האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ווצאפ אלוהי

אחרי שעברנו את ווצאפ החצויים, ווצאפ הארי פוטר, ועוד מיליון קונספטים שחלקם מצחיקים ומקוריים, קבלו את הטרנד הבא- ווצאפ לאלים!



כותב: דרמיוני 3>
הגולש כתב 28 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 8574
5 כוכבים (4.733) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון, שתי הסדרות הראשונות - זאנר: הומור, AU (גורלו של אפולו מתבטל כאן) - שיפ: זאוס/ הרה, זאוס/ נקבות אחרות (מרומז מאוד), ארס/ אפרודיטה (מרומז), אולי האדס/ פרספונה, אזכורים לפוסידון/ סאלי, ואם יהיו עוד אז נוסיף :) - פורסם ב: 03.09.2018 - עודכן: 04.01.2019 המלץ! המלץ! ID : 10027
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מדורג PG, רק כי אני רוצה לתת לעצמי יותר חופש. אם אצטרך, אני אעלה את הדירוג בהתאם.


שנים עשר האלים האולימפיים סידרו את גלימותיהם ופנו לצאת מאולם הישיבות הגדול, כשפוסידון נעמד מול הדלתות בחיוך קונדסי שאחד מבניו בהחלט ירש ממנו.

"חכו, אלים!" דרש והגביר את קולו מעל פטפוטי אחד עשר השוטים שמולו. "אז... כמו שאתם יודעים, הבסנו את גאיה לבסוף. זה לא היה קרב קל- וחייבים להודות שגם בנינו ובנותינו נלחמו היטב," אל הים חייך בגאווה בלתי מוסתרת, ושאר האלים הנהנו בהסכמה.

"הבן שלי. אתם ראיתם איך הבן שלי נלחם?" התפאר זאוס והרה נעצה בו מבט מצמית. "אני מתכוון... בן הטיפוחים של הרה." תיקן את עצמו והפרצוף החמוץ של הרה הפך לקצת יותר מרוצה.

אתנה, שלמרות שהייתה גאה בביתה לא רצתה לגרום לאגו שלה להתנפח, דיברה טובות עליה רק מאחורי גבה. "ביתי היא האמיצה והחכמה מכל בניכם ובנותיכם גם יחד. רק כושר התכנון המעולה שלה והיכולת להגיב במהירות הם שהשאירו את השביעייה בחיים כדי שיגיעו לקרב. מגיעים לה שבחים רבים!" היא סיפרה לאלים.

"לא שאי פעם אמרת לה את זה. לא הייתי קורא לזה הורות טובה." רטן הפייסטוס מתחת לשפמו העבות. "לעומת זאת, הבן שלי הוא שהציל את כולם, בסופו של דבר. לפחות אמרתי לו שאני גאה בו." הוא הוסיף, אבל איש לא הקשיב.

 "לא, ביתי היא הטובה מכל!" קראה אפרודיטה, והויכוח יכול היה להפוך למלחמה של ממש אלמלא פוסידון קטע את האלים: "כן, כן. כולם נלחמו היטב, כפי שאמרתי. בכל מקרה, הפייסטוס ואני..-"

"אתה הכרחת אותי," קטע אותו הפייסטוס ברטינה. "טוב, אז אני שכנעתי את הפייסטוס שמגיע לנו קצת כיף אחרי כל המלחמות, נכון? אז לפני שכל אחד מתפזר לארמון שלו, הרשו לנו להעניק לכל אחד ואחת מכם מכשיר כזה,"

הוא הציג לישויות בנות האלמוות מכשיר מוזר, שטוח ושחור, עם זכוכית חלקה בצד אחד ובליטות קטנות ומוזרות משני צדדיו. בתחתית חזיתו של המכשיר קובע כפתור גדול.

"טלפון נייד," פוסידון אמר והרים את המכשיר באוויר בשביל שכולם יראו. "אז הפייסטוס המגניב הזה שכאן, תכנן לכל אחד ואחת מאיתנו מכשיר טלפון נייד עם גלים שמפלצות או רשתות הרדיו האנושיות לא יכולות לקלוט, במיוחד בשביל האלים. האנרגיה של הטלפונים נשאבת מאיתנו ולכן הם לא צריכים טעינה, ואפילו יצרתי בשבילנו קבוצת ווצאפ!"

"קבוצת מה?" שאל ארס ושילב את ידיו. "ווצאפ! נו, הפלטפורמה הזאת של בני הנוער האנושיים? זאת תוכנה שיוצרים בה קבוצות כדי שאנשים, ועכשיו גם אלים, יוכלו להתכתב ממקומות רחוקים בלי לדבר או לבוא אחד לשני. זה יעיל במקרה שלנו, כי, איך נוכל לבקש נגיד, מזאוס להיכנס לטריטוריה שלו בלי לעמוד פנים אל פנים? פשוט מאוד! נשלח לו הודעה בפרטי..- "

"במה?" שאל דיוניסוס "זה נראה לי קצת מסובך מדי." אמר האל השמנמן "ובכל מקרה, אני צריך לחזור למחנה החצויים בגלל אבא היקר שלנו כאן." הוא אמר בטינה ולכסן מבט זועף אל אביו.

 "ובלי משקאות משכרים!" הזכיר לו אל השמיים ושילב את ידיו בסמכותיות "אלינדה העליבה את הרה. אני הודעתי לכם שהיא מחוץ לתחום. אז מה אתה עושה? רודף אחריה, כמובן! פעמיים!" התפרץ זאוס וזקר שתי אצבעות מאיימות מתחת לפניו של בנו "פעמיים!"

"הירגע, בבקשה, אחי." ניסה פוסידון להחזיר את השליטה אליו "אז הווצאפ היא אפליקציה מדהימה בסך הכול, ואני חושב שכולנו נהנה ממנה מא..-" "אפשר להקליט את עצמך באפליקציה הזאת?" התעניין אפולו ופוסידון הזעיף פנים בתיאום מושלם עם ארטמיס.

"כן, אפשר. עכשיו, תפסיקו לקטוע אותי! מה שניסיתי להגיד הוא..-" "אפשר לצלם את עצמך בה?" שאלה אפרודיטה ורפרפה בריסיה הארוכים, שבעיניו של פוסידון היו דומים במידה מטרידה לריסים של סאלי ג'קסון.

"כן! אפשר להצטלם באפליקציה! בכל פעם שאני מנסה לעשות משהו טוב, אני תמיד מרגיש שלא הייתי צריך! אתם עולים על העצבים!" התרתח פוסידון ואי שם בים, נוצרה סופה. "בגלל זה צריך לעשות דברים רעים." הפייסטוס עיקם את פניו במחווה הדומה לחיוך, למרות שלא אפשר היה לדעת בתוך סבך השיער שמוקם באמצע הפנים הכעורות.

"כמו, למשל, להראות לכולם איך אשתך בוגדת בך." הוא חייך חיוך זדוני לכיוונם של אפרודיטה וארס, אשר הזעיפו פנים מיד. "מה לעשות? אני אישה שאוהבת לקבל יחס. אתה יודע מה זה יחס?" ירתה אפרודיטה והפייסטוס הניד בראשו לשלילה.

"אוף! קחו את הטלפונים! תיהנו. אני הולך!" קרא פוסידון ויצא מאולם הישיבות בזעם. "זעם זאת כנראה תכונה משפחתית..." לחש הרמס לארטמיס בחיוך קונדסי. "נכון. וכנראה גם הפלרטטנות המוגזמת." השיבה לו אלת הירח הבתולה והיטיבה את שמלתה הכסופה.

כל האלים קיבלו מכשיר טלפון חדש והדליקו אותו בהתרגשות בארמונם. כולם לחצו על האייקון הירוק המוכר והביטו בקבוצה היחידה שלהם, אליה פוסידון צירף אותם מוקדם יותר באותו היום.

אלי האולימפוס אימפריה 😊 תרתי משמע היה השם המקורי של הקבוצה, וזאוס, כיאה לשליט האלים, חנך את פתיחת הקבוצה בשליחת ההודעה הראשונה:

זאוס: אז... מנשמע אלים? פוסי, אתה עדיין כועס? מצטער בשם כולם על זה שאנחנו מתנהגים כמו אנושיים פשוטים...

פוסידון: לא, אתם פשוט לא יכולים לתת למישהו לדבר 20 שניות רצופות

אפולו: הודעה קולית (1:22)

אפולו: תשמעו את ההייקו החדש ביותר שלי!

ארטמיס: אפולו, בתור אל השירה, החריזה שלך לא משהו... 'אפולו הוא האדיר בכל המשוררים, כל השאר מפניו פוחדים'? דבר ראשון, אומרים מפחדים, לא פוחדים. דבר שני, לא יכולת לכתוב בסוף משהו... שמתחרז? נגיד- האף של אפולו נמצא בשחקים, על השירים שלו כולם צוחקים. זה חרוז טוב.

אפולו: אה, ארטמיס, ארטמיס.... אילו רק הייתה לך אוזן אמיתית למוזיקה... הנה, קבלו ביצוע רגאיי מקורי שלי להייקו הידוע שלי- אני כל כך מגניב:

אפולו: הודעה קולית (0:46)

דיוניסוס: הא! זה יותר גרוע מהשיר הראשון שגרובר ניגן על החליל שלו! ותאמין לי, צריך הרבה מאוד חוסר כישרון כדי להתחרות בזה.

אפולו: אאאאבבבבבאאאא!

זאוס: עם כמה שאני רוצה לעזור לך (שזה בערך, כלום), דיוניסוס צודק- הביצוע בהחלט מזוויע. דרך אגב- אני אוהב את ארטמיס יותר : )

הפייסטוס: אתם יכולים להפסיק לחפור בבקשה?

אפרודיטה: אויש, תפסיק. הקבוצה הזאת נועדה לדיבורים.

אפרודיטה: איזה מגניב זה שאפשר לצלם תמונות באפליקציה!

אפרודיטה: מצורף קובץ- 21 תמונות

אתנה השתיק/ה את הקבוצה

אתנה: צלצולי הפלאפון הבלתי פוסקים מפריעים לי באריגה וברישום הגיגי החוכמה שלי מרבע השעה האחרונה. איאלץ להשתיק את הקבוצה.

הפייסטוס: להשתיק את הקבוצה? איפה? איך? למדי אותי!

אתנה: היכנס להגדרות הקבוצה, שם יש אפשרות של השתקת הקבוצה. לצערי, זמן ההשתקה הארוך ביותר הוא שנה בלבד, לכן בעוד זמן קצר זה איאלץ להגדיר מחדש את ההשתקה על קבוצה זו.

הפייסטוס: תחזיקי אצבעות שהטרנד הזה לא יחזיק אצלם הרבה זמן

הפייסטוס השתיק/ה את הקבוצה

ארס: מהההה?!? איך אתם מאיזים להשתיק את קול העלים?!?

אתנה: אני משערת שכוונתך הייתה *מעיזים, *אלים

ארס: שקט, אלת כוכמה מעצבנת!

אתנה: *חוכמה

ארס: אררררר %#$@ אני עהרוג אותךךךך!

אתנה: *אהרוג, ואני בת אלמוות, לכן אינך יכול להרוג אותי

ארס: אוד נראה בקשר לזה...

אתנה: *עוד : )

דמטר: טוב, אפשר להפסיק את הדיון המעצבן הזה? בנוסף, אבא (שוב :( ) שלח אותי למסור איזה משו חדש והצפצופים הבלתי- פוסקים לא נותנים לי להתרכזזזז!

אתנה: חשבתי ששליחויות זה הקטע של הרמס..?

דמטר: אה, כן. זה הרמס מהמכשיר של דמטר : )

אתנה: אז למה אתה כותב מהפלאפון של.... או. אני מבינה.

ארס: ובשביל באלי האינתיליגנציה הפחותה כאן?

אתנה: *בעלי, *אינטליגנציה, הרמס גנב לדמטר את מכשיר הפלאפון שלה.

ארס: חחח אני מחכה לראות מה יקרה כשהיא תגלה את זההה

הרמס: מצורף קובץ- תמונה

ארס: אויייי חחחח! הפנס באין זה ממנה?

הרמס: כן

אתנה: *עין

ארס: *צונזר לטובת הגיל הרך*

אתנה: *אדפוק, לא ידפוק. וחוץ מזה, אני אלת מלחמה. לא כדאי לך אפילו לנסות.

פוסידון: שמח לראות שאתם נהנים מהמתנה 😊

הפייסטוס: אני פחות...

הרה: היי, ידעתם שאפשר לכתוב משפט על עצמכם בהגדרות?

הרה שינה/תה את האודות שלו/ה לחץ כדי לראות

זאוס: חחחח 'טווסים זו חיה חזקה?' הוא נקרע לגזרים בצבע תכלת אם עיט, לדוגמא, מרים טופר לעברו.

הרה: לעולם אל תפקפק בערכם של טווסים! הן ציפורים נאצלות שמייצגות את הנאמנות וחיי נישואין

זאוס: אני מפקפק בערכם של הטווסים. מי נאמן בימינו??? 😊

הרה:...

זאוס: סורי, מותק.

הרמס שינה/תה את האודות שלו/ה לחץ כדי לצפות

נכון שאני מגניב אתכם??

ארטמיס: להגיב על זה...?

אתנה: זה בהחלט האחד הכי מטופש שלך עד כה, אח קטן..

ארס: לפחות אל דבר אחד כולנו מסכימים...

אתנה: *על

דמטר: הרמס! חתיכת פרחח מטונף! מי אתה חושב שאתה? איך אתה מעז לגנוב לי את הטלפון?!?!?

דמטר: ואתם? למה לא באתם? הזהרתם? שלחתם איגרת? משהו?

אפרודיטה: הרמס הוא זה שמוסר את האיגרות שלנו,  ואנחנו לא יכולים להיכנס לטריטוריה של אל אחר בלי רשותו המפורשת. פיזית, לא יכולים.

