האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

באור שונה

זה לא סוד שהרמיוני ורון תמיד מצאו איזה משהו לריב עליו. החתול שלה והעכברוש שלו, על איך להגן על הארי.. אבל פתאום הם ראו זה את זו באור שונה..



כותב: ג׳וליה פוטר:)
הגולש כתב 25 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 1720
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטרררר - זאנר: רומנטיקה - שיפ: רומיוני, דארי/הארקו ;) - פורסם ב: 30.06.2023 - עודכן: 16.12.2023 המלץ! המלץ! ID : 14011
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

הצד של הרמיוני

״ברור שאני מאמינה לך.״ אמרתי, והסתכלתי בעיניים שלו. ״אני פשוט לא חושבת שזה הגיוני,״ רון גלגל עיניים. ״אל תגלגל לי עיניים, רונלד! אתה יודע שהארי ומאלפוי אויבים..״ לפתע, הארי הסתובב. ״מה? תגידו, על מה אתם מדברים?״ הוא שאל ונראה מעט כועס. ״על כלום.״ אמרתי ונסיתי לחשוב על נושא שאפשר לשנות אליו את השיחה. ״רון, עשית שיעורים להתגוננת מפני כוחות האופל?״ שאלתי. ״למה? החתול שלך אכל לך את השיעורים כמו שהוא אכל את סקאברס?״ הוא שאל בעוקצניות. ״לא צריך!״ הסתובבתי לכיוונו של הארי. ״עשית שיעורים לשיעור התכוננת מפני כוחות האופל, הארי?״ ״איך את לא עשית? את תמיד עושה שיעורי בית עוד לפני שנותנים לנו אותם.״ הוא אמר, מופתע. כנראה שפשוט אצטרך להשלים אותם בהפסקה.. ״אתה יודע שקרוקשנקס המסכן שלי לא אכל את העכברוש שלך!״ אמרתי לרון בכעס. ״טוב, בסדר, מה שתגידי..״ הוא שילב את ידיו. ״השיעור נגמר.״ פרופסור סנייפ אמר בקול הקר שלו. ויצאנו מהכיתה. ״מה קורה בין שניכם?״ הארי שאל אותי. ״מה? למה אתה מתכוון?״ נלחצתי מעט. ״את יודעת..״ הוא אמר והראה לי שרון מסתכל עליי.. אני אוהבת אותו.

 

הצד של רון


שוב הסתכלתי עליה כמו אדיוט. למה אנחנו חייבים לריב?! אני שונא אותה. לא, רגע.. אני ממש לא שונא אותה, אני דלוק עליה. לא, רגע.. אני לא דלוק עליה, אני.. מחבב אותה, כן. אני מחבב אותה, ויש לי רגשות כלפיה. זה הכל. יש לי רגשות כלפי הרמיוני. ׳כן ואתה בוהה בה.׳ אמר קול אחד בראשי, ושמתי לב שאני באמת בוהה בה, ושהיא והארי שניהם מסתכלים עליי. הסטתי את העיניים שלי במהירות והתפללתי שהיא תשכח מזה. ״רון.״ הסתובבתי לקולה של אחותי הקטנה, ג׳יני. ״מה את רוצה, ג׳יני?״ אמרתי בכעס. ״אמא בטעות שלחה לי את המכתב שלך.״ הוא השיטה לי מכתב, ובהתה בהארי. היא כל כך מאוהבת בו זה הדבר הכי מצחיק שראיתי. ״אין לך מה להתאמץ. היא החזיק ידיים עם מישהו בשיעור.״ הקנטתי. היא רצה משם ונראתה עצובה. הרמיוני התקרבה אליי. ״אם אתה רוצה לדבר איתי, בוא למסדרון בשעה 10:00.״ היא אמרה לי וברחה. התרגשתי, נלחצתי, לא ידעתי.. אבל דבר אחד ידעתי. אני רוצה להיות איתה כל החיים.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
482 1380 791 345


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח