האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ריק ומורטי בהוגוורטס

השם די מתאר את מה שקורה בפאנפיק – קרוסאובר בין ריק ומורטי להוגוורטס. אזהרת ספויילרים לשתי הסדרות. וואבה לאבה דאב דאב!



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2226
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר, ריק ומורטי - זאנר: ביזאר, מד"ב, הומור, אנגסט - שיפ: ג'ן כרגע - פורסם ב: 26.10.2018 - עודכן: 20.06.2020 המלץ! המלץ! ID : 10157
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אווו ווייי!

היי, שלום לכם. איזה מתח הולך להיות, נכון? טוב, אני רגיל לזה שאתם תמיד רואים אותי בטלוויזיה, אבל בגלל שעכשיו אני כתוב פה כחלק מפאנפיק, אני צריך להציג את עצמי. אז אני מיסטר פופיבאטהול, למי שלא מכיר. אם ראיתם ריק ומורטי אז אתם בטח מזהים אותי. ועכשיו אני כאן כי הולך להיות פה פאנפיק שישלב את היקום C137 עם היקום של הארי פוטר! אווו ווייי!

אז כמה דברים לפני כן. הזכויות כמובן שייכות לג'ואן רולינג, שהגתה את העולם של הארי פוטר, ולדן הרמון וג'סטין רוילנד שעשו אותו דבר לריק ומורטי. עוד משהו הוא שהדירוג של הפאנפיק יהיה pg13, כי זה הדירוג שיש לסדרה המקורית של ריק ומורטי, וצריך לשמור פה על רמה מסויימת. ועוד משהו, אם לא ראיתם ריק ומורטי, אתם בטח לא תבינו כלום וסתם יהיו לכם הרבה ספויילרים וחבל. אז תראו ריק ומורטי ואז תחזרו לפה.

וזהו, זה כל מה שהיה לי לומר. בואו נקרא את הפרק הראשון!


"מורטי! אהה... מורטי! תעביר לי את מפלץ הקירור!" אמר ריק בזמן שהוא התעסק במכשיר קטן בשולחן העבודה שלו במוסך של משפחת סמית'.

"אבל... ריק," ענה מורטי שהיה שם גם, "אני לא יודע מה זה, ואמא כבר עצבנית עליי כי לא באתי לבית הספר כבר חמישה חודשים ו–"

"מורטי, הדברים שאנחנו עושים כאן הרבה יותר חשובים מ... איך אמרת? בית ספר?" שאל ריק, "לא יודע, לא מוכר לי."

"מה אתה בכלל עושה, ריק?" שאל מורטי.

"הייתי מסביר לך אבל המוח הטיפש שלך גם ככה לא יבין כלום, זוכר מה קרה בפעם האחרונה שניסיתי להסביר לך משהו? אה, שכחתי, אין לך זיכרון מזה."

לפתע נפער פורטל בגראז' בו הם היו ודמות רזה, שדופה ומבוהלת עפה פנימה. הפורטל נסגר מאחוריה.

היה זה גבר עם שיער ארוך עד הכתפיים. נראה היה שהוא לא אכל זה זמן רב, או שסתם היה ממש רזה. והוא נראה עצבני.

"נראה אותך מתמודדת עם זה, בלטריקס!" הוא צעק ושלף שרביט, ואז הוא הבחין בריק ומורטי.

"אהה!!!" הוא צעק.

"אההה!!!!" צעק מורטי.

"מה זה? איפה אני?" הזר שאל.

"מה זה? מ.. מ.. מי אתה?" שאל מורטי בחזרה.

"אני סיריו-... סנאלס! אני סנאפלס!" הזר ענה.

"מה זה הרובה פורטלים המשונה הזה?" שאל ריק וחטף את השרביט מהידיים של הזר.

"ה- היי! זה שלי!" ענה הזר.

ריק בחן את הזר. "הוא נראה משוגע כ.... כמעט כמוך, מורטי," הוא צחק וגיהק בו זמנית.

"כן... מי שמדבר," מורטי נעלב.

"טוב, זה לא רובה פורטלים," ריק אמר וניפנף בשרביט שפלט ניצוצות.

"הולי שיט, מורטי, זה נשק!" ריק אמר, "אני חייב לראות מה יש בתוך המקל הזה!"

הוא שבר את השרביט של סיריוס לשניים.

"היי, אידיוט, זה הנשק שלי!" צעק סיריוס.

"כן, הבנתי את זה," ריק ענה בשיעמום ובחן את חצאי השרביט שבידו, "איך הדבר הזה עזר לך לפתוח פורטל?"

"זה לא פתח לי פורטל, אני נפלתי מהפרגוד כי בלטריקס דחפה אותי לשם! וכולכם נשמעים אמריקאים! לאן הפרגוד הזה לקח אותי?"

"C מאה שלושים ו-" התחיל מורטי לענות, אבל ריק סתם לו את הפה, פשוטו כמשמעו.

"בלטריקס? פרגוד?" שאל ריק, "מה זה השטויות האלה?"

מורטי נחלץ מידו של ריק ואמר, "אתה סיריוס בלק?"

"שיט! קיבינימט! זיהיתם אותי!" סיריוס נבהל.

"מי זה?" שאל ריק.

"הוא מת כשבלטריקס הדפה אותו דרך ה... הפרגוד, ריק," מורטי אמר.

"מה? אני מת?" נבהל סיריוס, "הכלבה הזאת רצחה אותי הרגע?"

"טוב, בסרט היא רצחה אותך, בספר היא סתם הדפה אותך," מורטי אמר.

"מורטי, על מה לעזאזל אתה מדבר?" שאלו סיריוס בלק וריק באותו זמן, וסיריוס הוסיף, "אם הבנתי נכון והשם שלך זה מורטי."

"ריק, הוא דמ... הוא דמ... הוא דמות מהארי פוטר," ענה מורטי.

"מה זאת אומרת דמות מהארי פוטר?" שאל סיריוס.

"אתה דמות מספר, סיריוס," ענה מורטי, "והפרגוד בטח הוביל אותך לעולם האמיתי."

"אנחנו לא העולם האמיתי, מורטי, אנחנו בעצמנו דמויות מסדרת טלוויזיה, למרות שספציפית עכשיו אנחנו בפאנפיק באינטרנט."

"מה?" שאל סיריוס.

"מה?" שאל מורטי.

"מה?" שאלתם אתם, הקוראים.

"לא חשוב," ענה ריק, שתה לגימה מהבקבוקון שלו, והוסיף, "אף פעם לא התלהבתי מתרבות הפופ הזולה הזאת של ג'יי קיי רולינג, שיצרה עולם עם כל כך הרבה חורים וכל כך הרבה דברים לא הגיוניים, אבל אם העולם הזה באמת אמיתי, ויש פורטל במחלקת המסתורין של משרד הקסמים –"

"אתה מכיר את הסיפור של הארי פוטר! אתה סתם דיברת!" מורטי התעצבן.

ריק גיהק ואמר, "ברור שסתם דיברתי, מורטי, רוב הדברים שאני אומר הם סתם, ואפילו מה שאני אומר עכשיו זה סתם."

"אה... מה?" התבלבל מורטי.

"אולי מישהו יכול לומר לי מה קורה פה?!" התעצבן סיריוס.

"היי, מורטי, תראה, הוא מתעצבן כמו גריפינדורי," צחק ריק, "בכל מקרה, אם העולם המטופש הזה באמת קיים ביקום אחר, אני חייב לחקור אותו. ובטח נמצא לך איזו ויליה, מורטי, ויליה טובה, שלא תצטרך להתקע עם ג'סיקה הזאת כל היום. נמצא לך ויליה, מורטי, או שאולי אמה ווטסון תסכים."

"אבל אמה ווטסון נמצאת בעולם האמיתי!" מחה מורטי.

"מי לעזאזל זו אמה ווטסון?" סיריוס התבלבל.

"טוב, הרמיוני האמיתית בטוח לא תסכים," אמר ריק, "היא גם לא דומה לאמה ווטסון בכלל.  היא בטח שחורה או איך שצריך לקרוא לזה לפי כללי התקינות הפוליטית. וגם הזמן שלהם זז אחרת, סיריוס נפל לפרגוד בספר החמישי שיצא ב2003 ותיאר את מה שקרה ב1996, ועכשיו אנחנו ב2018, אז לך תדע מה תהיה השנה כשנגיע לשם. אולי תצא עם רוז וויזלי, מורטי."

"לא!!!" נבהל מורטי, "אתה רוצה לומר לי ש'הילד המקולל' זה אמיתי?"

"יש רק דרך אחת לגלות, מורטי," חייך ריק, "עכשיו בחנתי את השרביט של סיריוס בלק ומצאתי את היקום שממנו הוא הגיע, נוכל לפתוח פורטל לשם ולשתות וויסקי אש!"

ריק לקח את רובה הפורטלים שלו ופתח שער, הוא ומורטי נכנסו לשם והשער נסגר מאחוריהם.

"ה- היי! מה איתי? לא יכולתם להחזיר אותי?" צעק סיריוס לגראז' הריק, אלא שהם לא היו שם כדי לענות.

ג'רי סמית' נכנס למוסך מהבית. "בת', נראה לי ששוב ריק השאיר פה את ה-" הוא התחיל לומר, ואז הבחין בסיריוס וקפא.

"אוי, אוי לא," ג'רי אמר, "אוי לא! זה רוצח ההמונים הנודע לשמצה סיריוס בלק!"

סאמר נכנסה לשם בריצה. "אוי, אבא, אתה לא מבין כלום," היא אמרה, "זה זמר הפופ ההמוני סטאבי בורדמן."

סיריוס נאנח. אם זה המקום אליו הוא הגיע, אולי זה באמת גיהנום?

 

הפרק הבא
תגובות

וואו. · 03.11.2018 · פורסם על ידי :לסטרינג'
חחח. הרג אותי.
וואי, זה פשוט אדיר!
תוכל לעשות פיקצר / פאנפיק המשך?

תיקון... · 03.11.2018 · פורסם על ידי :לסטרינג'
אהמ, לא שמתי לב שזה לא פיקצר.
אז... יששששש
המשך דחווף

זה נשמע מרתק · 11.11.2018 · פורסם על ידי :טוםמארוולו(וונדרולו)רידל
אשמח להמשך

גאוני! · 28.11.2018 · פורסם על ידי :הארי443
קרוסאובר מדהים, מצחיק, ויפה, כמו שאר הפאנפיקים שלך.
נרשמתי.
אהבתי את זה ששילבתי ביניהם, והפיקצר הזה עשה לי חשק לעוד, לכן, כותב פאנפיקים מעולה וחצוף שכמותך, אשמח להמשך.

ריק כ ל כ ך קאנוני · 27.08.2019 · פורסם על ידי :Jataro Kemuri
ריק יצא מושלם והייתי חייב להגיד את זה

יששש אני במומלציםםם · 24.11.2020 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
תודה לכל מי שהמליץ!

'''''''''''''''' · 10.09.2021 · פורסם על ידי :Ikk_ByOa1o4
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007