה מנומס ילד, או שקאקוס יבוא לגנוב את הפרות שלך! '"

"מפחיד," אמרה אנבת '.

הענק גיחך. "אני יודע! אז אתם יכולים לוותר, חצויים. לעולם לא תקבלו את הקאדוקס.

יש לי תוכניות בשבילו! "

הוא הרים את ידו והמטה של הרמס הופיע בידו. ראיתי את זה הרבה פעמים בעבר,

אבל זה עדיין שלח צמרמורת על גבי. פריטים אלוהיים פשוט מקרינים כוח.

המטה היה עץ לבן חלקלק באורך של כמטר וחצי מכוסה בכדור כסף.

סביב המטה שזורים שני נחשים חיים, מאוד נסערים.

פרסי! קול זוחל דיבר במוחי. תודה לאלים!

קול אחר, עמוק ומרוטן יותר, אמר, כן, חיכיתי שעות.

"מרתה, ג'ורג'," אמרתי. "אתם בסדר?"

עדיף שאשיג אוכל, התלונן ג'ורג'. יש כמה חולדות נחמדות כאן למטה. האם תוכל

לתפוס אותם?

ג'ורג', עצור! מרתה צעקה. יש לנו בעיות גדולות יותר. הענק הזה רוצה שנישאר אצלו!

קאקוס הסתכל עלי קדימה ואחורה אל הנחשים. "רגע ... אתה יכול לדבר עם הנחשים,

פרסי ג'קסון? זה מצוין! תגיד להם שעדיף להתחיל לשתף פעולה. אני המאסטר החדש שלהם,

והם יואכלו רק כשהם יתחילו לקבל הזמנות. "

רעבה! מרתה צווחה.

"חכה," אמרה אנבת '. "קאקוס, הנחשים לעולם לא יצייתו לך. הם עובדים רק בשביל

הרמס. מכיוון שאתה לא יכול להשתמש בצוות זה לא מועיל לך. פשוט תחזיר את זה ונשמח להעמיד פנים

שזה מעולם לא קרה. "

"רעיון נהדר," אמרתי.

הענק נהם. "אה, אני אבין את כוחות המטה, ילדה. אני אגרום לנחשים לשתף פעולה! "

קאקוס טלטל את הקאדוקס. ג'ורג' ומרתה התפתלו ולחשו, אבל הם נראו דבוקים למטה.

ידעתי שהקאדוקס יכול להפוך לכל מיני דברים מועילים - חרב, טלפון סלולרי,

סורק מחירים להשוואת קניות קלה. ופעם אחת ג'ורג' הזכיר משהו מטריד

"מצב לייזר." ממש לא רציתי שקאקוס יבין את התכונה הזו.

לבסוף נהם הענק בתסכול. הוא הטיח את המטה נגד פגר הפרה הקרוב ביותר

ומיד הבשר הפך לאבן. גל של אבן התפשט מפגר לפגר עד

שהמתלה נעשה כל כך כבד שהוא התמוטט. חצי תריסר פרות גרניט נשברו לרסיסים.

"עכשיו, זה מעניין!" קאקוס קרן.

"או - או." אנבת' צעדה צעד אחורה.

הענק הניף את הצוות לכיוונו. "כן! בקרוב אשלוט בדבר הזה ואהיה חזק כמו הרמס.

אני אוכל ללכת לכל מקום! אני אגנוב כל מה שאני רוצה, אעשה חיקויים איכותיים

ואמכור אותם ברחבי העולם. אני אהיה אדון של אנשי מכירות! "

"זה," אמרתי, "הוא באמת רע."

"חה חה!" קאקוס גידל את הקדוש בניצחון. "היו לי ספקות, אבל עכשיו אני משוכנע.

רעיון מצוין לגנוב את המטה הזה! עכשיו נראה איך אני יכול להרוג אותך עם זה. "

"חכה!" אמרה אנבת '. "אתה מתכוון שזה לא היה הרעיון שלך לגנוב את המטה?"

"תהרגו אותם!" קאקוס הורה על הנחשים. הוא כיוון אלינו את הקאדוקס, אבל קצה הכסף בלבד

ירה פיסות נייר. אנבת' הרימה אחת וקראה אותה.

"אתה מנסה להרוג אותנו עם מחברת" הודיעה. "שיעורי פסנתר. '"

"אהה!" קאקוס נעץ את מבטו בנחשים ונשם נשימת אזהרה לוהטת מעל ראשיהם. "תצייתו

לִי!"

ג'ורג' ומרתה התפתלו בבהלה.

תפסיק עם זה! מרתה בכתה.

קר לנו בדם! ג'ורג' מחה. אש לא טובה!

