האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

הארי פוטר;מבצע הצלה\מחולל הזמן

כשהארי רון הרמיוני וג'יני מחליטים להציל חיים
הם מבינים שזה ממש קשה..
רוצים לדעת מה קורה?? בואו! תקראו



כותב: lover boy
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 42247
4 כוכבים (4.172) 29 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן, אהבה, מתח,אקשן - שיפ: לילי וגיימס,הארי וג'יני,רון והרמיוני - פורסם ב: 11.11.2010 - עודכן: 03.08.2012 המלץ! המלץ! ID : 1354
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בהתחלה הארי,רון,הרמיוני,ג'יני,נוויל ולונה לא הבינו לאן הם הגיעו.
אך הארי הבין די מהר איפה הוא נמצא(לאחר מאמצעים רבים להיזכר)נם הגיעו להגלטון הקטנה.
לבית משפחת גונט,זהו מקום ההורקוקס השני(את הראשון הוא הרס מבלי לדעת).
זוהי כנראה הטבעת שהוא ראה לפני כמה זמן בהגיגית של דמבלדור,הוא נמשך אל הבית ההרוס  כמו מגנט.
"הארי,הדלת לא נפתחת תגיד משהו בלחשננית!"אמרה לונה.
"טוב נו!!(תתרכז!! אמרה הרמיוני).. תיפתח" אמר הארי אך ג'יני הנידה בראשה.
"דיברת אנגלית" ג'יני אמרה "הארי תתרכז!!"אמרה הרמיוני.
"טוב בסדר רגע!"הארי אמר." תיפתח" הוא שמע את עצמו אומר משהו בשפה לא מוכרת,והדלת נפתחה.
"יופי האר" אמרה ג'יני, "תודה ג'ין" אמר הארי.
"הארי אנחנו צריכים לחפש-"דמבלדור התחיל לומר אבל  הארי קטע אותו."אני יודע את הטבעת של ווארלנדו רידל.של משפחת פרבל" אמר הארי.
ובאמת תוך כמה שניות,הוא מצא אותה  על שולחן כחול מזעזע!!
"מצאתי!" אמר הארי "דמבלדור בבקשה תתעתק להביא את החרב של גודריק גריפינדור" ביקש.
"בוודאי.ג'יני בואי בבקשה תהיי עם הארי בזמן שאני הולך.-אל תענוד אותה!-"אמר דמבלדור.
"בוא האר בוא נצא החוצה קצת" אמרה ג'יני לאחר שדמבלדור התעתק.
הם יצאו החוצה וישבו ודיברו פשוט דיברו.הטבעת הייתה מונחת על הרצפה. נשמע קול מוזר ודמבלדור חזר עם החרב.
"העלמה וויזלי בבקשה תקראי לאחיך ולבת זוגתו. האדון לונגובטום והעלמה לאבגוד לצאת החוצה, אדון פוטר בבקשה קח את החרב,העונג כולו שלך."אמר הפרופסור "חכה עד שהם יבואו" לחש לו דמבלדור לאחר שג'יני נכנסה לבקתה.
"אוקי הארי בהצלחה, בואו נתרחק" אמר דמבלדור.
"הארי 3...2....1 ו.." אמרה הרמיוני,והארי דקר את הטבעת ונשמעה צרחה והוא ידע שהוא הצליח.
לאחר כמה שניות מצאו אותו זרועותיה של ג'יני.הוא נישק אותה והצמיד אותה אליו חזק.
"אני אוהב אותך ג'ין" אמר הארי.
"אני אוהבת אותך האר-רון נו באמת!!! תמחק את המבט הרצחני הזה מהפרצוף שלך-"אמרה ג'יני.
הארי הסתובב להסתכל והתפוצץ מצחוק. "נו באמת רון יש לך את הרמיוני!" אמר הארי.
"צודק סליחה" אמר רון, מתנצל וחיבק את הרמיוני מצמיד אותה אליו.
"כל הכבוד הארי! הרסנו שניים נשארו עוד חמש." אמר דמבלדור.
"עוד חמישה?? הרסנו כבר את השישי??"שאלה לונה
"אוו כן העלמה לאבגוד. הארי הרס אותו בשנתך הראשונה, זהו היה היומן של טום רידל.הוא הציל את העלמה וויזלי -או העלמה פוטר בקרוב אני מקווה- מחדר הסודות הוא הרס אותו" אמר דמבלדור בזמן שהארי וג'יני הסמיקו בגוון עז של ארגמן.
"דמבלדור יש לי השערה מהם החמישה הנותרים" אמרה הרמיוני.
"כן העלמה ג'רינג'יר-או העלמה וויזלי בקרוב אני מקווה-אני מקשיב."
אמר דמבלדור הרמיוני הסמיקה ואוזניו של רון הפכו לורודות.
"טוב.
1)הקמיע של סלאזר סלית'רין.
 2)הספל של הלגה הפלפאף.
3)העתרת של רוונה רווינקלו.
4)נג'יני הנחשית של וולדמורט
5)הארי פוטר.
רון אל תראה כל כך מזועזע!!"אמרה הרמיוני.
"כן העלמה ג'רינג'ר אני חושב שאת צודקת שוולד מורט-רון בבקשה תפסיק להראות כל כך מזועזע מהשם שלו!!!-ירצה משהו של כל אחד מין המייסדים.
ואת ההורקוקס השביעי הוא בכלל לא התכוון לעשות! הארי זה אתה! ביום שבו הוא רצח את הוריך ז"ל הוא הטמין בך חלק מנשמתו."אמר דמבלדור.
"אתה צריך לתת לו להרוג אותך ורק ככה תהיה לך הנשמה נקייה. רק שלך. ורק ככה נוכל להרוג אותו."אמר דמבלדור.
ג'יני התחילה לבכות

ג'יני וויזלי pov

"וולדמורט יצטרך להרוג אותך, ורק ככה תהיה לך נשמה נקייה! רק שלך ורק ככה נוכל להרוג אותו" אמר דמבלדור, והתחלתי לבכות.
עד שסוף-סוף הסגתי אותו, את אהבת האמת שלי, הוא יצטרך למות.
לא מאמינה.. לא רוצה להאמין לא,לא,לא,לא,לא,לא.
"ג'יני" צעק הארי!
"הארי תעשה את כישוף הרסקיו(1)!!" צעק דמבלדור.
"כישוף המה??"שאל הארי
"הרסקיו זה כישוף מרגיע!"אמרה הרמיוני
אז כבר התחלתי לחזור להכרה, עד אז לא הבנתי שהתעלפתי.
"כל הכבוד הרמיוני 30 נקודות לגריפינדור, הארי 400 נקודות לגריפינדור על הריסת הורקוקס ועוד 200 על עשית כישוף רסקיו מעולה!,רון 100 נקודות על זה שהיית כאן, 100 נקודות לריוונקלו לעלמה לאבגוד על זה שהיית כאן ו100 לגריפנדור בגלל אדון לונגבוטום שהייה כאן. ג'יני וויזלי את מקבלת לבית שלך 150 על זה ששמרת על הארי ועל זה שהיית כאן." סיכם דמבלדור.
"הארי אתה לא באמת תמות, אתה תעלה למעלה ואני אחכה לך והסביר לך דברים העלמה וויזלי הכל יהיה בסדר.
התעוררתי לגמרי.
"וואה ג'ין. כל כך דאגתי!!" אמר הארי ונשק לשפתי.

"אבל אתה צריך ממש לתת לו להרוג אותך." אמר דמבלדור
 

הארי פוטר pov

"אבל אתה צריך ממש לתת לו להרוג אותך" אמר דמבלדור.
"מה זאת אומרת?" שאלתי.
"אני אסביר לך ביום מין הימים" אמר דמבלדור."אז עכשיו לחפש את הקמיע של סלאזר סלית'רין" אמר דמבלדור
והם כולם התעתקו משם

 טוב כולם אני עוצרת את ההעלה של הפרקים קצת.... כי אין לי ממש זמן... אז אני יעלה פרק אחד!! עוד אחד ואני יוצאת להפסקה מהפיק באתר ואני אסיים את הפיק את כל ה55 פרקים (זה עלה ב10 כי עברתי כבר את ה44) ואני יעלה את הכל ביחד... אני משנה הכל!! כדי שהפרקים יהיו יותר ארוכים..

(1)כישוף הרסקיו- יש חומר מרגיע שקוראים לו רסקיו.. אז אני המצאתי כישוף מרגיע שכזה..

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

פרק ארוך · 12.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy (כותב הפאנפיק)
לכל מי שאמר שהפרקים ממש קצרים אז הנה פרק אחרוך תגובות
,1111111

ראשון · 12.11.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש
ממש אבל ממש יפה
אהבתי,והפיק לא חייב להיות ארוך

כה אבל עבדתי עליו מלא מלא זמן!! · 12.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy (כותב הפאנפיק)
תודה אלמוג.... אני ממש אוהבת את הפיק הזה.... הוא הראשון שאני באמת כותבת!!

לא יודעת · 12.11.2010 · פורסם על ידי :הלגה האפלפאף
בגלל שאת עושה את הפרקים כל כך מהירים זה לא כל כך נחמד לקרוא את זה...לפחות לי..
גם אל ממש מבינים מה האת רוצה בעמצה..
הם יש בו בחוץ שניה אחרי זה הרסו שניה אחרי זה ג'יני ה יתעלפה שניה אחרי זה דמבלדור אומר להארי שהוא יגיד לו משהו..
לא מסתדר לי.....

מה לעשות.. · 12.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy (כותב הפאנפיק)
אני אוהבת את את זה ככה עם אתה ךא רוצה לקרוא אז אל תקרא..

יפהההה · 12.11.2010 · פורסם על ידי :lona lavgod
אהבתי:P המשךך

תודה לונה · 12.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy (כותב הפאנפיק)

מתה על הפיק הזה! · 12.11.2010 · פורסם על ידי :עמית גנון
אין עלייך!!!I:


רעיון מעולה לפיק,רק צריל להעביר בטא...........]:

אני ידועת עמיתי · 13.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy (כותב הפאנפיק)
אבל אין לי כוח לזה..

כול הכבוד · 13.11.2010 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
פיק יפפפפפפה

תודה בילטריקס · 13.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy (כותב הפאנפיק)
את הראשונה שבאמת קראת אותו נכון???

נחמד. · 14.11.2010 · פורסם על ידי :הזודיאק השחור
סתם תיקון, אם ג'יני/הרמי תתחתן-היא לא תהיה עלמה.

עוד פרק · 14.11.2010 · פורסם על ידי :Scream At Me Until My Ears Bleed

תודה רבה · 14.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy (כותב הפאנפיק)
היא תהיה העלמה פוטר או העלמה וויזלי...

ענק!!! · 16.11.2010 · פורסם על ידי :רון ויזלי השני
ענק הדבר הזה

בר, · 16.11.2010 · פורסם על ידי :עמית גנון
קראתי את הפרק שוב,ו-
אני לא יכולה להתאפק...............
הוא משהו משהו!מדהים!מרתק!משעשע!יצירתי!
וכמובן,רומנטי,בדיוק כמו שאני אוהבת...רומנטי עם נשיקות.....................[:

חחח כה אבל אני יצאתי להפסקה ממנו כדי לסדר אוו בכתב וכי יש לי מלללא מבחנים!! והכנה לבגרויות ו בגרות בתאטרון.. השנה אז אתם תצטרכו לחכות לפרקים הבאים · 19.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy (כותב הפאנפיק)

יפה · 22.11.2010 · פורסם על ידי :Spoilers
יפה, אבל יש לי טיפה הערות (ביקורות בונות שמותר לך לבחור מה לעשות איתן..):
הכל קורה מאוד מהר. כמובן, אין צורך למתוח את הפרק ואת העלילה, אבל אפשר להוסיף מעט חלקי מעבר בין קטע לקטע.
שנית, דמבלדור קצת שונה, לא? הוא חילק להם נקודות מרובות.... חוץ מזה, אותי זה היה די מביך אם מנהל בית הספר שלי היה מקווה שאני אתחתן עם זה או זה... ועוד יגיד לי את זה לפני כולם....
בקיצור, הפיק חמוד, אך בעיני דרושים מעט שינויים! (ה- ! מתייחס לחמוד..)

תודה אנ רוצה תגובות · 24.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy (כותב הפאנפיק)
יש סיבה שדמבלדור מתנהג ככה סיבה שהארי ג'יני רון והרמיוני עוד לא יודעים... אני אומרת לכם שיש סיבה למה... אתם עוד תראו!!

אין שוםם דבר הגיוני !!!!!!!! · 06.12.2010 · פורסם על ידי :Cold As The Ice
אין שום דבר הגיוני פה !!!!!!!!!!
כאילו דמבלדור היה מבקש מהארי להרוג את עצמו ועוד מליאן דברים שאין לי כוח לכתו !!!!!!!!!!!!!!!!!

זה חייב לרוץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 · 06.12.2010 · פורסם על ידי :lover boy (כותב הפאנפיק)
אחרת אני לא אצליח להגיע לחלק החשוב של הפיק!!1 פשוט תמשיכו לקורא

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
544 1500 818 382


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח