האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

הארי פוטר קשרים וירושות *נטוש*

בעיקרון זה יהיה דומה לפאנפיק הקודם שלי כי אני רק התחלתי לכתוב פאנפיקים<br>נ"ב: אני לא כתבתי את הארי פוטר. אני רק מעריץ שמשתעשע עם הדמויות



כותב: דראקו גריינגר
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 5 - צפיות: 4396
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה הרפתקנית - שיפ: הארי ו2 נוספות... - פורסם ב: 10.05.2018 - עודכן: 27.08.2018 המלץ! המלץ! ID : 9771
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פגישה במשרד

ראגנוק אמר בהלם: "אתה ממש חזק לורד פוטר. רק התחשק לך משהו והוא הופיע ועשה כרצונך בלי שתזוז. היה לי פה איזושהי נבואה על כך... אה כן! הנה זה! אז ככה:

"האחד היורש עם כוח האש

ינצח את האחד שבכוח חפץ

בין הזמנים יקפץ

את האיזון לעולם יחזיר בלי להתייאש".

באותו רגע 8 ינשופים דפקו על חלון החדר. ראגנוק הכניס אותם ולקח את המכתבים. הינשופים עפו להם חזרה. "מר פוטר," ראגנוק אמר, "זוהי ההזמנה שלך לפגישה במשרד בנושא המושבים שקמו מחדש. הם שלחו 8, אחד לכל בית כי הם לא יודעים שהמושבים קמו בגלל אדם אחד. הם חושבים שאתה 8 אנשים." הארי הנהן, לחץ יד לראגנוק ויצא לעבר הפגישה. הנביא היומי נראה בכל מקום שבו הארי הלך, מהרגע שיצא מגרינגוטס ועד בתוך המשרד. הארי קנה לו אחד. היה כתוב שם:   "משרד הקסמים משתגע! 8 המושבים החזקים ביותר שהרכיבו את משרד הקסמים  קמו מחדש! להמשך הכתבה אנא עברו לעמוד 13. תאוריות לגבי מי זה יכול להיות עברו לעמוד 18." הארי עבר לעמוד 13.   "לכל מי שלא יודע: משרד הקסמים האנגלי הוקם על ידי 8 אנשים חזקים ביותר על מנת לשמור על סדר הקוסמים באנגליה. הקוסמים הללו היו: איגנוטוס פוורל, רודניוס בלאק, לינפרד פוטר, גודריק גריפינדור, הלגה הפלפאף, רוונה רייבנקלו,  סלאזאר סלית'רין ומרלין. משרד הקסמים קיבל הודעה שבה היורשים של משפחות אלו טענו את ירושתם ומיד שלחו הודעות להם ולשאר חברי משרד הקסמים לגבי פגישה כדי שיאשרו את ירושתם. שלחנו מישהו כדי לתשאל את נרקיסה מאלפוי (לשעבר בלאק) מה היא מרגישה לגבי כך שמישהו טען את ירושת משפחתה הקודמת והיא הגיבה כך :  "מי שזה לא יהיה, לקח שלא בהוגנות את ירושת משפחת בלאק מבני. בני הוא היורש היחיד החי לבית משפחת בלאק. " הארי קרא את הכתבה והתאפק לא לצחוק; שדראקו יירש את תואר לורד בלאק? דראקו לא יכול לעשות דבר לבד!

(כמה דקות לפני היציאה מגרינגוטס)

הארי ביקש מפלר וגבריאלה להתעתק להוגוורטס. הוא לא רצה שמישהו ינסה לפגוע בהן כל עוד הוא במשרד. הן כמובן התעקשו שיעדכן אותן בקשר המחשבתי שלהם כל רגע שרק אפשר. הוא נאלץ להסכים.

(בהווה)

הארי הגיע לדלת שמכניסה למושבים שבמשרד הקסמים. לא ניסו לעצור אותו הודות לקסמים של ראגנוק ששינו את מראהו למראה של עיתונאי רגיל. הארי התיישב ליד כל העיתונאים. כתב שנראה היפראקטיבי ראה אותו ושאל: "שלום, אני רודני מהנביא היומי. נכון שזה מרגש? מי שלח אותך?" הארי החליט להשיב לו בדרך שתגרום לרודני לעזוב אותו: "אני גרי ואני פה מטעם הפקפקן." הארי צדק. הכתב עזב אותו כמעט באותו רגע ועבר לשוחח עם כתבים אחרים. השר פאדג' עלה לדוכן וקרא: "סדר! שיהיה כאן סדר!" האולם השתתק. "עכשיו," המשיך השר, "באנו לכאן בנושא התעוררות המושבים הראשיים. אנו, חברי המשרד העליונים החלטנו שאם אין הוכחה מגרינגוטס ליורשים לכאורה, הם יקבלו את נשיקת הסוהרסן." האולם היה שקט. פאדג' המשיך: "לשם בדיקת היורשים אנו מזמינים את מר אלבוס דמבלדור כשופט הראשי ואת לורד ראגנוק מנהל גרינגוטס כעד!" אלבוס עלה לדוכן ברגע שהדלתות נפתחו בקול חצוצרות. לפחות 10 גובלינים בבגדי שומרים נכנסו; ואז ראגנוק הגיע בבגדיו המלכותיים. אלבוס קרא לשקט ואמר: "לורד ראגנוק, אני סבור ובטוח שאתה מודע להתעוררות המושבים. אנו היינו רוצים לפגוש את היורשים." ראגנוק השיב לו בנימוס: "השופט דמבלדור, אני לא יכול." "ולמה לא?" אלבוס שאל מתוקף תפקידו אם כי ידע את התשובה. "אני לא יכול כי אין יורשים אלא רק יורש אחד!" האולם התנשף. ראגנוק המשיך: "אני מתכבד להזמין את לורד הארי פוטר!" הארי הבין שזה הזמן; הוא קם ממקומו, הסיר את הקסמים וקפץ מעל למעקה. הוא עשה 3 סלטות רק בשביל הקטע ונחת מול אלבוס. האולם היה שקט כמו לפני סערה. "זה השקט שהמורות רוצות בשיעורים." הארי חשב ואז אמר: "אני, לורד הארי פוטר- פוורל- בלאק- מרלין- גריפינדור- הפלפאף- סלית'רין- רייבנקלו טוען את ירושתי על המושבים במשרד! הנה ההוכחה!" ואז הארי זרק את הטבעת באוויר והיא התפצלה ל8 טבעות קטנות יותר, כמו שהיו בקופסה בגרינגוטס. מיד הן חזרו לצורת טבעת אחת ועפו למקומן ביד של הארי. האולם היה בשתיקה רועמת, רק קול הנוצות הכותבות נשמע. הארי פתח את פיו ואמר: "עכשיו, אתם מאמינים?" לפתע קמה אישה ורודה שנראתה כמו קרפדה ואמרה בקול מחליא: "ומה עכשיו? משרד הקסמים צריך להקשיב לשטויות של ילד קטן? על זיוף כזה מגיע לך לקבל את נשיקת הסוהרסן!" מיד נשמע קול: "שקט דולורס! אנו לא שולחים את האדון שטען את ירושתו לקבל את נשיקת הסוהרסן! ולהזכירך, את פה מתוקף תפקידך, אם לא היה לך אותו אז בכלל לא היית פה!" הארי הבין שזה היה דמבלדור. הארי החליט שזה הזמן שלו לדבר: "אני אכן היורש החוקי למושבים הללו כפי שראיתם. ויש לי משהו שבוודאי תרצו לשמוע..." הארי סיפר להם את הנבואה. האולם שתק. לפתע קול ארסי נשמע: "מר פוטר," הארי השיב לקול בלי להסתכל: "זהו לורד פוטר." "לורד פוטר," המשיך הקול, "נגיד שאתה היורש לכל הבתים האלו אך מה עם לורד בלאק? הרי בני דראקו אמור לרשת את הבית הנ"ל." הארי הבין שהקול שייך ללוציוס מאלפוי וכמעט ענה לו בארסיות יתר אך ראגנוק קטע אותו כשאמר: "הייתי מעוניין להשמיע את צוואת לורד סיריוס בלאק." האנשים נבהלו בהזכרת שמו. ראגנוק המשיך: "הוא לא מת אך הצוואה שלו פועלת כי כתוב שם במקרה של מוות או כניסה לאזקבאן. הוא עדיין לורד בלאק כי מעולם לא קיבל משפט הוגן אך למרות זאת הוא באזקבאן." בסיום דבריו ראגנוק הסתכל על השר. פאדג' היה לחוץ כי הבין שזה לא טוב לתפקידו מה שקודמו עשה. "נטפל בכך אחר כך." פאדג' אמר, "כרגע לצוואה." באותו רגע גריפהוק נכנס לחדר עם הצוואה וחייך אל הארי והארי חייך אליו חזרה. "תודה גריפהוק," הארי אמר, "אתה חבר טוב." באותו רגע גברת זקנה אחת התעלפה ומיד נכנסו שני רופאים שלקחו אותה משם. הארי הסתכל על האולם ושאל: "מה?" אלבוס פתח את פיו ואמר: "

 

 

-----------------------------------------------------------------

אני יודע שהרבה זמן לא העליתי וזה מעט קצר אך אני במחסום כתיבה וזמן.

-----------------------------------------------------------------

 

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך דחוף! · 05.06.2018 · פורסם על ידי :YM&M
היום יש לי יומולדת ואשמח אם תמשיכי היום

. · 05.06.2018 · פורסם על ידי :gagako
מזל טוב
אשמח גם אם תמשיכי היום

אני בן!!!!!!!!!!!!!!! · 06.06.2018 · פורסם על ידי :דראקו גריינגר (כותב הפאנפיק)

תמשיך מהר!!!!!!!!!!!!!!& · 09.06.2018 · פורסם על ידי :לשם ויזלי
יש לי עוד 25 יום

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
554 1530 818 462


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח