האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

פרוות שלג

אליס ג'יין היא ילדה חצוית דם שפוגשת את סיריוס בלק ברכבת להוגוורטס. שניהם, ביחד עם ג'יימס ולופין מקימים את חבורת הקונדסאים המוכרת, וביחד עושים צרות.



כותב: Zozy
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3143
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: סיפור הקונדסאים - זאנר: פנטזיה דרמה - שיפ: אליס וסיריוס בלק לילי וג'יימס - פורסם ב: 28.09.2018 - עודכן: 09.11.2018 המלץ! המלץ! ID : 10084
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"....גריפינדור!" אליס קמה מהשרפרף ורצה אל שולחן גריפינדור. ג'יימס וסיריוס הסתכלו עליה בשמחה. "מזל שלא הלכת עם סברמאוס." ג'יימס חייך אליה והיא התיישבה ליד סיריוס. אחרי סיום המיונים, המנהל - שאליס זיהתה כאיש שדיבר עם הוריה - קם והחל לדבר. "תלמידים ותלמידות יקרים, ברכות על תחילת השנה ובהצלחה, בעיקר לתלמידנו החדשים. כל שנה נערכת תחרות בין הבתים, תחרות גביע הבית. אתם תצברו נקודות כאשר תתמידו בלימודים, ותאבדו כשתפרו חוקים. בסוף השנה הבית שאסף הכי הרבה נקודות מקבל את גביע הבית. אבל השנה תיערך תחרות נוספת, טורניר הקוסמים המשולש. הטורניר הזה מתקיים כל ארבע שנים - בתקווה שלא יבטלו אותו בשנה הבאה - בין שלושה בתי ספר. הוגוורטס, בובאטון ודורמשטרנג, מכל בית ספר ישתתף תלמיד אחד, אשר ייבחר על ידי גביע האש. שאר בתי הספר יגיעו בעוד יומיים, ואז הטורניר יתחיל. אחרי שבתי הספר יגיעו תוכלו לשים פתק עם שמכם בגביע שיהיה באולם הזה ואולי הגביע יבחר אתכם. ההשתתפות אינה חובה, היא לכל הגילאים, אך אני מפציר בכם, שקלו היטב את החלטתכם. הטורניר יכול להיות מסוכן... עכשיו, נשיר את ההמנון.


"הווגורטס, הוגוורטס, הוגי הוגי הוגוורטס. כולנו כאן רוצים ללמוד. מזקן ועד טף; מקריח כמו דף עד תינוק עם אפונצ'יק ורוד. הראש שלנו כאן זועק לתוכן של ממש, ביינתיים הוא חלול וריק מלבד אבק וקש. על כן למדנו עוד ועוד בתקופתנו כאן, ועל הלימודים נשקוד עד שייצא עשן."

 

לאחר שסיימו לשיר את ההמנון, דמבלדור החווה בידו לעבר השולחנות, והם התמלאו אוכל. סיריוס הסתכל על האוכל בהנאה ולקח מגש שלם של עוף. "רוצה אחד?" סיריוס שאל והגיש לו חתיכה ליד. ג'יימס הנהן ותפס את את העוף, אך סיריוס לא הרפה. הם החלו להיאבק על העוף עד שסיריוס לפתע עזב והעוף עף על לילי שישבה מימינם.

 

לילי צעקה בהפתעה כאשר כל פרצופה התמלא ברוטב ברביקיו. סוורוס שישב בשולחן ליד, הסתובב אל ג'יימס עם פרצוף זועם. "סברמאוס." אמרו סיריוס וג'יימס ביחד. "מגן על החברה שלך?" סיריוס הביט בו בחיוך מלגלג. סוורוס נהיה נפוך עוד יותר וכולו נהיה אדום. "זה לא כאילו שלך אין במה להתבייש. ראיתי אותך עם האהובה שלך אליס בתחנת הרכבת מתלחשים ומחייכים." ברגע הזה אליס כבר לא יכלה לסבול את זה יותר. היא קמה מהשולחן ופנתה אל סוורוס. "זהו זה, עד כאן! מי אתה חושב שאתה בדיוק סברמאוס? אתה חתיכת סנוב נפוח שחושב שהוא כזה מושלם!" סיריוס קם ותקע בסנייפ מבט מקניט, ואמר "לפחות שלי לא סנובית." אליס הסמיקה מהאופן שבו דיבר וסוורוס המובך חזר לשולחנו. אז שלושתם התפנו אל לילי שכבר ניקתה את רוב הרוטב מפניה. "את בסדר? אני ממש מצטער," אמר ג'יימס. לילי שתקה והפנתה את פניה. אחרי שהם סיימו לאכול, הם יצאו מהאולם הגדול והחלו לעקוב אחר המדריך לחדרי המעונות. בדרכם לחדר, אליס נתקלה בנער צנום וחיוור שנראה מפוחד. "תסתכל לאן אתה הולך." פלט סיריוס לעברו. "זה בסדר סיריוס," אמירה אליס "אני אליס אליס נעים מאוד, אני גם חדשה כאן. איך קוראים לך?" "רמוס, רמוס לופין." הוא אמר בקול מחוספס ולחץ את ידה. ג'יימס לפתע הופיע ושאל בקול תמה; "איפה המדריך?" אליס הציצה מסביב וראתה שהם באמת נשארו לבד. "בואו נתפצל," אליס אמרה בלחץ. "ג'יימס ולופין אתם תלכו לכיוון הזה ותנסו למצוא מדריך או מורה, אני וסיריוס נחפש בצד השני. אם תמצאו מישהו תבואו לקחת אותנו." הם התפצלו והכלו לחפש. אליס וסיריוס פנו לכיוון המדרגות כשלפתע המדרגות החלו לזוז. "מה קורה?" צעק סיריוס. אליס החלה לטפס במהירות כשפתאום מעדה ונפלה.

 

סיריוס קפץ אחריה ושניהם נפלו לתוך חור שנפתח ברצפה. הם קמו באיטיות ושמעו ברקע קול שאומר "חוטם חזיר." כשאור מילא את החדר וג'יימס ולופין נכנסו עם מדריך לתוך מועדון הבית. "איך הגעתם לכאן? מצאתם מדריך ולא קראתם לנו?" קרא ג'יימס בתמיהה. סיריוס ואליס התסתכלו אחד על השני ושתקו. "נספר לכם בבוקר, בינתיים כל מה שאני רוצה זה ללכת לישון." אליס נכנסה לחדרה ופתחה את מזוודתה בחיפוש אחר פיג'מה. לאחר שרוקנה את כל מזוודתה ועדיין לא מצאה את הפיג'מה, נאנקה ביאוש ונשכבה על המיטה. הדלת נפתחה והיא ראתה את סיוריוס עומד בפתח. "מה את עושה? מנסה לישון כבר עכשיו?" הוא שאל. "בואי אלינו, אנחנו עושים מסיבה קטנה בחדר. אבל תחליפי בגדים לפיג'מה שיהיה לך משהו נוח." אליס נאנחה. "הלוואי שיכולתי. שכחתי את הפיג'מה בבית כשארזתי. אני אצטרך לבקש מההורים שלי לשלוח אותה עם ינשוף." סיריוס צחק. "יש לי רעיון. אני אשאיל לך את אחת מהחולצות שלי, הן יהיו גדולות עליך ויהיו ממש נוחות, כמו פיז'מה. תסמכי עלי." סיריוס הלך וחזר לאחר כמה דקות עם חולצה ירוקה. "תודה." אמרה. היא חויכתה שסיריוס יצא, לבשה אותה והלכה לחדרם של סיריוס ג'יימס ורמוס. כשראה אותה סיריוס הוא חייך ואמר; "בול עלייך!" 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תוקן · 03.10.2018 · פורסם על ידי :Zozy (כותב הפאנפיק)
תודה רבה על הסבלנות. אנסה להעלות כל שבוע פרק. (כל יום רביעי)

תגיבו ותדרגו · 03.10.2018 · פורסם על ידי :Zozy (כותב הפאנפיק)
תעשו את מה שכתוב בכותרת של התגובה!!!!!!!

נהדר · 03.10.2018 · פורסם על ידי :Michaelking
ממש טוב! אני מקווה שתמשיכי לכתוב.

תגובות · 04.10.2018 · פורסם על ידי :Zozy (כותב הפאנפיק)
אם יהיו 3 תגובות נעשה עוד פרק ותדרגו ותמליצו לאנשים על הפאנפיק בבקשה

עוד · 04.10.2018 · פורסם על ידי :Michaelking
בבקשה תעשי עוד

תגובה שלישית · 05.10.2018 · פורסם על ידי :Michaelking
אם לא תעשו עוד אני אבקה.
נרשמתי כבר לעדכונים על הפאנפיק

בבקשה · 05.10.2018 · פורסם על ידי :Zozy (כותב הפאנפיק)
אני אכתוב עוד פרקים אבל מבקשת שתמליצו ותדרגו בבקשה הפאנפיק יתפרסם ליותר אנשים! וזה יתן לי דרייב לכתוב עוד מלא הפאנפיק יוצא ביום רביעי אם יהיו שינויים בתוכנית אני יעדקן

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007