האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


למה דווקא אני?

שמי רוז בראון, אני לא יודעת למה דווקא אני. אבל הוא יודע שהוא הולך לחטוף על כול התעלולים שהוא עושה לי והוא עדיין ממשיך. למה?



כותב: פוטר לילי
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 5015
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הקונדסאים - זאנר: הרפתקאות - שיפ: רוז/ אתם תראו - פורסם ב: 01.01.2016 - עודכן: 22.02.2023 המלץ! המלץ! ID : 6788
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כול הוגוורטס הייתה בשוק טוטאלי מעצם נוכחותי בחברת הקונדסאים בלי לנסות לרצוח אחד מהם. הם העלו כול מיני השערות מטורפות: אחרי שבלק נישק אותי התאהבתי בו נואשות ועכשיו אני החברה שלו (מה שממש לא קרה ולא יקרה), אני תחת כישוף אימפריוס (גם לא קרה), התערבות או שסתם בא לי להיות רעה.

נראה לי שהתשובה היא שבא לי להיות קצת רעה ולעשות שינוי. המורים היו ממש מופתעים מהשינוי שעברתי אבל לא הופתעו מהעובדה שלמרות שחברתי לקונדסאים לא איחרתי לשיעורים, עשיתי את כול השיעורים הבית שלי והגשתי אותם בזמן.

נשף חג המולד התקרב ונקבע להתקיים בעוד 3 שבועות מהיום. ישבנו ליד האגם כשראשי שעון על כתפו של סיריוס ורגלי על רגליו של רמוס. "אני חשבתי על משהו בסגנון ציניות שיתלפפו סביב האויבים הכי גרועים בהוגוורטס" שרבטתי על חתיכת קלף.

"אבל זה יכלול אותי ואת סוורמאוס" ילל ג'יימס. "אבל זה יכלול את פרופסור סלוגהרן ולפרופסור לופקנס" גיחך סיריוס וטפח על ירכי, "אבל נצטרך להוסיף לזה משהו".

חבורת בנות עברו מולנו, ציחקקו והניפו שיער ארוך מעבר לכתפיהן, שולחות מבטי פלירטוט לקונדסאים ומבטי 'הלוואי תמותי ואני אהיה במקומך' אלי.

ברגע שהן יצאו מטווח הראייה שלנו עשיתי קולות הקאה בעוד סיריוס מודד בדאגה דופק. "דיי כבר" התפתלתי כשהתחיל לדגדג אותי.

"סיריוס תפסיק" רמוס גלגל עיניים. ברגע שהפסיק לדגדג אותי והסדרתי את נשימתי פניתי אל ג'יימס "מתי המבחנים לנבחרת קווידיץ'?"

"בתור מה את רוצה להיבחן?" התעניין. ברגע שהזכרתי קווידיץ' סיריוס נשכב על הבטן שם את ראשו בין ידיו ונדנד את רגליו קדימה ואחורה.

"אני רוצה להיות חובטת" ארבע לסתות נשמטו, "חובטת?" צייץ פיטר.

"למה לא?" הרמתי גבה, "אין שום בעיה נהיה חובטים יחד" מחא סיריוס כפיים כמו ילדה קטנה ומתלהבת.

"אז מתי המבחנים?" , "שבוע הבא".

 

עבר שבוע, ירדתי במדרגות ממעונות הבנות לבושה בג'ינס, נעלי ספורט וחולצה אדומה ארוכה ומטאטא מדגם קרן אור 2000 אחוז בידי.

סיריוס כבר חיכה לי בסוף המדרגות וצעדנו יחד למגרש הקווידיץ'. המבחן הראשון היה לרודפים ונבחרו מתוך עשרה שלושה: דרק ספליט, האנק סמית' וסוזן רו.

אחר כך הגיע זמן המבחן לחובטים ומצאתי את עצמי מתמודדת נגד ג'וני סרלו  שהיה גדול גוף ושרירי אך מגושם.

