האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

שמי הארי דרסלי וטום רידל

שמי הארי דרסלי, אבל יש לי עוד שם, שם סודי, שם שהייתי מעדיף שלא יהיה שלי, השם הזה הוא טום רידל



כותב: יוקו צ'אן
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6752
5 כוכבים (4.5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: סיפור אישי - שיפ: כרגע אין, אולי בהמשך - פורסם ב: 08.09.2018 - עודכן: 04.05.2019 המלץ! המלץ! ID : 10046
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שמי הארי דרסלי, אבל יש לי עוד שם, והשם הזה הוא טום רידל, זה שם סודי, שם שהייתי מעדיף שלא יהיה שלי, אבל משהו בגוף שלי אומר לי שהוא חלק ממני.

מעולם לא סיפרתי לאמא ואבא ורנון ופטוניה דרסלי, אסור לי לספר.

טום הזה שבי הוא כל הצדדים הרעים שלי, החלק האפל, זיכרון מלילי רידל, זאת שילדה אותי.

פעם קראו לה אוונס, פטוניה קוראת לה רק אוונס, מעולם לא שמעתי אותה אומרת רידל, אבל משהו בי אמר לי שאני רידל, אז היא חייבת להיות רידל, היא נישאה לרידל אחד, זה שהרס אותה, ואולי גם רצח אותה, משהו אמר לי שאין ספק, רידל הזה רצח אותה.

הברית שלהם עם השטן הייתה יותר חשובה לו מחייה של לילי, וזה כנראה היה חלק מכל העסק.

אבל אולי יש לי טעות, אמא לא רוצה שאני אשאל עליה, עליו, אני יודע שהיא אהבה אותה גם אחרי שהיא עברה לצד הרע, אחרת היא לא הייתה לוקחת אותי, מגדלת אותי, נותנת לי להיות עם בנה, שהוא גם אח שלי וגם החבר הכי טוב שלי, החבר היחיד שיש לי, את שאר הילדים אני מפחיד.

אמא יודעת את זה, והיא כמובן דואגת, היא לא רוצה שאני אהפוך להיות כמו לילי, היא רוצה לאהוב אותי, היא אוהבת אותי, אבל היא יודעת שאם אני אהפוך להיות כמו לילי מוטב יהיה להתרחק ממני, אני אהיה מסוכן.

לפעמים היא אומרת דברים, למרות שהיא לא רוצה לדבר על זה, אבל היא יודעת שהיא צריכה להזהיר אותי, להרחיק אותי מאמנות האופל, כי הדם שלי מקולל, ולכן אני צריך  להיות זהיר יותר.


"בנה של לילי אוונס, שלו תעז ללכת בדרכה"  ככה היה אומר לי ורנון דרסלי כאשר הייתי חושב או עושה דברים שיש בהם מן הפלא.   


ואני רציתי להקשיב להם, רציתי להיות סתם ילד, אבל ידעתי שאני לא, ידעתי שהנשמה שלי כבר מקוללת, היא כבר בברית עם השטן, אני הבן שלו, וכמה שאני רוצה לברוח אני פשוט לא יכול, כי ככה נולדתי, אחד מהרעים.


"אתה האח הכי טוב בעולם" אמר לי פעם דאדלי, הוא חיבק אותי, הוא באמת אהב אותי, אבל לא היה לו מושג מי אני באמת.

זה לא שהוא לא ידע על לילי, אבל הוא היה בתוך שאני אחד מהטובים, איך יכולתי להיות משהו אחר? הרי שיחקנו יחד, ובישלנו יחד מאכלים מוזרים, פעם אחת זה היה שיקויים, אבל אז ורנון תפס אותנו, ואז הוא אמר לי את המשפט הידוע  "בנה של לילי אוונס, שלא תעז ללכת בדרכה" וכאשר אמר זאת אני כבר לא הייתי הבן שלו, הייתי הבן שלה, של אוונס, הבן המסוכן, שאסור שילך בדרך שלה, שאסור שיהרג.


"אמא שלך כבר איבדה את אחותה, על תגרום לה לאבד גם ילד" אמר ורנון, אני הייתי הילד שלהם, כל עוד לא הלכתי בדרכה של לילי, בדרכו של אותו רידל.  

ואני ידעתי שבסוף הם ידעו, שגם אני אחד מהרעים, אני לא יודע איך זה יוודע להם, אבל זה יקרה.


הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007