"היי, קאקוס!" צעקתי, מנסה להחזיר את תשומת ליבו. ענה על השאלה שלנו. מי אמר לך

לגנוב את המטה? "

הענק לגלג. "חצוי מטופש. כשניצחת את קרונוס, האם חשבת שחיסלת את

כל אויבי האלים? רק עיכבת את נפילת האולימפוס עוד קצת. ללֹא

המטה, הרמס לא יוכל לשלוח הודעות. קווי התקשורת האולימפיים יהרסו,

וזה רק החלק הראשון של הכאוס שחברי תכננו."

"החברים שלך?" שאלה אנבת '.

קאקוס נופף מהשאלה. "לא משנה. אתם לא תחיו כל כך הרבה זמן ואני רק אשיג

הכסף. עם המטה הזה אני אשיג מיליונים! אולי אפילו אלפים! עכשיו המשיכו. אולי אוכל

קבל מחיר טוב על שני פסלי חצויים. "

לא אהבתי איומים כאלה. נמאס לי מהם לפני כמה שנים כשנלחמתי במדוזה. אני

לא חששתי להילחם בבחור הזה, אבל ידעתי גם שלא אוכל להשאיר את ג'ורג' ומרתה לחסדיו.

חוץ מזה, בעולם היו מספיק אנשי מכירות נודדים. לאף אחד מהם לא הגיע לפתוח את דלתם ולמצוא

ענק נושם אש עם צוות קסמים ואוסף רולקסים.

הבטתי באנבת'. "הגיע הזמן להילחם?"

היא חייכה אלי חיוך מתוק. "הדבר החכם ביותר שאמרת כל הבוקר."

אתם בטח חושבים: רגע, רק נלחמתם בלי תוכנית?

אבל אנבת' ואני נלחמנו יחד במשך שנים. הכרנו את היכולות זה של זו. אנו

יכולים לחזות את המהלכים של השני. יכול להיות שהרגשתי מגושם ועצבני מהיותי

החבר שלה, אבל להלחם איתה? זה בא באופן טבעי.

הממ ... זה נשמע לא בסדר. נו טוב.

אנבת' סטתה לשמאל של הענק. תקפתי אותו חזיתית. כשהייתי עדיין מחוץ להישג חרב

קאקוס נפתח את לסתו וירה אש.

התגלית המדהימה הבאה שלי: נשימה בוערת היא חמה.

הצלחתי לקפוץ לצד אחד, אבל הרגשתי את הידיים שלי מתחילות להתחמם ואת הבגדים שלי

נדלקים. התגלגלתי בבוץ כדי לכבות את הלהבות והעפתי מתלה של מעילי נשים.

הענק שאג. "תראה מה עשית! אלה פראדה מזויפת אמיתית! "

אנבת' השתמשה בהסחת הדעת בכדי להכות. היא הרימה את קאקוס מאחור ודקרה אותו

בגב הברך - בדרך כלל נקודה רכה ונחמדה על מפלצות. היא קפצה משם כשקאקוס הניף את הקאדוקס.

קצה הכסף נגע בדחפור וכל המכונה הסתובבה לאבן.

"אני אהרוג אותך!" קאקוס מעד ואיכר מוזהב נשפך מרגלו הפצועה.

הוא ירק אש על אנבת', אבל היא התחמקה מההתפוצצות. חתכתי עם הלהב שלי

מעבר לרגלו השנייה של הענק.

היית חושב שזה יספיק, נכון? אבל לא.

קאקוס שאג מכאב. הוא הסתובב במהירות מפתיעה, היכה אותי בגב שלי.

עפתי והתנגשתי בערימה של פרות אבן שבורות. הראייה שלי התערפל. אנבת' צעקה,

"פרסי!" אבל קולה נשמע כאילו הוא מתחת למים.

תזוז! קולה של מרתה דיבר במוחי. הוא עומד לתקוף!

תתגלגל שמאלה! ג'ורג' אמר, וזו הייתה אחת ההצעות היותר מועילות שאי פעם הציע. התגלגלתי

לשמאל כשערימת האבן שעליה שכבתי התנפצה.

מעדתי על רגלי. אנבת' בדיוק הרסה את המגן שלה על גב הענק.

קאקוס התנודד, אך לפני שאנבת' הספיקה לתקוף אותו שוב, הוא הסתובב וחטף את

המגן ממנה. הוא קמט את הארד השמימי כמו נייר והשליך אותה על כתפו.

כל כך בקלות יחסית לפריט קסם.

"מספיק!" קאקוס כיוון את המטה לאנבת'.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מ - ו - ש - ל - ם · 28.06.2020 · פורסם על ידי :אלכס 22
זה רק הולך ונהיה יותר מותח....
מחכה להמשך

מילה אחת · 29.06.2020 · פורסם על ידי :יואב בירנבאום
המשךךךךךךךךךךך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח