האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

אחותה של הרמיוני

הרמיוני מגלה בשנתה השנייה שיש לה אחות שנראת קופי כמוהה. האם הן אחיות? ואם כן, אז איך הן לא הכירו זו את זו?



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 913
5 כוכבים (4.889) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 05.05.2023 - עודכן: 14.05.2023 המלץ! המלץ! ID : 13951
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מאלט הסתכלה עלי, לא הבנתי למה היא לא מספרת על עצמה, ביקשתי זאת, ומה? היא לא עונה. "אולי היא לא שמעה" חשבתי לעצמי. " ברור שהיא שמעה, היא פשוט מסתירה ממך משהו" אמר קול קטן במחשובתיי. "כן, נכון היא מסתירה משהו." חשבתי בביטחון. "מאלט!" קראתי. "רק שהפעם היא תענה לי." חשבתי על מתי שהיא לא ענתה לי ואז אני החזרתי לה. "אה... מה?" אמרה מאלט. "ספרי על עצמך"אמרתי." אפשר קודם לראות מה כתוב בספר? "שאלה מאלט בהיסוס. " כתוב בספר שהילד/ה שחושבים שהוא או היא צריכים לספר על עצמם." אמרתי . מאלט לטשה בי עיניים ואז אמרה:" איך את זוכרת הרגע סגרת את הספר ו-"

"תקשיבי קראתי את הספר הזה 5 פעמים ואני זוכרת את כל הספר בעל - פה" קטעתי אותה." טוב... מאז שאני זוכרת את עצמי גדלתי בבית היתומים. אהבתי לקרוא מלא ספרים 📚. ביום ההולדת 11 שלי כולם חגגו איתי כי הייתי די מקובלת שם. ואז בא ינשוף והביא את המכתב להוגוורטס. הפנים שלי קרנו מאושר! כל סוף סוף אני אלמד בבית ספר ויהיו לי חברים חדשים שהם לא הילדים בבית היתומים. הלכתי למנהלת בית היתומים, ושאלתי אותה אם ההורים שלי עדיין חיים... " מאלט נשמה נשימה עמוקה והוסיפה:" והיא אמרה שהם חיים וקוראים להם אדון וגברת גרינג'ר, אך הם לא ידעו את שמם הפרטי. ואז הפכתי למאלט גרינג'ר ולא סתם מאלט. ואז הגעתי לכאן והחיים שלי השתנו" סיפרה מאלט." זהו? "שאלתי בהיסוס. מאלט גדלה בבית היתומים, איזו מסכנה. אילו המנהלת הייתה יודעת את שמם הפרטי. " טוב... אז מה כתוב בספר? " שאלה מאלט בסקרנות.פתחתי את הספר " זיהוי אחיות " ודפדפתי לפרק: " זיהוי אחיות זהות "  מאלט פתחה את פיה והתלוננה: " למה דווקא הפרק הזה? יש עוד פרקים, למה לא בחרת בהם?"

"מאלט, תחשבי בהיגיון, אנחנו קופי אותו הדבר אז אם אנחנו אחיות, אז אנחנו זהות. " פסקתי. מאלט פתחה את פיה ואז סגרה אותו. ואז אני הוספתי:" גם יש כאן פרקים שלא מתאימים נגיד ; זיהוי תאומות, זיהוי אחיות שונות לגמרי במראה, ועוד כמה שלא מתאימים... "

" טוב מה כתוב בפרק? " שאלה מאלט בסקרנות." קודם כל יש שלושה סימנים:

סימן ראשון: האחיות צריכות להראות קופי אותו הדבר כי הן אחיות זהות.

סימן שני:  התחביבים שלהן זהים. לדוגמא; שניהן אוהבות לצייר.

סימן שלישי: שניהן אמורות להבין זו את זו."הקראתי לה את מה שכתוב בספר." טוב מה את חושבת?" שאלה מאלט. " אני חושבת שאנחנו אחיות, מפני שאנחנו זהות לגמרי. את אוהבת לקרוא וגם אני אז גם התחביבים זהים, ואני חושבת שאנחנו מבינות את אחת את השניה,אבל אני לא בטוחה. "


הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תגובות? · 12.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)

נחמד · 12.05.2023 · פורסם על ידי :מרבה רגליים
אבל שאת מצטטת מהספר תעשי "" כאילו מרכאות ולדעתי יהיה יותר מעניין אם תפרטי יותר אבל הרעיון והכתיבה טובים.

טוב... · 12.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
בואי לפרטי ותסבירי לי שם כי לא כל כך הבנתי

להמשיך? · 12.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
יש לי רעיון לעוד שני פרקים

תגובות? · 12.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח