האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

ביחד,ולחוד

מסופר על השנה השישית של הארי פוטר בהוגוורטס..על מה ומה תקראו בהמשך



כותב: dvori24
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 4612
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: הארי/דראקו - פורסם ב: 15.01.2014 - עודכן: 15.06.2015 המלץ! המלץ! ID : 4971
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"אני יכול לדעת מה עשית עם חוסר חמצן במוח , ועל מה דיברתם?" תפס רון את הארי בשרוולו...,"מה אתה צועק?,"הארי הסתובב ונעץ ברון מבט קטלני .."אוקי מי זה חוסר חמצן במוח?ועל מה הארי דיבר עם מי?!" הרמיוני הצטרפה מיד ונתנה בהארי ורון מבט של איך העזתם לעשות דברים שאני לא יודעת עליהם מאחורי גבי ..".אני ממש לא מבין" הארי נעצר והסתובב לעברם "אני חייב לומר לכם כל דבר, ועם מי אני נמצא בכל דקה  מהיום?" הרים את קולו,..רון והרמיוני הסתכלו אחד על השני בהלם מוחלט, ורון נתן מבט של משהו הסתובב בראש של הארי.."מה הפרצופים האלה?אנחנו מאחרים לשיעור שיקויים" נוויל דחף את שלושתם לכיוון הכיתה.,.הארי התקדם לסוף הכיתה והתיישב.

"רון תקשיב אני ממש מצט-" הארי עצר למשמע צחוק במושב שלידו מישהו רכן קרוב לפניו ואמר "על מה אתה מצטער הארי מתוקי ?"הארי קפץ . "מאלפוי מה אתה עושה כאן, ואיפה רון?" מבלי משים הארי תפס בידיו.. "אוקי אז לשני השאלות זה הולך ככה, רון יושב בקידמת הכיתה ולא לידך, כמה מוזר וצפוי .ומה אני עושה כאן לידך?התגעגעתי ...."רכן אליו קרוב יותר וליטף את ידו.. "חח כמה מצחיק.." הארי הדף את מאלפוי

" אפשר לדעת מה שניכם עושים שהשיעור כבר התחיל? "סנייפ צעק לעברם.הארי הרגיש ששלושים ומשהו זוגות עיניים נעוצות בו מכל תלמידי הכיתה, ובמיוחד שני מבטים המומים של רון והרמיוני ."אתה יכול להסביר לי הרגע מה ראיתי כאן?!" לחשה הרמיוני ההמומה לרון "ממתי שניהם יושבים ביחד ומחליפים מילים במקום דו קרב שרביטי או אגרוף.?"מלמלה  "עזבי ,את ממש לא מעודכנת,לפני השיעור הם ניהלו איזושהי שיחה אישית לבד שניהם" רון רטן.

" ששששששש" רשפו עיניו של סנייפ לעברם..הארי ספר את הדקות שהשיעור כבר יעבור ויוכל להתעופף מהאיזור של מאלפוי, הוא נעץ מבט בסנייפ כאילו הוא לא רוצה להפסיד שום מילה מהשיעור(משהו שלא הגיוני שיקרה) ..רק שלא יצטרך להסיט מבט לעברו של מאלפוי .."אוקי אז עד כמה שזה נשמע אבסורד מאלפוי ופוטר תהיו זוג"נשמע קולו של סנייפ.  "מה?זוג ?"הארי שמע את עצמו צועק. "מה אתה נבהל פוטר? הוא התכוון שכרגע במשימה נהיה שותפים ,לא זוג לחיים" מאלפוי גיחך.."כן אני יודע למה הוא התכוון".. התיישב הארי ."כן, לכן קמת מהכיסא וצעקת.." מאלפוי קרב את כיסאו לכיסאו של הארי.."מה קרה?מפחד  להיות קרוב לידי במשימה אחד על אחד?" רכן קרוב יותר מאלפוי והניח את ידו על הכיסא של הארי.... "חח למה שאפחד? הולך לקרות איזה משהו שלא ידוע לי?!.. בוא נתרכז במשימה."בסוף השיעור הארי לא זכר דבר מימה שעשו רק שמאלפוי היה קרוב אליו מידי והתחכך בו כל כמה רגעים...הפעמון נשמע.. "אז אני מבקש מכולם לשיעור הבא להכין שי-" הארי לא שמע את סוף המשפט של סנייפ ושעט לאורך המסדרון לכיוון החדר של גריפינדור , "הארי אתה לא בא לאכול איתנו ?"שמע מאחוריו את רון "מעדיף לסעוד עם מאלפוי?" הארי נעצר הסתובב ונתן מבט מצמיט ברון והמשיך ללכת ..

"עזבי אותו .."רון משך את הרמיוני לכיוון חדר האוכל, "אבל הכל בסדר עם הארי ?,הרמיוני נשמעה מודאגת.. "כן לשאלתכם, הכל בסדר עם הארי" נשמע קולו הרם של מאלפוי מאחוריהם.. "השאלה מה אתם עשיתם לו.."צחקק...

" מה ז"א מה עשינו לו" תפס רון בצוורונו של מאלפוי .,"זאת אומרת שאני שאלתי את הארי למה הוא לא יושב עם שניכם, הוא אמר שהוא מעדיף להתרחק קצת והוא לא חייב כל דקה להיות עם שניכם,האמת הבחור צודק, איך עד עכשיו הוא החזיק מעמד עם שניכים זו שאלה לסופרי מדע בדיוני..",קול של סטירה חזקה נשמע לפתע ברקע. "איך אתה מעז?הרמיוני סטרה למאלפוי על פניו "איך אתה מעז להמציא שטויות במוח המעוות שלך,מימתי אתה חבר של הארי ומחליף איתו איזה מילה במקום נהמה ,בוא רון אני רעבה ולא מעוניינת להמשיך לדבר עם חרקים,"..משכה את רון. "אבל.."רון העיף מבט של תיעוב במאלפוי והמשיך ללכת עם הרמיוני..

'בוא ניראה איך הארי יצא מזה' חייך מאלפוי לעצמו ..

"רון זה אתה?", הארי קם מהמיטה במהירות ששמע רשרושים מכיוון הדלת ."לא, זה אני".שיימוס נכנס ושם את הגלימה שלו על הכיסא. "למה אתה כאן ולא בחדר אוכל?חשבתי שאתה עם רון והרמיוני ,מה אתה עושה כאן לבד?!" ..אה, פשוט לא ממש הרגשתי טוב בשיעור שיקויים אז הלכתי לנוח קצת."אמר הארי".הבנתי, טוב תרגיש טוב הארי ,הלכתי להכין שיעורים ,נתראה" שיימוס טרק את הדלת מאחוריו.

'אני חייב להתנצל בפני רון והרמיוני וגם להדגיש שאין שום דבר חוץ משנאה ביני לבין מאלפוי' חשב הארי והתקדם לכיוון חדר האוכל ..

"היי" הארי שמע לפתע את קולה של הרמיוני "באת לאכול הארי?".רון שתק, הארי הביט בו אך רון הסיט את מבטו ונעץ מבט בתמונה משעממת במיוחד.".אה כן, וגם רציתי לראות אתכם..ולומר שאני מתנצל אם פגעתי בכם או משהו.. "אוקי הארי" נפנה לפתע רון אליו "אין לי זמן עכשיו לדבר הרמיוני ואני צריכים לעשות שיעורים בשיקויים, וחוץ מזה הרי לא כל דקה מהיום אנחנו צריכים להיות ביחד ,זה מה שאתה אומר לכל אחד שנמצא באיזור שלך אז .".הוא גרר את הרמיוני.."די עזוב אותי, אני יכולה ללכת לבד" היא הביטה במבט מתנצל להארי ,"מה לעזאז-" הארי ההמום הביט בגבם המתרחק והרגיש מין צריבה בליבו, אף פעם רון לא התנהג אליו ככה, מה עובר עליו היום ..

"אל תשים לב לאמירות של רון", נשמע לפתע קול מחוייך וקר מאחוריו "זה הכל באשמת הדברים שאמרתי לו."חיוכו התרחב..".מאלפוי ,למה לעזאזל אתה מתכוון בזה?!" הארי הסתובב בחדות והדף את מאלפוי לקיר

 "הי ,הי תירגע, פשוט אמרתי לו את האמת שקשה לך לומר.. שפשוט נמאס לך לבלות איתם כל דקה ודקה .. זו האמת ,לא פוטר?"רכן קרוב לפניו והעביר את ידו  על שיערו.

"אל תיגע בי.." הארי העיף את ידו של מאלפוי.. "בטוח שזה מה שאתה רוצה הארי?!" קרב מאלפוי את גופו בצורה מסוכנת לגופו של הארי ..הארי הרגיש עקצוץ מוזר בבטנו ,שירד בצורה מוזרה לגופו התחתון.. ,הארי חשב לשניה 'מאלפוי אף פעם לא קרא לי הארי',"לרגע לא חשבתי שתרד לרמה כזו מאלפוי" ,הארי הסדיר את נשימתו..

"יודע מה הקטע הכי טוב בזה מאלפוי?" קרב לאוזניו של הארי "זו הנקמה המתוקה שלי",לחש. צמרמורת עברה בגבו של הארי.. "מה ?"הרים את עניו הארי בחוסר הבנה "למה אתה מתכוון ?"

"אני מתכוון לזה שהדבר הכי חשוב להארי פוטר, ידוע שזה החברים שלו ואחרי מה שעשית לי הארי ,על הרחמים והקרבה שהפגנת כלפי ושלא נדבר על הנשיקה שלנו לפני כמה ימים ,ואחרי זה עוד חשבתי שלשניה אתה בן אדם  ואולי טיפה אכפת לך..,אבל לאחר מכן בשנייה" הרים את קולו  "לקחת הכל בטענה שזה משחק ,אז פוטר להפריד אותך מחבריך זו הדרך לפגוע בך כמו שפגעת בי."מאלפוי נעץ את מבטו בהארי והתחיל להתרחק בצעדים איטיים.

 "מאלפוי" לפתע הרגיש דראקו יד מונחת על כתיפו. "אתה צודק, אני באמת קצת שיחקתי בך מאלפוי"הארי סובב אותו אליו "אבל זה לא נעשה מכוונה רעה אלא מהפחד איך הרגשתי לרגע להיות איתך ,לחבק אתך, ולהרגיש קרוב אליך, ההרגשה היתה מוזרה".קולו של הארי הצטרם והניח את ידו השניה סביב צוארו של מאלפוי, ליבו פעם במהירות הארי הרגיש את עיניו הכחולות של מאלפוי נעוצות חזק בפפניו ,דראקו שיתף פעולה והצמיד את ראשו של הארי אליו בחיבוק חזק וליטף את ראשו. הארי הרגיש שחזהו נופל,..ידיו החלו להזיע ונשימתו כבדה. "מאלפוי אני צריך כבר לחזור לחדר"..ניסה בחוסר רצון לצאת מחיבוקו העוטף של מאלפוי.

"הארי בוא נישאר ככה רק לדקה" לחש מאלפוי, וחיבק אותו חזק. שפתיו לחלחו את אוזנו של הארי,שהצטמרר..

"נשק אותי" ליחשש מאלפוי, ,מבלי משים מצא הארי את שפתיו מחפשות את שפתיו של מאלפוי ,ונפגשו בתשוקה ,לשונות התערבבו ,מאלפוי החזיק חזק בראשו של הארי ונישק אותו בעוצמה.

 ידיו של הארי נשמטו לצידם ולרגע הרגיש איך התשוקה סוחפת אותו ,"לעצור???" משך מאלפוי לרגע את עצמו מהארי "לא" הצמיד את שפתיו לשל דראקו "אל תפסיק".. שמע את עצמו  ממלמל..

"אולי תמצאו לעצמיכם חדר?" שמע הארי קול מוכר מאחוריו.

"רון ?"הארי שמע את האימה בקולו והסתובב, קשה היה לפספס את הפרצוף ההמום של רון הארי,"מממה? אאאיך? מה חוסר חמצן במוח עושה, ומה אתה עשית לו בחזרה,?! פליז הארי תאמר שאתה תחת כישוף או משהו."

.' אלוהים' חשב לרגע הארי 'בבקשה תעשה שזה יהיה חלום'...

האם זה באמת היה חלום??המשך יבוא...

הפרק הקודם
תגובות

המשך!!!!! · 28.06.2015 · פורסם על ידי :Eliana Malfoy
המשך

המשך דחוף!!!!!!!!!!!!!!& · 28.07.2015 · פורסם על ידי :Emily De Ravin
למה לא המשחת כר חודש?!?

הפורטל דורש המשך!

תמשיכי!

חייבים המשך!

פנפיק מושלם!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

האמת יש לי כמה הערות · 01.09.2015 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
בעיקר כי השורות הרבה פעמים קופצות...
לגבי העלילה - ממש מעניין!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
482 1380 791 345


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח