האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

האלפים, החצויים והקוסמים

לא אספיילר לכם



כותב: מישהו מוזר
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 1333
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: שומרת הערים האבודות, פרסי ג'קסון, הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה, הרפתקה, עירבוב עולמות - שיפ: לא מגלה - פורסם ב: 01.09.2022 - עודכן: 13.12.2022 המלץ! המלץ! ID : 13546
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

נ.מ סופי:

 

''אז... תנו לי להבין. אתם אלפים, ויש לכם יכולות כמו התפוגגות, טלפתיה ואמפתיה. יש לכם גם מיומנויות כמו טלקטנזיס. אתם חצויים ואתם הילדים של האלים היוונים, ויש לכל אחד מכם חלק מהכוח של ההורה האלוהי שלו?" שאלה ילדה עם שיער חום מסולסל. ''אגב, אני הרמיוני.'' היא אמרה.

''הבנת נכון. לפחות לגבינו. אני אנבת', בת אתנה.'' אמרה נערה בלונדינית שהזכירה את סופי, אבל עם עיניים אפורות סוערות.

''אוקי, בואו נעשה את זה קל יותר. כל אחד יציג את עצמו, מאיזה גזע הוא, ועוד פרט כלשהוא.'' אמרה ביאנה. "אני ביאנה ואקר, אני אלפית ומתפוגגת" היא הוסיפה.

''אני פיץ, אני אח של ביאנה, אני אלף וטלפת, ואני הקוגאנט של סופי" פיץ אמר.

''אני סופי פוסטר, אני אלפית, אני טלפתית, מגבירה, משתגרת ופוליגלוטית. אה, וגם גרתי עם בני האדם בסן דייגו עד לפני שלוש שנים, ורק אז גיליתי שאני אלפית, ונוצרתי על ידי הברבור השחור, בגלל זה העיניים שלי חומות." אמרה סופי.

כולם נראו די, ובכן, המומים, אבל סופי פשוט תקעה מרפק בקיף וסימנה לו להמשיך.

''אני קיף סנסן המלך'' כולם גילגלו עיניים. ''אני אמפת. אבל מלך. ויכול להרגיש מה שפוסטר מרגישה בלי מגע. כי אני מלך." ארבעה ילדים חייכו, וסופי סקרה אותם. אחד היה בעל שיער שחור ועיניים ירוקות, השני בעל עור חיוור ושיער ג'ינג'י דהוי, והשניים האחרים היו זהים לחלוטין, כנראה תאומים, ג'ינג'ים עם מבט קונדסי.

 

''אני פרסי, אני בן פוסידון, אחד משלושת הגדולים, ואני שולט במים.''

''אני לין, אני אלפית וגם אני שולטת במים. וטאם הוא התאום שלי."

 

כולם הציגו את עצמם בזה אחר זה, ומהר מאוד כבר נוצרו חבורות קטנות שדיברו על תחומי עניין משותפים - קיף, פרסי, ליאו, פרד וג'ורג' דיברו על מתיחות חדשות (וסופי ממש לא רצתה לדעת). סופי, הרמיוני ואנבת' דיברו, על, ובכן, ספרים. וכדומה.

 

כל הבנות קבעו להיפגש בהייבנפילד באותו יום, כדי להכיר יותר לעומק, למרות שכולן כבר די התחברו.

 

 

נ.מ קיף:

הבנים נראו לקיף ממש נחמדים.

היה ממש כיף לדבר איתם, וכמה מהם היו ממש מגניבים.

כולם קבעו להיפגש באוורגלן באותו יום, כדי להכיר קצת יותר.

היום עבר ממש מהר, וכבר כולם זינקו אל אוורגלן.

''אז... על מה מדברים?" ליאו שאל.

''אוקי, לי יש רעיון. לכל אחד מאיתנו יש שתי שאלות לשאול, הוא יכול לשאול את מי שהוא רוצה והשני חייב לענות בכנות. זו גם יכולה להיות שאלה כללית לכמה אנשים, אבל לא כמו 'שכל אחד יגיד מי החברה שלו'. כי זה רמאות." הציע פיץ, וכולם הנהנו. ''אוקי, אני אתחיל. אממ, לפייפר יש חבר?" 

''אני והיא בדיוק נפרדנו." אמר ג'ייסון וליאו טפח על כתפו. ''למה? מישהו פה מעוניין להתחיל איתה?" ג'ייסון הרים גבות.

''אממ...'' פיץ הסמיק קצת. ''טוב, היא מאוד יפה. בכל מקרה, שאלה שנייה, הארי, אתה וג'יני זוג?" 

הארי הנהן. ''למרות שיש לנו קצת בעיות בזמן האחרון."

 

''אוקי, תורי. הייזל פנויה?" שאל רון.

פרנק צימצם את עיניו. ''לא.''.

''אוקי... רק שאלתי. אממ... קיף, אתה וסופי זוג?" 

''אה, לא." קיף הסמיק. ''לצערי..." הוא מילמל, ולמזלו איש לא שמע.

 

 

 

נ.מ פייפר:

כל הבנות ממש מגניבות.

פייפר חיבבה במיוחד את ביאנה, מארלה וג'יני.

כשהן הגיעו לבית של סופי, אחרי הזינוק אור המוזר הזה, היא ראתה הרבה חיות שהייתה בטוחה שנכחדו, אבל לא אמרה מילה כיוון והיא הבינה שפה זה נורמלי.

''אז... משחקות אמת או חובה?" פייפר שאלה.

''בטח!" אמרה מארלה. ''אני מתחילה. פייפר, אמת או חובה?"

''אמת."

''מה את חושבת על פיץ?"

פייפר הסמיקה קלות.

''טוב, הוא די חתיך, ונראה שהוא ממש מגניב."

''טוב, את מדברת פה על אח שלי, אז אני לא ממש יכולה להסכים איתך..." אמרה ביאנה, וכולן ציחקקו.

''תורי. אממ, אנבת', אמת או חובה?" 

''אמת."

פייפר התלבטה. היא רצתה לשאול אותה מה קורה איתה ועם פרסי, כי היא חששה שמשהו משתבש ביניהם, ומצד שני היא רצתה לשאול אותה על אחד הבנים החדשים. היא החליטה על הבנים החדשים.

"מה את חושבת על... דקס?"

''אממ... הוא נחמד? הוא נראה כיפי."

 

 

הבנות המשיכו לשאול שאלות, כך גם הבנים, בלי לשים לב שבשתי החבורות יש מישהו שנראה מרוכז בדברים... אחרים.

 

 

הפרק הקודם
תגובות

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!! · 13.12.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך · 13.12.2022 · פורסם על ידי :dm"f

מושלם · 14.12.2022 · פורסם על ידי :כורש2
המשך פליזזזזזזזזזז

דיי נו פליז המשךךך · 22.12.2022 · פורסם על ידי :-fire-
קאםםםםםם שיהיה קאם בבקשה😟😟😟😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח