האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

אחיו של הארי פוטר

הגורל לא מסביר פנים להארי פוטר. עוד כשהוא תינוק הוריו נהרגים והוא נותר יתום המאומץ ע''י דודיו המרושעים. אבל מה אם כל זה לא היה קורה?



כותב: Hermione Potter~
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 476
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה- תעודת זהות - שיפ: ג'יימס ולילי - פורסם ב: 09.02.2024 - עודכן: 19.03.2024 המלץ! המלץ! ID : 14613
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג

 

טוב, הגיע הזמן שאספר לכם על המשפחה המורחבת של הארי פוטר כאשר גדל, כולל דודים ובני דודים, סבים וסבתות וחברים. מי התחתן עם מי? מה אוהב מי ומה? כמה ילדים יש לדודיו של הארי? מי הם חבריו? הכללללללללללל יהיה כאן.

 

משפחת פוטר - לילי, ג'יימס, הארי, ג'ון, מולי:

 

לילי אוונס: לילי פוטר תמיד הייתה רוח ההיגיון במשפחה. ללילי יש עיניים ירוקות יפות ושיער ג'ינג'י בוער. היא מאוד חכמה ואוהבת לצחוק, והיא גם רגישה מאוד וכל הפרטים הקטנים חשובים לה.

לילי אוהבת לשחק קווידיץ' לא תחרותי ולתכנן טיולים ונופשים. המאכל האהוב עליה הוא ספגטי פסטו, והיא לא אוהבת לשתות משקאות עם אלכוהול או משקאות חריפים ולכן כמו ילדה קטנה המשקה

האהוב עליה הוא מילקשייק בננה. לילי, כמו שכולם יודעים, התחתנה עם ג'יימס פוטר ונולדו להם 3 ילדים, הארי, ג'ון ומולי. להוריה של לילי קוראים אוליביה וג'סטין אוונס, וכשהארי נולד הם היו

בני 50 (אוליביה), 52 (ג'סטין).

 

ג'יימס פוטר: ג'יימס מאוד פזיז וממש אוהב לצחוק. לג'יימס יש שיער שחור פרוע שאף פעם לא מסתדר ועיניים חומות. הוא מאוד אוהב לבלות, לעשות שטויות עם החברים ולשחק קווידיץ' בתור מחפש.

ג'יימס אוהב לשחק טאקי מתפוצץ ויש לו מנהג לשחק בו כל יום כשיש חג. המשקה האהוב עליו הוא וויסקי אש אוסטרלי והמאכל האהוב עליו הוא תבשיל בשר חזיר עם תפוחי אדמה מטוגנים ברוטב מתוק.

ג'יימס התחתן עם לילי אוונס ונולדו להם 3 ילדים, הארי, ג'ון ומולי. להוריו של ג'יימס קוראים ניק ואמיליה פוטר, וכשהארי נולד הם היו בני 54 (אמיליה), 55 (ניק).

 

הארי פוטר: הארי פוטר אמיץ, טוב לב וקצת שטותניק. יש לו שיער שחור מבולגן כמו לאביו ועיניים ירוקות כמו לאימו. לפעמים הוא יכול להיות קצת פזיז ולא להקשיב לחוקים אבל סך הכל הוא אדם אחראי ונחמד.

הוא אוהב מאוד לשחק שחמט של קוסמים וקווידיץ' בתור מחפש כמו אביו. המאכל האהוב על הארי הוא מרק ירקות עם קרוטונים והמשקה האהוב עליו הוא מיץ דלעת. בעתיד הארי יתחתן עם ג'יני וויזלי ויוולד להם ילד אחד בשם ג'וש.

הוריו של הארי הם ג'יימס ולילי פוטר וכשהוא נולד הם היו בני 27 (לילי), 27.5 (ג'יימס). להארי יש שני אחים- ג'ון ומולי פוטר.

 

ג'ון פוטר: ג'ון פוטר הוא מאוד מצחיק ומנהיג מלידה. שערו ג'ינג'י ארוך כמו לאימו ועיניו חומות שירש מאביו. הוא מאוד דומה לאביו גם בתחביביו, קווידיץ' וטאקי מתפוצץ.

המאכל האהוב עליו הוא ביצת עין עם בייקון והמשקה האהוב עליו הוא מיץ דלעת ממש כמו אחיו הגדול. בעתיד ג'ון יתחתן עם פולי סמית' ויוולדו להם 4 ילדים, קאלי, רוג'ר, דיוויד ואן.

הוריו של ג'ון הם לילי וג'יימס פוטר וכשהוא נולד הם היו בני 31 (לילי), 31.5 (ג'יימס). לג'ון יש שני אחים- הארי ומולי פוטר.

 

מולי פוטר: מולי פוטר מאוד חכמה ורצינית וממש אוהבת ללמוד. יש לה שיער שחור ועיניים ירוקות כמו להארי והיא מאוד יפה. היא מאוד אוהבת לקרוא ספרים ולשחק משחקים של מוגלגים כמו מונופול, דמקה וטאקי רגיל.

המאכל האהוב עליה הוא מרק עוף והמשקה האהוב עליה הוא בירצפת. בעתיד מולי תתחתן עם קרלוס בונד ויוולדו להם 3 ילדים, פול, כריס ובוני.

הוריה של מולי הם ג'יימס ולילי פוטר וכשהיא נולדה הם היו בני 33 (לילי), 33.5 (ג'יימס). למולי יש שני אחים- הארי וג'ון פוטר.

 

חבריו של הארי:

 

דין תומאס: דין תומאס הוא מצחיק, שנון ועקשן. יש לו שיער שחור ועיניים חומות כהות. הוא ממש אוהב כדורגל וקווידיץ' ואוהב מאוד חיות, במיוחד דרקונים.

המאכל האהוב עליו הוא ספגטי עם רוטב עגבניות והמשקה האהוב עליו הוא שוקו קר. בעתיד דין יתחתן עם דמלזה רובינס ויוולדו להם 2 ילדים, טובי וג'ימי.

הוריו של דין הם זואי ובוב תומאס וכשהוא נולד הם היו בני 30 (זואי), 34 (בוב). לדין אין אחים.

 

דמלזה רובינס: דמלזה רובינס חכמה, נחמדה וקצת עצבנית. יש לה שיער חום חלק וארוך ועיניים שחורות. היא אוהבת לרקוד, לשיר ולכתוב ספרים.

המאכל האהוב עליה הוא סושי עם טונה אדומה והמשקה האהוב עליה הוא לימונדה. בעתיד דמלזה תתחתן עם דין תומאס ויוולדו להם 2 ילדים, טובי וג'ימי.

הוריה של דמלזה הם טטיאנה וצ'ארלס רובינס וכשהיא נולדה הם היו בני 35 (טטיאנה), 36 (צ'ארלס). לדמלזה יש 5 אחים, ניקו, ליאו, לילה, יאנה ונלי.

 

ההורים של לילי וג'יימס:

 

ג'סטין אוונס: ג'סטין אוונס הוא אדם חכם מאוד ומאוד הומוריסטי. יש לו שיער חום בהיר מתולתל ועיניים ירוקות. הוא מאוד אוהב לפתור תשבצים ולשחק שח קוסמים.

המאכל האהוב עליו הוא צ'יזבורגר והמשקה האהוב עליו הוא וודקה ורודה. ג'סטין התחתן עם אוליביה קריווי ונולדו להם שתי ילדות, פטוניה ולילי.

הוריו של ג'סטין הם בלה ואלכס אוונס, וכשהוא נולד הם היו בני 24 (בלה), 27 (אלכס). לג'סטין יש אח אחד, אליאס.

 

אוליביה קריווי אוונס: אוליביה אוונס היא אישה רצינית ומוכשרת. יש לה שיער ג'ינג'י אדום ועיניים שחורות. היא ממש אוהבת לנגן בפסנתר ולשחק עם חיות.

המאכל האהוב עליה הוא סטייק פרה והמשקה האוב עליה הוא קפה. אוליביה התחתנה עם ג'סטין אוונס ונולדו להם שתי ילדות, פטוניה ולילי.

הוריה של אוליביה הם קריסטינה ובנג'מין קריווי, וכשהיא נולדה הם היו בני 26 (קריסטינה), 28 (בנג'מין). לאוליביה יש אחות אחת, ליאונורה.

 

ניק פוטר: ניק פוטר הוא איש יצירתי ומסתורי. יש לו שיער חום כהה חלק ועיניים כחולות. הוא טוב בשמירת סודות וביצירה וציור. הוא אוהב לנגן על גיטרה ולצייר.

המאכל האהוב עליו הוא סלמון מעושן והמשקה האהוב עליו הוא יין אדום. ניק התחתן עם אמיליה פוטר ונולדו להם שלושה ילדים, ג'יימס, נועה ורוי.

הוריו של ניק הם פולי ולוק פוטר, וכשהוא נולד הם היו בני 22 (פולי), 25 (לוק). לניק יש 3 אחים, סול, שון ומיקה.

 

אמיליה ג'ונסון פוטר: אמיליה ג'ונסון מאוד אוהבת לצחוק וללמוד. יש לה שיער שחור גלי ועיניים חומות. היא אוהבת לרקוד וללמוד.

המאכל האהוב עליה הוא פירה תפוחי אדמה מתובל והמשקה האהוב עליה הוא תה הדרים. אמיליה התחתנה עם ניק פוטר ונולדו להם שלושה ילדים, ג'יימס, נועה ורוי.

הוריה של אמיליה הם נוי ורון ג'ונסון, וכשהיא נולדה הם היו בני 27 (נוי), 26 (רון). לאמיליה יש 2 אחים, בלה וניס.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

מי שיודע איך מסיימים פאנפיק בבקשה לשלוח לי ינשוף. לעשות עוד פרק או לנטוש? אין לי כ''כ רעיונות בזמן האחרון...

הפרק הקודם
תגובות

אממממממממ · 20.03.2024 · פורסם על ידי :טלבת'
איך גם הארי וגם דין מתחתנים עם דמלזה רובינס?

אוי....... · 20.03.2024 · פורסם על ידי :Hermione Potter~ (כותב הפאנפיק)
טעות, אני אתקן...

נחמד · 20.03.2024 · פורסם על ידי :rjl
איפה רון והרמיוני בסיפור הזה?
ולאבא של ג'יימס קוראים פלמונט אבל כנראה לא ידעת...
סך הכל ממש טוב
טוב לראות שעדכנת
^–^

תודה:) · 21.03.2024 · פורסם על ידי :Hermione Potter~ (כותב הפאנפיק)
רון והרמיוני לא נמצאים כי במציאות הזאת הם כאילו לא הכירו ברכבת ונלחמו בטרול ואז הם לא נהיו חברים.
לגבי אבא של ג'יימס, זה היה כתוב בספרים איפשהו? בגדול כל מה ששיתי פה מומצא לגמרי אז לא להתפש...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
482 1380 791 345


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח