האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


שיקוי הפולימיצי (גמור)

נכון תמיד ידוע, שלילי עזבה את סנייפ כי הוא קרא לה בוצדמית?<br>מה אם זה לא נכון?
פאנפיק ב6 פרקים.



כותב: Sophie Foster
הגולש כתב 59 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 4586
4 כוכבים (4.429) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: רומן? - שיפ: ג'יימס לילי, סנייפ לילי - פורסם ב: 02.09.2018 - עודכן: 23.07.2020 המלץ! המלץ! ID : 10026
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כן, אני יודעת שזה לא נשמע כמו שם של פרק...

אבל- תכנסו ותגיבו.

הפרק מוקדש לכל מי שהגיב, the real fungirl (המשוחדת למחצה) לונגה ולילי לונה פוטר 2!!!!

במיוחד לשירהוגוורטסלעד, הראשונה שהגיבה!

נ.ב

אה. נועה, אל תקראי את זה!

 

 

פרק 4, הסבר

 

נ.מ ג'יימס

 

כמו שאמרתי, סיריוס נעלם, ואני חושד בסוורמאוס.

עשיתי אחורה פנה, לכיוון מעונות סלית'רין.

 

 

נ.מ סנייפ

 

ישבתי בפינה הצרה של חדרי בסלית'רין, הריק והטחוב. אני לא כזה! רציתי לומר, זה לא מגיע לי! ביקשתי, אבל תפילותי לא נענו. קיוויתי להיות יחד עם לילי באותו בית. לא משנה איפה. הבטתי על עכביש שטיפס באיטיות על הקיר המתקלף. הרי, זה לא הדבר שהייתם בדרך כלל מוצאים בחדר במעונות בית בבית ספר הוגוורטס לקוסמות. התרכזתי, וחזרתי להתחלת התוכנית.

וואו. אני מקווה שפוטר בלע את הפיתיון שלי. אני חושב שזה די הצליח... פוטר הסתום.

כמובן, אני אסביר הכל:

הכל התחיל עם בלק-הסתום שנחר בשיעור שיקויים, קדימה זה התגלגל לשיחה של שני האויבים המושבעים שלי, בלק ופוטר. הם דיברו על לילי.

ברגש ששמעתי את שמה של חברתי בשיחתם, עלה סומק בלחיי, והמשכתי להקשיב.

"לילי" אמר בלק לפוטר. "אני יודע איך תשיג אותה" תשיג אותה? חשבתי לעצמי. מה הוא ובלק מתכננים? מה הוא חושב לעצמו?

וכמובן, פוטר עשה את הפרצוף הדבילי שלו, כשהוא לא מבין משהו. לרוע מזלי, גם אני לא הבנתי, אז המשכתי להקשיב, ומהר מאוד, הכל הדרדר.

"אתה, סנייפ, רע אל לילי" הוא זרק אל פוטר מילים אקראיות כשלא היה לי מושג מאיפה הוא הקריץ אותם.

ואז, נפל לי האסימון. (למה לעזאזל אני משתמש בביטויים של בוצדמים מסריחים? ולמה אני אומר את המילה הזו? לאמשנה.)

התחלתי להבין, והתוכנית של בלק-הסתום היתה זדונית מתמיד. היא גם היתה קשורה אלי. 

החלטתי לפעול במהרה. הדבר הראשון שראיתי, היה את בלק ופוטר רצים לשיעור, כמובן, מומלץ שלי זה גם לא יקרה. מעניין, יש לי אחלה של תירוץ, "שלום פרופסור מגקונגל, איחרתי בגלל שהאזנתי לשיחה של שנים מהתלמידים שלך" הפסקתי לחשוב ופשוט רצתי בכל כוחי כדי לא לאחר לאחד השיעורים היחידים שלי עם לילי.

טוב, בכל מקרה, איחרתי, ו10 נקודות בית ירדו מסלית'רין. יחד איתם המוניטין שלא היה לי בבית סלית'רין, צנח.

אחרי זה, חזרתי לחדר שלי, הדבר הטחוב והמכוער. רק תהיתי כמה אור תוכל להכניס לכאן לילי כשתיכנס לכאן. המקום האפור-שחור-אפל-רע-מעונות סלית'רין.

ממה שהבנתי מתוכניתו של בלק האידיוט, הוא רצה לרקוח שיקוי פולימיצי עלי, ולומר דברים רעים ללילי בשמי.

הייתי חייב לעצור את זה! ועלה לי רעיון שהתפתח בתוכניתו של בלק.

התקרבתי אל ארון השידה שעל יד מיטתי, והחלתי לחפש את שיקויי מקרה החירום שלי.

אני מניח, שאסביר. לפני כמה שנים, חשבתי על אפשרות כזאת, ומראש רקחתי שיקויי פולימיצי. על פוטר, בלק, לופין ופטיגרו הנגרר הקטן.

והנה מגיע השימוש. לאחר כמה דקות מצאתי את השיקוי שרקחתי, ופניתי אל מועדון גריפינדור, למצוא את בלק כמובן. אחר כך, כשמצאתי אותו, כבלתי אותו, כמובן שהוא לא התנגד, כי הוא לא ראה...

כבלתי אותו וקשרתי אותו בחדרי, והתכוננתי ללגום את השיקוי. את בלק אני אחזיר אחר כך, עם מחיקת זיכרון פשוטה.

השיקוי ירד במורד גרוני בחלקלקות, ואז הרגשתי כאבי תופת איומים, הבטתי בשערי, שהשתנה, ולפני זה הספקתי לכחכח בקולי כשעוד היה שלי, 

ועכשיו הוא של בלק. מעכשיו, הכל פשוט. רק חברו הטוב של פוטר מנסה לשכנע אותו לבטל את התוכנית. נשמתי עמוק, ומילאתי לעצמי עוד מלאי של הפולימיצי. זה יצליח.

הכל בשבילך, לילי

 

 

---------------------------

שתי תגובות והמשך:)

יש בערך שנים-שלושה פרקים עד לסיום

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אהבתי מאוד את הפאנפיק · 22.09.2018 · פורסם על ידי :Kimimiki
עד כאן היה מדהים. כל פרק שינוי כיוון וטוויסט. זה גם פאנפיק ברור וכיפי (בניגוד לרוב הפאנפיקים).
גם הפרק האחרון היה מעולה אפילו שאני חשבתי שיהיה טוויסט שלילי היא זאת שהתחזתה לסיריוס... שיהיה.
ממש נתת לי השראה לכתיבה! כל הכבוד!

מהמם💘 · 09.10.2018 · פורסם על ידי :אמה וטסון
המשך דחוףףףףףף

תודהההה · 09.10.2018 · פורסם על ידי :Sophie Foster (כותב הפאנפיק)
ההמשך יבוא בקרוב!
מקווה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1150 727 360


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007