ביציאים רמוס ופיטר ישבו ועודדו אותי יחד עם אליזבת', ויקטוריה וג'ניפר בעודי עולה על המטאטא שלי (החדיש ביותר) ועליתי לאוויר. ברגע שהייתי מטר מהקרקע תחושת חופש וחוזק מילאו אותי.

הטבתי את אחיזתי במחבט, סיריוס עלה מולי וצעק לג'יימס שישחרר את המרביצנים. המרביצן הראשון נסק למעלה ואז טס לעברי "1,2,3" ספרתי בליבי ואז חבטתי בו שנייה לפני שפגע בי.

ג'יימס עלה על המטאטא שלו ויחד עם סיריוס הייתי צריכה לעוף ולהגן עליו מהמרביצנים ואז התמסרתי עם סיריוס במרביצן, צוללת או נוסקת לפי הצורך.

"עכשיו ג'וני" ג'יימס קרא וג'וני עלה על מטאטא שביט 7005 פחות חדיש אבל די טוב. הוא עבר את אותם דברים שאני עברתי אבל כשהצטרך להגן על ג'יימס הוא פספס את המרביצן בסנטימטר והמרביצן פגע בידו של ג'יימס ואפילו ממקומי על הקרקע והם שלושה מטר מעלי שמעתי את הקראק המחליא של העצם שנשברה.

 ג'יימס הצליח לנחות בעזרת ניווט ביד אחת. סיריוס הגיע אליו ראשון, הרכין את ראשו ולשמוע את מה שג'יימס הגיד ואז נעמד וקרא, "החובטת החדשה היא רוז בראון". רמוס, פיטר, ויק, ג'ניפר, אלי ושאר הנבחרת הריעו ואני חייכתי חיוך מהיר ואז מיהרתי אל ג'יימס ובעזרת סיריוס הובלנו אותו למרפאה של מדאם פומפרי.

היא צקצקה בלשונה כשבחנה את הזרוע השבורה של ג'יימס ומיהרה אל ארון שהשיקויים וחזרה עם כוס מלאה בנוזל כתמתם עם ריח של הגיהנום. ג'יימס היווה את פניו כששתה את השיקוי, "תוריד את החולצה כדי שאוכל לחבוש לך את היד" הורתה והסיתה את הפרגוד מסתירה אותו מעיני בעוד סיריוס עוזר לו לפשוט את חולצתו.

"הוא יהיה בסדר" סיריוס טפח על כתפי "לכי למעונות את די מלאה בבוץ" גיחך כשראה את פני המופתעות למראה הבוץ שעל בגדי.

דחפתי את כתפו והלכתי למעונות כשהוא צוחק מאחורי.

אחרי מקלחת ארוכה וקרצוף יסודי לבשתי פיג'מה ונשכבתי במיטה יחד עם ספר. "הנה האלופה שלנו" אלי צווחה בעוד ויק וג'ני רצות יחד איתה אלי וקופצות על המיטה מחבקות אותי.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אני ממש אוהבת · 21.06.2016 · פורסם על ידי :הדוויג הינשופית
את זה שאת מתארת בדיוק את כל הפרטים. זה מדהים. חסרים כמה סימני פיסוק, שמתי לב לזה בכל הפרקים, אז הייתי ממליצה על בטא. אני יכולה להיות בטא אם את רוצה - רק תשלחי ה"פ.
הפאנפיק מדהים- תמשיכי מיד!

המשךךך · 25.06.2016 · פורסם על ידי :דראקו הגברבר
המשךך דחוווף

המשך!!!!!!!! · 17.12.2016 · פורסם על ידי :חולה על הארי פוטר!!!
אני דורשת שתמשיכי!!!

תמשיכי! · 07.02.2017 · פורסם על ידי :Shely12
המשך עכשיו!

! · 01.09.2020 · פורסם על ידי :אפרת פוטר הלר
זה כזה יפההה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
345 1380 791 482


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007