האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


לילי וג'יימס בהוגוורטס

חייהם של לילי וג'יימס בשנה השביעית בהוגוורטס יחד עם הקונדסאים



כותב: פרד וויזלי :)
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 7906
4 כוכבים (4.273) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת - שיפ: יש כמה - פורסם ב: 07.07.2022 - עודכן: 09.02.2024 המלץ! המלץ! ID : 13445
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

כשג'יימס יצא מחדר המועדון ראה את שיערה האדמוני של לילי נעלם מעבר לפינה.

ג'יימס רץ לכיוונה . לפני שהגיע למסדרון שלילי פנתה אליו הוא שמע צעקות , הוא התקדם וראה את לילי וסנייפ רבים.

לילי סובבה את ראשה וראתה את ג'יימס ופנתה ללכת אבל סנייפ משך את ידה . לילי צעקה עליו שיעזוב אותה אבל הוא לא עשה כלום.

ג'יימס לא אוהב לראות את לילי סובלת ורץ לכיוונם.

הוא נתן אגרוף לסנייפ ששיחרר את לילי ואת לילי הוא משך לכיתה ריקה שהייתה מאחוריהם לפני שסנייפ ישים לב לאן נעלמו.

 

ג'יימס הצמיד את לילי לקיר ושם את ידו על הפה שלה כדי שלא תרעיש.

זאת הייתה הפעם הראשונה שלילי לא התנגדה למגע של ג'יימס, דמעות ירדו על פינה והיא בכתה בשקט,

ג'יימס הוריד את ידו וניגב את הדמעות מפניה , הוא קירב אותה אליו וחיבק אותה . לילי הפסיקה לבכות ונשענה על החזה של ג'יימס.

 

"תודה " לחשה לו לילי

 

"על מה , כל הזדמנות להרביץ לסבר מאוס היא תענוג" ענה ג'יימס בחיוך.

לילי התיישבה על השולחן הקרוב וג'יימס על כיסא לידה.

 

"את יכולה לספר לי מה קרה  אני לא יגיד לאף אחד , אבל אם את לא רוצה אנחנו פשוט נשב פה עד שתרגעי ".

לילי שתקה והסתכלה על הרצפה. ג'יימס הבין שהיא לא רוצה לדבר ופשוט החזיק לה את היד .

 

"סוורוס שלח לי ינשוף בבוקר " אמרה לילי שעדיין הסתכלה על הרצפה.

"הוא כתב שהוא חושב שהחברות שלנו נהרסה בגלל שלא דיברנו תקופה ארוכה . הוא אמר לי לא לדבר איתו יותר כי זה נראה רע שבוצדמית מדברת עם משהו מסלית'רין".

ג'יימס נאבק בדחף שלו ללכת להרביץ לו שוב על זה שקרא לה בוצדמית.

"כשרצתי מחדר המועדון לשירותים כדי לבכות ראיתי אותו במסדרון, הוא היה לבד ועצר אותי , הוא אמר לי לא להתייחס לשום דבר שהוא כתב . אני לא הקשבתי לו , אני לא רוצה קשר עם משהו שקורא לי בוצדמית או מתבייש בי .

ואז ראיתי אותך מסתכל עליינו רבים , רציתי ללכת כי לא רציתי שתראה אותי בוכה , הוא משך לי את היד ואז אתה באת ושיחררתה אותי והבאת אותי לפה " סיימה לילי , עכשיו מסתכלת עמוק בעייני הענבר של ג'יימס.

 

"את עשית הדבר הנכון ליל , את לא צריכה אותו בחיים שלך . יש לך אותי ואת רמוס, סריוס , פיטר וגם את הבנות " אמר ג'יימס שקם והסתכל אליה מלמעלה . (הוא היה יותר גבוה מלילי).

 

"תודה שהקשבתה לי פוטר "

 

"עדיף להקשיב לך מאשר לשטיות של פיטר " אמר ג'יימס שהוריד את לילי מהשולחן והושיט לה את התיק . "עכשיו בואי לשיעור שלא נפספס את הקונדס של סריוס".

הם הלכו לכיוון הדלת , היא נגבה את פניה ואספה את שיערה לקוקו . "איך אני נראת ? " היא שאלה את ג'יימס , "יפייפיה " ענה ג'יימס ופתח את הדלת.

 

כשניכנסו לכיתה לילי התיישבה ליד מידל וג'יימס ליד סריוס.

"היא בסדר ?" שאל סריוס את את ג'יימס , וג'יימס הינהן.

"את בסדר ?" שאלה מישל את לילי  , "כן , פשוט עכשיו ניתקתי קשר עם סבר מאוס " אמרה לילי בסיפוק והסתובבה ללורי.

"תודה " לחשה מישל לג'יימס ".

 

פרופסור מילנובר היה המורה להתגוננות מפני האופל -המקצוע שהקונדסאים ממש לא אהבו.

"הלחש שנלמד היום הוא : אקספקטו פטרונום " אמר פרופסור מילנובר.

"חכה לזה " לחש סריוס לג'יימס שחייך.

נשמע קול פיצוץ חזק כשפרופסור מילנובק ניפף בשרביטו. הוא לא יכל לדבר וכתב על הלוח שהשיעור התבטל.

"קונדס יפה " אמר ג'יימס לסריוס שהיו בדרך למדשאות ".


 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך!!!!!!!!!!!!!!!& · 12.07.2022 · פורסם על ידי :דיכאון זה מה שמראה לך את ההיגיון
רשאונהההההההההההההההה
ממש יפה אהבתי בבקשה המשךךךךךךךךךךךךך

פרד וויזלי אהובי · 12.07.2022 · פורסם על ידי :פרד וויזלי :) (כותב הפאנפיק)
תודהה, אני ימשיך מחר :)

מהמםםםם · 17.07.2022 · פורסם על ידי :כרמל זליס
תמשיך זה ממש יפה אני מתה על זה ואני לא חובבת פאנפיקיאם

טובב · 28.03.2023 · פורסם על ידי :יהבווקנין
זה פשוט טוב

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007