האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ללא שם. / שרון.



כותב: New Days
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3361
3 כוכבים (2.75) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר. - זאנר: דרמה. - שיפ: ג'יני/ יתגלה בהמשך + הזוגות הרגילים. - פורסם ב: 13.07.2010 - עודכן: 16.07.2010 המלץ! המלץ! ID : 1015
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

"ג'יני היקרה," נכתב בעט סגול על קלף מעופש. "ללא ספק עברת כל גבול."

היא הופתעה. למה שאמא תעשה לה דבר כזה? למה שאמא תצדיק אותו ולא אותה?

 

"את לא חייבת לדחוף את האף לכל מקום. זה פשוט לא עובד ככה, תני לרונלד קצת מרחב. תנסי לפחות להבין אותו, את ילדה קטנה ולא מבינה את זה. אז תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב, תתרחקי ממנו, אל תדחפי את האף ותנסי להיות ילדה טובה.

 

אמא.

נ.ב. אל תשכחי לעשות ש"ב. "

 

ג'יני זרקה את המכתב, כמה שיותר רחוק. היא בעטה בשידה שלידה והתקרבה לכיוון החלון, שלידו נח המכתב. היא הרימה בידה את הקלף, פתחה את החלון, הגשם נכנס לחדר והרטיב את חולצתה של ג'יני, היא חשבה לרגע ואז הרוח שמטה מידיה את המכתב.

"היי, אבל עדיין לא בדקתי אם זהו המעשה הנכון!"  צעקה בזעם על הרוח, שהמשיכה להעיף על ג'יני טיפות מים קפואות. היא הביטה במכתב, הגלים נשאו אותו, כעת היה עליו רק כתם סגול ולבסוף הגלים בלעו אותו.

היא סגרה את החלון והתיישבה על המיטה.

 

"את ילדה קטנה ולא מבינה את זה..." התשובה של אמא הדהדה בראשה. היא לא ילדה קטנה. היא בת אחת-עשרה. כמובן, שזה מה שהיא חשבה בלבד. האחרים לא חשבו ככה.

היא המשיכה לחשוב על כך ולבסוף הגיעה למסקנה, ילדותית במיוחד:

1.      אני חייבת לנקום ברונלד.

2.      אני חייבת להראות לאמא שאני לא ילדה קטנה.

3.      אני חייבת להגיש את הדו"ח בשיקויים, אחרת סנייפ ירצח אותי!

4.      אני יודעת, אני אבקש מהרמיוני לכתוב לי אותו!

היא רשמה את כל המטלות על דף ונגשה למטלה הראשונה, היא שלפה קלף והחלה לעשות דבר שלא עשתה מעולם. היא כתבה מכתב לחנות המתיחות שבסמטת דיאגון.

 

"שלום לכם,  (אינני יודעת את שמכם)," היא החלה לכתוב.

"אני חייבת לנקום באח שלי הגדול ולעשות לו מתיחה ענקית.

יש לכם משהו ממש-ממש אדיר בשביל לנקום בו?

אני אוכל לשלם לכם עד חמישה עשר אוניות, תלוי בגודל המתיחה. אם זה חשוב, אני רוצה לציין שהמתיחה היא למען נקמה.

תודה,

 

ג'יני וויזלי, חדר המועדון של גריפינדור, הוגוורטס, חדר שש. "

 

היא הכניסה את המכתב לתוך מעטפה.

למרות שידעה שאסור לה, היא זמנה את הרמס, הינשוף של פרסי. היא קשרה לרגלו את המכתב והאכילה אותו.

"אתה יודע לאן," היא אמרה וגלגלה עיניים.

הרמס הנהן, יצא מהחלון והחל לעופף דרומה.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נחמד · 14.07.2010 · פורסם על ידי :הדוויג11
יפה. את\ה כותב ממש טוב! אבל למה ג'יני כזו רעה?

מההההה??. · 15.07.2010 · פורסם על ידי :talush
ל'הדוויג11' את/ה אומר/ת שג'יני היא רעה?!?! אם כבר אז רון הוא מגאיל... בסך הכל אחותו ביקשה שהוא יהיה השקט ואז הוא צורך עליה כמו משוגע!!! אני גם היתי עושה לאח שלי בדיוקק אותו דבר.

תודה. (: · 15.07.2010 · פורסם על ידי :New Days (כותב הפאנפיק)
הדוויג11 - תודה על המחמאות, האמת שדי רציתי פה להעביר את הילדותיות של ג'יני, אני מסכימה איתך לגבי הכל.
talush - את יכולה להעביר ביקורת על הסיפור ולא על התגובה שלו, בבקשה? (:
אני חושבת שאף אחד מהם לא צודק. אומנם, רון קצת הגזים וג'יני יכלה פשוט לעבור למקום אחר...

לכותבת · 16.07.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
לאן ג'יני יכלה לעבור בכלל?
איפה עוד אפשר להכין ש"ב אם לא בחדר המועדון?
הרי בואו נודה בזה,בספריה אי אפשר לעשות כלום שמדאם פינץ' יושבת לך על הווריד,ובחדר השינה אין כל כך איפה ליכתוב בנוחות.
בחוץ יורד גשם,אז זה פוסל את האפשרות להכין בחוץ.
אני חושבת שג'יני צדקה,כי רון סתם התנפל עליה,וזה טבעי שהיא תרצה לנקום שאמא שלה מחזירה כזאת תשובה בלתי תומכת,הייתי פועלת כמוה.

גאד! · 16.07.2010 · פורסם על ידי :New Days (כותב הפאנפיק)
תפסיקו לכתוב תגובות על התנהגות,
תכתבו דברים על הכתיבה ועל דברים אחרים.
זה ממש - ממש מעצבן.
היא יכלה ללכת לעשות את זה באולם הגדול,
איך את יודעת שבספריה מאדם פינץ' תשב לה על הווריד?
היא צריכה לקבל את זה שחדר המעודון הוא לא רק שלה.

אני מסכימה · 16.07.2010 · פורסם על ידי :לונגה
הכותבת- את צודקת שלא צריך להיות כאן דיון על ההתנהגות של ג'יני אלא על מהלך הסיפור, אבל בכל זאת יש כאן איזה שהוא חוסר אמינות. נתעלם מזה שרון לא ממש קאנון, אבל גם הוא וגם אימא של ג'יני באים אליה בטענות וקוראים לה בשמות ומאיימים אליה רק כי היא צעקה לרון לסתום את הפה? אחים אומרים אחד לשני דברים הרבה יותר גרועים כל הזמן. זה קצת לא אמין לדעתי, אבל מן הסתם את לא הולכת לשנות את זה עכשיו.
חוץ מזה, כתיבה מעולה (;

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007