האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

שובו של הלורד

הלורד וולדמורט לא מת כמו שחשבנו לפני סופו הוא יצר עוד הורקרוקס אחד שרביט הבכור אחרי 20 שנה אוכלי המוות חוזרים עם מאחורי אדם בשם :הרוזן דייזנגוף



כותב: ילד האש הלבנה
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 2413
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: הארי-ג'יני רון-הרמיוני קינגסלי-מקונגל האגריד-מדאם מקסים - פורסם ב: 23.08.2020 - עודכן: 30.05.2021 המלץ! המלץ! ID : 11474
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק שלישי

 

רון הביט בביל בהלם, ''מה?!'' צעק, ''זו בדיחה?!'',

''לא'' ענה ביל ''זו לא בדיחה''.

קינסלי הביט בו במבט מחושב ''אתה בטוח שזה היה חטיפה?'',

 ''כן אני בטוח, חזרתי להודיע לה שהינשוף שקיבלנו הזמין אותה לטורניר הקוסמים המשולש שיתרחש השנה בהוגוורטס. ולפתע ראיתי בכור במסכה שחורה נוקשה מחזיק ביד אחת בשרביט שלה ובשניה בה, ברגע שראה אותי הוא ניסה להתעתק אבל הצלחתי לפצוע אותו בפניו החשופות.''

 קינגסלי הביט בביל במבט חודר ולפתע צעק "פטריפיקוס טוטלוס".

 אור אדום טס משרביטו ופגע בביל שלא הספיק להרים את שרביטו. ''למה עשית את זה!'' זעק רון, ''תחשבו בהיגיון'' אמר לרון ולהארי ההמומים בהתחלה הוא אמר שהבחור היה לבוש במסכה נוקשה ולאחר מכן אמר שפצע אותו בפניו החשופות.''

 ''דולורס צעק קינגסלי לכי קראי לדרוושיס מהמחלקה לכישופים חמורים.''

שהגיע דרשוויס לחדר הוא כמעט הצליח להסוות את המסלול המוכר שטיילו עיניו לאורך מצחו של הארי. מייד אחרי זה הוא התמקד בביל שלף את שרביטו ולחש ''אינדנסיו'' השרביט ריחף מעל חזהו של ביל שלפתע זלג נוזל כסוף עכור מן ראשו.

 דרשוויס אסף בזהירות את הנוזל ונקש על הצנצנת. ''כבוד השר אמר לקינגסלי זוהי השתלת זיכרון מן הטובות ביותר שראיתי, ולדעתי כדאי למסור זאת למחלקה לפגיעה בזיכרון בקדוש מנגו'' הוא הביט בביל בריכוז עוד פעם ואמר ''נתון לקללת אימפריו אני חושב'' לא קשה לטפל בזאת כבר דידירציו צעק,'' ביל התעוות ונמתח בבת אחר לאחר כמה רגעים הוא קם בטשטוש ומעד. שניים או שלושה ימי מנוחה אני ממליץ, הוא וויזלי? נכון שאל דרשוויס. ''כן'' אמר רון.

''טוב כדאי לקרוא לארתור ולמולי לבוא ללוות אותו הביתה'' אמר דרשוויס הוא כנראה יהיה מטושטש מהקללה. בסדר אמר קינגסלי ''רון קרא למחלקה שלך החל ממחר אתם בודקים את המקרה של משפחת מאלפוי ושל ביל אני נותן לפרויקט חודש תודיע להרמיוני אם תגמור את הפרויקט בזמן תקבל ההעלאה בשכר'' טוב אמר רון בדכדוך אני מניח שאני צריך לצאת לבית הרמיוני תהיה ממש מבואסת תיכננו לבלות עם הילדים בחג המולד''.

 ''אם כך'' ענה קינגסלי ''אתה תקבל בסוף העבודה כמה ימי חופש כפיצוי.''

''טוב'' אמר הארי לרון ''ניפגש מחר'' ופנה לצאת מן החדר.

''רק רגע פוטר הייתי רוצה להחליף איתך מילה בפרטיות'' אמר קינגסלי ''טוב'' אמר רון ולחץ את ידו של הארי לפרידה.

בודימור שאוזנו הייתה צמודה לדלת שמע את פסיעותיו של רון לעבר הדלת ומיד עשה עצמו הולך כרגיל ברגע שסגר רון את הדלת  כיוון בודימור בזהירות את שרביטו ולחש ''אימפריו'' הלחש פגע ברון והבעתו נהייתה חולמנית תמשיך לעבוד כרגיל פקד על רון וחכה להוראות נוספות.''

קינגסלי הביט בהארי במבט רציני ואמר הארי אני לא רוצה להבהיל אותך אבל נראה שאוכלי המוות חזרו ושהם מתחזקים מיום ליום אם המצב יחמיר אנו נצטרך להכניס את עולם הקוסמים למצב חפרפרות. אבל את זה אתה כבר בטח יודע בעזרת המחלקה המצוינת שלך '' המחלקה לריגול גמדוני בית'' אם כבר מדברים תכניס את קריצ'ר לכוננות יכול שנזדקק לעזרתו בזמן הקרוב.''

''נכון'' אמר הארי בחיוך ''הם עושים עבודה מצוינת''

''אבל הסיבה האמיתית שקראתי לך בלי שרון יהיה כאן זה שיש לי חשד מבוסס שאוכלי המוות שינסו לפגוע בך דרך משפחת וויזלי אז שים עליהם עין-בעיקר על רון'' אמר קינגסלי.

''אבל למה דווקא רון הוא זה שצריך שמירה קפדנית הוא הקוסם החזק יותר מבחינת קללות במשפחה שלו''.

 "נכון אבל הוא גם קוסם שמאוד קרוב אליך עם הם יחזיקו ברון תהיה פגיע בהרבה הארי. זה הכל להיום, אתה משוחרר. תהנה בסעודה ואני מאוד מקווה שתענה בחיוב למעטפה שקיבלת היום אולי אפילו אשחרר את רון כדי שאצפה בך בזמן הפעולה.'' אמר קינגסלי.

הארי יצא מן החדר ובזווית עיניו הבחין בתנועה קלה במסדרון, כפי שאומן הסתובב הארי בתנועה חלקה עם שרביטו בידו וצעק ''אימפדימנטה'' הלחש חצה את המסדרון בטיסה ופגע במטוס נייר תמים.

קינגסלי זינק ממשרדו ושאל את הארי ''מה קרה?!''

''שום דבר, פשוט היה נראה לי שראיתי תזוזה במסדרון'' אמר הארי במבוכה.

''בסדר'' ענה קינגסלי בעצבנות אתה משוחרר'' אמר קינגסלי וחזר למשרדו.

הארי התעתק לביתו ושם ראה...

 

המשך יבוא...

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח