האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

פרסי ג'קסון וארו שאה

הישן גילה על מחנה החצויים ועל כוחם הוא רוצה שהם יעזרו לו אבל מחנה החצויים מסרב יהיו לכך השלכות בשביל לנצח את הישן הפנדווה צריכות ללכת למחנה להיתכונן



כותב: החתול של הרמיוני
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 956
5 כוכבים (4.6) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: גיבוריי האולימפוס וארו שאה - זאנר: מצחיק ,מותח, הרפתקאות ,לחימה, - שיפ: אנבת'/פרסי ארו/איידן ברין/חדיישש! מיני/רודי ג'ייסון/פייפר פרנק/הייזל - פורסם ב: 08.11.2022 - עודכן: 04.01.2023 המלץ! המלץ! ID : 13689
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

וואווווווו כמה זמן לא כתבתי "מצטערת", ומי שלא ידע יצא הספר החמישי לארו שאה .ומיצטערת אני קראתי אותו, אבל הסיפור מתחיל בין סוף הספר הרביעי לחמישי אז הספר הבא שאני אעשה (אם אני אעשה) יהיה בסוף של החמישי ,אז עכשיו תרוצו לקרוא את זה כי אם לא אז זה יהיה הסוף בישבילכם ועכשיו לפררררקקקקקק.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

 

                                                                                                                    ~~~~~~~~~~~~~~

 

 

פרסי נאבק להישאר בהכרה, הוא הרגיש כאילו הוא נבלע בחשכה מוחלטת, נופל ונופל ונופל...    אותך?" וזה הכה בפרסי כמו ברק .הבית הראשי, הוא ראה את כירון צועק על האיש הזה, והאיש הזה, הוא עשה לי משהו ,רגע.

על מה חשבתי?

"אתה ישנת טוב? כי אתה לא נראה משו." לפתע הוא ישב בחדר האוכל עם אנבת'. "הלווווו מוח אצה, מישהוא בבית?" "אנבת'?", פרסי ברח פשוט כמשמעו , הוא החל לרוץ לעבר פתח חדר האוכל,הזמן כאילו האט אותו זה מזכיר לו משהוא...

קרונוס! זה לקח מימנו את כל הכוח, עוד קצצתתתתתתת והוא הגיע ,הוא יצא!

לפתע הוא חזר לשבת בפופ צורם ליד אנבת',

     "מה קורה כאן?"אבל היא לא נראתה שהיא שומעת אותו "אני יודעת מתי אתה אומר שטויות",

"מה? אנבת' על מה את מדברת?" פרסי שאל  "ברור, אני בת אתנה כבר שכחת? אז קדימה , מה מטריד

"את שמעת פעם על מישהוא שמסוגל להשחיר עניים?", הפה של פרסי אמר את המילים שפרסי לא התכוון אליהם אנבת׳ הנידה את ראשה לשלילה "אמרת שהילדה החזיקה ברק?" ארו? הקול המרושע שאל אותי"כן,את חושבת שלזאוס יש עוד ילדה שלא ידענו עליה?" , פיו של פרסי הגה את המילים כאילו זאת שיחה רגילה  , "יכול להיות,אוליי הכלי הנשק נוצר בידי הפייסטוס" אנבת' ענתה, אבל פרסי לא שמע אותה, איך אתה יודע על ארו?!



                                                                                                                       ~~~~~~~~~~~~~~



הקול החזיר אותי למציאות ,שבה הייתי במרפאה ואנבת' החזיקה לי את היד, פקחתי עניים, היא ראתה אותי וחיבקה אותי, "אוי אלים מה קרה לך פרסי?!", "כירון היה שם עם עוד מישהו הם רבו ואז... ראיתי אותך,היית בחדר האוכל הפתוח ואמרת לי אותם דברים שאמרת לי בבוקר!" . "מה?! אני הייתי בביתן אתנה כי האחים שוד עוד פעם גנבו לי את המחשב של דיידלוס-",כירון נכנס לחדר המרפאה בקול פרסות נוקשות על השיש, "אוי פרסי אני שמח שאתה בסדר-". "כירון מה קרה בבית הראשי?" פרסי צימצם אליו עניים.

"פרסי זה יותר גדול ממה שאתה חושב, אני לא יכול להגיד לך-". "לא שמענו את זה מספיק פעמים? שאני לא יכול לדעת שום דבר? שאם אני אדע אז הכל יהיה יותר מסוכן? אז זהו שבאמת קרה לי משהו, ואפילו אתה פוחד מזה, אני רואה את הפחד שלך בעניים, למרות שאתה מנסה להסתיר את זה , באמת שאין לך מושג מה?"

פרסי לא שם לב שהוא צעק, הוא כעס כל כך שהוא הוציא את כל מה שהוא חשב מהפה. "כן פרסי באמת אני מפחד, אנחנו לא יודעים בדיוק מול מה אנחנו מתמודדים, ובאמת שאתה צודק אבל זה יותר מדי מורכב" פרסי רצה לצרוח עליו אבל כירון יצא במהירות מהמרפאה. אנבת' הייתה על סף בכי, שאלתי אותה מה קרה, "אתה לא מבין! אני זאת שאמרה לך ללכת לבית הראשי אני זאת שכל העניין הזה קרה בכלל", "לא אנבת' ,זה לא נכון אל תאשימי את עצמך ,את האחרונה שהיא אשמה את מבינה אותי? פשוט מה יכול להיות כבר? אנחנו בסדר יש לנו את כל החברים שלנו ואת יודעת שאנחנו יכולים להתמודד עם כל דבר שיעמוד בדרכינו

 

 

                                                                                                                 ~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

פרסי היה בחזרה לביתן 3 לביתן של אבא שלו:פוסידון הוא הכניס את  היד לכיס והתחיל לסובב בידו את העט שלו. בעצבנות  "היי פרסי, מה נשמע?" פרנק הגיע בריצה מאחורי פרסי, אלים כמה שהבחור הזה מהיר, "היי פרנק, יש חדשות ממחנה יופיטר?","לא. הי אני שמעתי שאתה היית במרפאה, אני רוצה לדעת מה קרה", "זה הרבה לספר אתה בטוח?","במאה אחוז אחי" פרסי חייך וגילגל עניים,"אוקיייי"

#פרסי סיפר לו את הכל |:#

"פרסי אנחנו צריכים ללכת לבית הראשי!", "מה, למה?". "אוליי יש דברים שכירון פיספס, אוליי דברים חשובים!" פרנק משך בידו וכיוון אותו לבית הראשי

 

 

                                                                                                               ~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

"אתה בטוח שמה שאנחנו עושים את הדבר הנכון?", הם היו בסלון ליד שולחן הפוקר ,איפה שכירון והאיש היו,"כן... יש לי כמו תחושת בטן שצריך לבדוק שם, אני לא יודע איך להסביר את זה... זה כמו שאתה שוכח משהוא ואז נזכר עכשיו...", "אז בוא נתחיל לחפש(:" 

 

 

                                                                                                                ~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

"היי אני חושב שמצאתי משהוא","מה מצאת?" פרסי שאל, הוא החזיק בידו כמו כדור זכוכית שחור קטן, "אח ,הוא ממש קר!" הוא הפיל את הכדור ,הכדור נשבר עשן שחור הגיח מימנו, העשן עטף אותם, הוא ופרנק החזיקו ידיים.

הם נחתו ברחוב עם מבנה גדול הוא נראה כמו מוזיאון... 

פרסי ראה שתי ילדות , בערך בנות גילו גוררות נער לעבר ה"מוזיאון"(: הזה .................

 

 

 

מוה מוה מוווההההההה איך היה הפרק? אני יודעת בהתחלה היה קצת משעמם........... טוב אני מקווה שניהנתם  ביי עד לפרק הבא....(:

 

 

 

 

הפרק הקודם
תגובות

מהמם! · 08.01.2023 · פורסם על ידי :אתנה לאבגוד פיירו
מושלם! המשך!

המשךךך · 15.09.2023 · פורסם על ידי :shira.kochavlev@gmail.com
ממש טוב!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
482 1380 791 345


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח