האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אליסון

רמוס בשנתו השביעית. מחפש ריבאונד... :)



כותב: love to smile
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 10360
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: מן הסתם, הארי פוטר:) - זאנר: רומנס - שיפ: רמוס\אליסון וג'יימס\לילי ברקע אה.. וגם סיריוס וסטוצים מזדמנים:) - פורסם ב: 06.09.2012 - עודכן: 02.01.2013 המלץ! המלץ! ID : 3430
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 אחרי הרבה זמן הוא הגיע, הפרק הנוסף באליסון,  הפרק הבא צפוי לצאת מתישהוא בשבוע הקרוב... (:

 

בערב הודיעו על יציאה להוגסמיד בסוף השבוע, ורמוס החליט להזמין את אליסון לצאת איתו באותו סוף השבוע. במשך השבוע רמוס ניסה לדבר אם אליסון אבל היא הייתה מאוד עסוקה, ורק ביום חמישי הוא מצא אותה יושבת על ספסל ועושה שיעורים. הוא החליט לגשת ישר לעניין "אליסון? רוצה לצאת איתי? כלומר.. ביום שיוצאים להוגסמיד..." אמר רמוס והסמיק כמו עגבניה אדומה במיוחד. "וואו! רמוס! , בטח אני אשמח!" אמרה אליסון שנראתה מאושרת. "אז ניפגש בשער הכניסה? לפני היציאה?" שאל אותה רמוס שהיה מופתע מעצם העובדה שאליסון רוצה לצאת איתו. "טוב, רמוס יש לי הרבה שיעורי בית אז אני חושבת שאני צריכה ללכת לחדר המועדון! אני מחכה ליום שבת! להתראות!" היא קראה והלכה, לא לפני ששתלה לו נשיקה חפוזה על אחת מלחיו.

 

יום שבת הגיע מהר במיוחד ורמוס כל כך התרגש. ביום שבת בשעת היצאה להוגסמיד הוא הלך לכיוון השער, בדרך כלל הוא היה הולך עם ג'יימס, סיריוס ופיטר אבל הפעם הוא הלך לבד. ואז הוא ראה אותה. כשהוא ראה אותה נשימתו נעתקה.

היא לבשה סוודר צמוד בצבע כחול כהה, חצאית שהגיעה את סוף שוקייה בצבע שחור, מגפיים שחורות על עקבים וגלימה ארוכה בצבע שחור אם כפתורים בגזרה נופלת. היא התאפרה מעט ורמוס חשב שהאיפור מתאים לה, למרות שהוא אהב אותה יותר בלי איפור. ואת שיערה היא אספה כך שכמה קצוות שיער כהות מסגרו את פניה. רמוס מעולם לא חשב שיש מישהי יפה כל כך.

 

הוא היה חייך אליה חיוך והיא החזירה לו חיוך ביישני ביותר "היי" אליסון אמרה בביישנות. "היי" אמר לה רמוס שהתחיל להיות יותר בטוח בעצמו. "טוב, את מה את אומרת על כוס בירצפת בשלושת המטאטאים?"  שאל אותה רמוס לאחר שהם הגיעו לכפר הקסמים הקטן. "אני  לא יתנגד לכוס בירצפת" היא חייכה ושלובי ידיים הם הלכו לפונדק שלושת המטאטאים הוותיק. "אני הולך להזמין לנו משקאות" אמר רמוס לאליסון המחויכת. לאחר כמה דקות רמוס חזר עם שתי כוסות בירצפת, הם שתו את המשקה במהירות ותוך כדי דיברו על דברים סתמיים, ולאחר שעה קלה הם החליטו ללכת לטייל בהוגסמיד שהייתה מושלגת בתקופה זאת של השנה.

לפתע אליסון פנתה אל רמוס ואמרה ישירות "אני יודעת שאתה לא סתם רוצה לצאת איתי.. אני יודעת שאתה אוהב מישהי אחרת.." הודתה אליסון. רמוס נלחץ, יכול להיות שאליסון גילתה איך שהוא על אהבתו ללילי? "מ..מה?" שאל אותה רמוס ההמום. "אולי אתה לא זוכר את זה, כי היית ממש שיכור אז... טוב כל מקרה, זה היה במסיבת ליל כל הקדושים של סיריוס בשנה שעברה.... אתה ממש השתכרת, ואני במילא רציתי ללכת לחדר המועדון שלנו כי לא הרגשתי טוב... אז ליוותי אותך לחדר מועדון של גריפנדור, והתחלת למלמל דברים, ואז התחלת לומר שאתה אוהב את לילי אוונס, והחתלת לומר שאתה חייב אותה ורוצה אותה, ודברים כאלה אבל אז אמרתי לך שאתה עייף ושיכור ושכדאי שתעלה לחדר המועדון שלך, אז נכנסו לתוך חדר המועדון, ושמתי אותך במיטה שלך והמשכת למלמל על אוונס... ואני סוג של ראיתי אותך מסתכל עליה כל הזמן... והבנתי שזה נכון רמוס. אז אני לא רוצה להיות הריבאונד שלך רמוס, הבנת?! " היא סיימה את הנאום שלך בצעקות והתחילה לבכות "אני.לא.רוצה." היא הבהירה. "אל..אליס...אליסון אני מצטער... זה לא היה נכון מצדי לנצל אותך ככה." הוא אמר, מגמגם.

 

"אל, אל תצטער... אין לך מה לעשות. שלום רמוס. ואל תנסה אפילו לדבר איתי." היא אמרה בקול קר ואטום מכל רגש. היא הלכה במעלה השביל שמוביל לטירת הוגוורטס, ודמותה של אליסון הולכת וקטנה יותר, עד שהיא נעלמת. בחלק הזה, רמוס הבין, הוא הבין שהוא התאהב באליסון. ליבו נחמץ בתחושת פיספוס.

 

 

תגובות והערות יתקבלו בברכה(:

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1380 777 468


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007