פוסידון: מצטער, אחות. לא הייתי מחובר.

דמטר עזב/ה את הקבוצה

פוסידון הוסיפ/ה את דמטר לקבוצה

דמטר עזב/ה את הקבוצה

פוסידון הוסיפ/ה את דמטר לקבוצה

דמטר: נו, טוב. אני הולכת לישון. תעדכנו אותי בפרטי אם יש משהו חשוב...

הרמס: עזב/ה את הקבוצה

ארס: יששש! סופסוף הוא אלך!

אתנה: *הלך, ואכן. לכולנו רווח.

פוסידון: הפרחח הקטן עזב? תודה לנו!

זאוס: אף על פי שהוא בני, ואני חייב להודות שיש לו חוש הומור... כן, גם אני שמח שהוא עזב.

הרה: סוף סוף משהו טוב קורה כאן!

הפייסטוס: פחות חפירות!

אפרודיטה: לא, יותר חפירות! מצורף קובץ- 43 תמונות

דמטר: האם נכון מה שאפרודיטה כתבה לי בפרטי? האם הוא אכן עזב?!? תודה למי שגרם לו לעשות את זה!

דיוניסוס: אווו, עכשיו אפשר לרכל עליו בלי שהוא יידע!

אפולו: יייייש!

 

ארטמיס: יייייש!

אפולו: צ'יפס!

ארטמיס: צ'יפס!

אפולו: וואט דה... למה אנחנו שולחים את אותן הודעות..?

ארטמיס: וואט דה... למה אנחנו שולחים את אותן הודעות..?

אפולו: טוב, אני מתנתק...

ארטמיס: טוב, אני מתנתק...

ארטמיס: ת

הרמס: עבדתי עליהם, כתבתי בהודעה עזב/ה את הקבוצה וזה פשוט נראה אמיתי... דרך אגב- נחמד לדעת שכולכם אוהבים אותי כל כך!

אפרודיטה: אלו הרגשות האמיתיים שנובעים ממעמקי ליבנו, קוץ.

הפייסטוס: מה זה רגשות?

הפייסטוס שינה/תה את האודות שלו/ה לחץ כדי לצפות

לא מסתדר עם צורות חיים אורגניות

אפרודיטה: תזכיר לי למה התחתנתי איתך...?

הפייסטוס: כי כלאתי את אמא 'היקרה' בכיסא המלכות המפונפן שהכנתי לה ואיימתי שלא אשחרר אותה אם לא תינשאי לי

אפרודיטה: החופש של הרה תמורת האומללות שלי לנצח נצחים?!? מי אישר את העסקה הזאת?

זאוס: אני. מצטער, אפרודיטה. ביני לבין עצמי אני עדיין חושב מה היה קורה אם לא היינו נענים לתנאי של הפייסטוס...

הרה: מה אמרת?

זאוס מחק/ה את ההודעה האחרונה

זאוס: כלום, יקירתי

הרה: ככה חשבתי.

פוסידון: יואוווו חבר'ההההה אני חייב להביא להאדס גם מכשירררר! כל כך נדיררררר כאן! הוא ימות על זה!

אתנה: האלגוריה כאן משעשעת בשני מובנים.

ארס: בשפה שקולנו מבינים..?

אתנה: *כולנו, והתכוונתי גם לכך שהאדס הוא אל השאול (מה שאומר שהוא אחראי על המתים), והוא גם אל בכללי (כך שהוא לא יכול למות) לכן המשפט של פוסידון ' הוא ימות על זה!' גרם לי לשעשוע קל.

ארס: את מסבירה את זה בדרך שגורמת למשמעות הכפולא לא לאיות מצחיקה.

.אתנה: *כפולה, *להיות

פוסידון הוסיפ/ה את האדס לקבוצה

הפרק הבא
תגובות

המשך · 06.09.2018 · פורסם על ידי :שםמשתמש
זה ממש מצחיק!!!!!!!!!!!

זה קורע! · 14.12.2018 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
זה אחד הפיקים הכי מצחיקים שקראתי בחיים שלי! כל הכבוד! תמשיכי! נרשמתי!

תודה רבה · 14.12.2018 · פורסם על ידי :דרמיוני 3> (כותב הפאנפיק)
נחמד לראות שהרבה מגיבים :)

תקשיבי את גאון · 28.10.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
נרשמתי

עדכון · 12.12.2020 · פורסם על ידי :נתי10
הטרנד הזה עבר. עכשיו יש אפשרות להשתיק לנצח

מעולההההההההההה · 25.08.2022 · פורסם על ידי :AmNet
אתה ממש ממש ממש טוב בכתיבת פאנפיקים.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007