האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

אחותו של הארי

מה קרה כשלהארי התגלתה אחות, ומה יקרה בשנים שלאחר מכן



כותב: The Lucky One
הגולש כתב 14 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 113401
5 כוכבים (4.638) 69 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה\רומנטי - שיפ: סדריק ולולה, הארי וצ'ו,ועוד כל מיני זוגות שלא נפרט כאן - פורסם ב: 28.07.2012 - עודכן: 24.06.2015 המלץ! המלץ! ID : 3231
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"ספרי לנו מה קורה בהוגוורטס!" צעק פרד דרך החלון, בעוד גברת וויזלי, ביל וצ'ארלי מתרחקים במהירות.

לולה פרד וג'ורג' ישבו כולם בתא יחד עם לי ג'ורדן ואנג'לינה ג'ונסון. פרד הכיר להם את לולה כשלפתע הם שמעו קול חבטה מבחוץ,הם פתחו את הדלת וראו שם את סדריק דיגורי שהשתטח על הריצפה.

אף אחד לא עזר לו הם כולם עוד כעסו עליו בגלל שהביס אותם בקווידיץ' שנה שעברה.

פתאום לולה קמה ועזרה לו לקום הם הסתכלו אחד לשני בעיניים. וסדריק הפר את השתיקה, "נעים מאוד אני סדריק, סדריק דיגורי." "נעים גם לי אני לולה, לולה פוטר."

"אהמ אהמ," פרד כיחכך בגרונו והם נפרדו.

הארי רון והרמיוני היו בתא שלהם ומידיי פעם הגיעו אליהם שיימוס פיניגן נוויל לונגבוטום ודין תומאס.

רון הוציא את הבובה של קרום מתיקו ונוויל פלט "וואוו." ראינו אותו מקרוב," אמר רון "ישבנו בתא העליון."

"בפעם הראשונה והאחרונה בחייך, וויזלי." דראקו מאלפוי הופיע בדלת. מאחוריו עמדו קראב וגויל, חבריו הביריונים הענקיים, ושניהם נראו כאילו גדלו בראש נוסף במשך הקיץ.

נראה שהם שמעו את השיחה דרך דלת התא, שדין ושיימוס השאירו פתוחה כשנכנסו. "אני לא זוכר שהזמנו אותך להצטרף, מאלפוי," אמר הארי בקרירות.

"נו טוב.. אתה מתכנן להירשם וויזלי? מקווה להביא קצת כבוד למשפחה? זה כרוך בכסף, אתה יודע.. אם תזכה, תוכל להרשות לעצמך לקנות גלימה נורמאלית."

"על מה אתה מדבר?" גער רון. "או שתסביר על מה אתה מקשקש או שתלך מכאן מאלפוי," אמרה הרמיוני בכעס.

חיוך שבע רצון התפשט על פניו של מאלפוי. "אתה לא יודעים?! הא עם אבא ואח במשרד הקסמים הא אבא שלי כמובן סיפר לי, הוא בקשרים טובים עם קורנליוס פאדג' חח., מאלפוי צחק שוב ואותת לקראב וגויל ושלושתם נעלמו.

כשרכבת האקספרס עצרה כולם ירדו והארי שמה קול מוכר שקורא לו, "הארי, הארי," זו הייתה לולה, "הארי טוב שאני תופסת אותך אני צריכה ללכת לפרופסור מקגונגל אתה יודע, בשביל המיון. אני לא מכירה כאן אף אחד אז אממ,"

"אני יראה לך מי זאת," אמרה לה הרמיוני בחיוך. "תודה אז איפה אני ימצא אותה?" "הינה היא מגיעה לקבל אותך ו.. היי היא עם מצנפת המיון, מה היא תעשה את זה פה?" שאל רון.

"גברת פוטר הצעירה גשי איתי לצד השביל, נעשה את זה עכשיו בזריזות כי אני צריכה ללכת לקבל את התלמידים החדשים." אמרה פרופסור מקגונגל ולבנתיים הארי רון והרמיוני עלו לכירכרה והתחילו ליסוע.

"אוקי תחבשי את המצנפת ונראה לאיפה את שייכת," אמרה פרופסור מקגונגל. לולה חבשה את המצנפת שהתחילה לדבר, "אהממ שכל יש פה בשפע ולא חסרה נדיבות, את ביישנית ואמיצה, אני חושבת שתיהיה מוצלחת בהפלפאף, אבל מה זה? את רוצה להיות עם אחיך אוקי, אני אומרת... גריפינדור!"

לולה הייתה מאושרת והלכה לכיוון הכירכרות היא עלתה לאחת הכירכרות כשראתה בפנים את סדריק וחבריו. היא האדימה כולה, סדריק הבחין בה והזמין אותה לשבת לידו,

חבריו לסקרו אותה מהשיער ועד הבגדים כשסדריק הפר את הדממה המעיקה ואמר, "אז לאיפה פרופסור מקגונגל מיינה אותך?" שאל. "מה ראית את זה?" התפלאה לולה והשיבה מייד, "היא רצתה לשים אותי בהפלפאף כי היא אמרה שלא חסר לי נדיבות וטוב לב, אבל רציתי להיות עם הארי." "באמת?" התפלא סדריק ואמר, "מה לך ולו? חוץ מהשם משפחה." "אהה אנחנו באמת לא ממש דומים, אני אחותו הגדולה." השיבה וירדה מהכירכרה, הם הגיעו לטירה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נחמד · 31.07.2012 · פורסם על ידי :Take Back
ממש יפה, רק כשהם מגלים שהיא אחותו הם לא אמורים להיות בהלם, לשאול שאלות, או משהו כזה? אחרי הכל אף אחד לא אמור לדעת שהייתה לא אחות, נכון? תמשיכי!

הם כן · 31.07.2012 · פורסם על ידי :The Lucky One (כותב הפאנפיק)
הם כן בהלם רק שאני יגיד את זה בפרק הבא בכוונה עשיתי את זה ככה בשביל המשך הסיפור חח תצטרכי לחכות בסבלנות בשביל זה
אני יפרסם מחר בעז"ה את ההמשך

אה · 31.07.2012 · פורסם על ידי :Take Back
אה אוקיי, אז אם ככה אין בעיה.

ממש חמוד... · 31.07.2012 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1
יש!!!
תהלוש את מפרסמת ממש מהר למה?! זה סתם שלא בא לך להשאיר אותנו במתח או שזה המוזה?
בכל אופן זה משמח שיש פיק שמתעדכן בתדירות גבוהה :)
מהמם תמשיכי מהר!!!!

אמממ · 31.07.2012 · פורסם על ידי :The Lucky One (כותב הפאנפיק)
נראה לי שזה שתי הסיבות חחח ורצית שאני יקדיש לך משהו אז תביאי לי עלילה או משו

אוקיי · 01.08.2012 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1
אני יחשוב על משהו שבא לי...
תודה!!!
חולעלייך :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
544 1500 818 382


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח