האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

עשר טעויות בסרטים של הארי פוטר

ריטה סקיטר בכתבה מעניינת שבה היא חושפת עשר טעויות בסרטים של הארי פוטר.



כותב: Dolphin
הגולש כתב 113 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1784
4 כוכבים (4.286) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 31.12.2018 המלץ! המלץ! ID : 10266
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

© כל הזכוכיות שבורות לרולינג המדהימה!




שלום!

 

כאן ריטה סקיטר בחשיפה הבלעדית של החודש, בנביא היומי.

היום ניכנס אל תוך הרפתקאותיו של הארי פוטר!
וכאן, מצעד עשר הטעויות הגדולות ביותר של סרטי הארי פוטר.
בואו נראה...

 

במקום העשירי: דמבלדור בגביע האש.
כשהשם של הארי מוכנס לגביע האש, דמבלדור שואל אותו בנחת אם הוא שם את שמו בגביע האש.
אומנם התסריטאי של הארי פוטר וגביע האש חשב שזה יהיה יותר מעניין אם דמבלדור יצרח על הארי אם הוא שם את השם שלו בגביע האש.
אני באופן אישי חושבת שהיה נחמד אם הוא היה נותן לו כאפה.

 

במקום התשיעי: העיניים של הארי.
כבר ידוע לכל מעריץ של הארי פוטר, ואפילו לקוראים החובבנים, שהארי מאופיין בעיניים ירוקות.
אם תסתכלו בסרט, תבחינו שהעיניים של הארי פוטר כחולות!
איך זה ייתכן?
זו בהחלט טעות חמורה שאי אפשר לפצות...

 

במקום השמיני: הספינקס.
אם כבר דיברנו על הספר הרביעי של הארי פוטר, אז למי שזוכר את המשימה השלישית בטורניר הקוסמים המשולש, ודאי גם זוכר את דמות הספינקס שחדה להארי חידה בתנאי למעברו.
אולם, בסרט העדיפו להשמיט את הסצנה הזאת.

 

במקום השביעי: השינוי של דאדלי.
כמו שרובכם יודעים, דאדלי היה בן דוד הבריון של הארי.
הוא היה מגעיל להארי במרוצת השנים, ולא הפסיק להציק לו.
בספר השביעי, חלה תפנית רצינית בהתנהגותו, כשהוא אמר להארי שהוא לא חושב שהוא בזבוז זמן.
לעומת זאת, בסרט אכן תכננו להכניס את זה, אבל בסופו של וויתרו על הסצנה.

 

במקום השישי: אתגר השיקויים.
בספר הראשון של הארי פוטר, הוא ושני חבריו ניסו להגיע לאבן החכמים.
בהתחלה היה את מלכודת השטן, את המפתחות המעופפים, שח הקוסמים הענקי, אתגר השיקויים, ולבסוף אבן החכמים.
בסרט החליטו לוותר על הקטע שבו הרמיוני מפצחת את האתגר שיש רק שיקוי אחד שמאפשר לעבור את האש.

 

במקום החמישי: ההורים של נוויל.
למרות שהספר החמישי היה הספר הארוך ביותר בסדרה, הסרט שלו היה בין הקצרים שבהם.
הרבה סצינות הושמטו מהסרט, וביניהם הביקור בקדוש מנגו – בית החולים לקוסמים.
בקדוש מנגו, הארי וחבריו פגשו את נוויל ליד ההורים שלו, וגילו את האמת עליהם – פרנק ואליס לונגבוטום שעונו על ידי בלטריקס ליסטריינג'.

 

במקום הרביעי: דמויות מפתח.
חוץ מווינקי וההורים של נוויל, היו הרבה דמויות מהארי פוטר שלא הגיעו למסך הגדול.
ביניהם רוחות כמו פיבס ופרופסור בינס, לודו בגמן והרבה אוכלי מוות.

 

במקום השלישי: החשיבות של רון וויזלי ואחותו.
בעוד בספרי הארי פוטר שמו דגש גדול על רון, ועל האופי ההפלפאפי שלו, בקושי ניתן לשים לב לכך בסרט.
גם תפקידה של ג'יני אחותו בסרט, היה לא יותר מלהיות החברה של הארי.

 

במקום השני: השיר של מצנפת המיון.
השיר של מצנפת המיון היה מאוד מוצלח בספר, ומתנגן בראשם של מעריצי הארי פוטר רבים, אפילו בלי שהם יודעים את המנגינה האמיתית.
לרוע המזל, נראה שהמפיקים של הסרט החליטו לוותר על הסצנה החמודה הזו.

 

ובמקום הראשון...
ריטה סקיטר כמובן!!!
אני ממש רתחתי כשראיתי את הסרט הרביעי.
הם היו צריכים לשים אותי בתור הגיבורה הראשית שם.
ושלא נדבר על השיער של השחקנית שלי.
זוועה!
הם לא היו יכולים לעשות את הסרט יותר גרוע.
זהו!
סוגרים את הבסטה!
ביי- ביי!

תגובות

קורע · 03.01.2019 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
אני מתה על הפיקים שלך

מדהים! · 06.01.2019 · פורסם על ידי :נתי10
אבל עשית טעות שישית פעמיים

נהדר! · 07.01.2019 · פורסם על ידי :הארי443
גם אותי רוב הטעויות הללו עצבנו (חוץ מהראשונה, כמובן...)
רק הערה קטנה בקשר למקום התשיעי (העיניים של הארי), רצו לשים לדניאל רנדקליף (השחקן של הארי) עדשות מגע ירוקות, אבל הוא היה אלרגי אליהן...
חוץ מזה היה מצחיק ויפה מאוד, הפאנפיקים שלך מעולים!

קורע · 11.01.2019 · פורסם על ידי :שםמשתמש

תודה רבה על כל התגובות · 21.01.2019 · פורסם על ידי :Dolphin (כותב הפאנפיק)
נתי10, תיקנתי את הטעות שלי.
תודה ששמת לב לזה.
ולגבי ההערה הקטנה שלך הארי443, אני חושב שכבר שמעתי את זה, אבל או ששכחתי מהעובדה הקטנה הזו בזמן שכתבתי, או שחשבתי שיהיה מעניין יותר אם ריטה סקיטר תתעקש על זה כי זה פשוט יותר מתאים לאופי שלה.

הממ נכון · 24.01.2019 · פורסם על ידי :ניפלרית
ואני רוצה להוסיף עוד שני דברים:
1. למה לבנדר מתה בסרט?!
2. מה הקשר בין רון להפלפאף? הוא לא מתאים להפלפאף בשום דרך.

שימו לב! · 27.01.2019 · פורסם על ידי :יעל-ג'יני

מיועד בעיקר לניפלרית, וליתר דיוק לנקודה 2 של הניפלרית...

מי שבגריפינדור לא מתאים לגריפינדור בלבד (לצורך העיניין בואו ניקח את השלישיה המפורסמת):

1. הארי - סלית'רין וגריפינדור - מצויין בפירוש: אתה תצליח בסלית'רין
2. הרמיוני - רייבנקלו וגריפינדור - נו באמת, הרמיוני החכמה כל הספרים הרייבנקלואים מוצאים אותה שוות ערך ומעניינת, היא מתוארת כחכמולוגית, רון קורא לה ככה, עוד משהו? - לא באמת צריך יש פה מספיק הוכחות.
3. רון - הפלפאף וגריפינדור - רון טוב לב או כמו שמכנים את הפלפאף "איפה ששמים את אלה שלא מתאימים לאף מקום" - רון אמיץ? כמו שהיה אמיץ במלכודת השטן? וכמו בחיפוש אחר ההורוקרוקסים? - הוא לא אמיץ במיוחד אבל עם כוונות טובות...

. · 09.04.2020 · פורסם על ידי :הרמיוניוהארילנצח
מצטערת, הארי באמת מתאים לסלית'רין ולגריפינדור (מצנפת המיון מצאה בו גם תכונות של רייבנקלו והאפלפאף, אבל הן היו פחות בולטות) הרמיוני מתאימה לגמרי לגריפינדור ורייבנקלו, היא חכמה בטירוף וגם ממש אמיצה. אבל רון... הוא פשוט ממש לא מתאים להאפלפאף! הוא כל הזמן התנהג לא יפה להרמיוני שניסתה להיות נחמדה אליו, אז.. בקיצור כל זה בא לומר שרון לא מתאים להפלפאף.
חוץ מזה ממש אהבתי את זה שסוף סוף אני רואה שלא רק לי מפריעים כל ההבדלים בין הספרים לסרטים.

מושלם · 16.04.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
אחד הדברים שהכי מפריעים לי בסרטים זה הטעויות.
כיף לדעת שאני לא היחידה! פאנפיק מדהההים!

אדיררררר · 06.05.2020 · פורסם על ידי :Hope Mikaelson
למה אני לא חשבתי על זה לפניך???
זה היה ממש טוב, אני נקרעתי פה מצחוק!!!
נחמד שמישהו מתייחס לטעויות בסרטים, כמו שאמרה "חולת קווידיץ'" שמעליי, זה אחד הדברים הכי מפריעים בסרטים (במיוחד למי שקרא את הסדרה).
והכי אהבתי שריטה כותבת את זה. כמה מתאים לה לעשות דבר כזה ולהתייחס אליו בצורה כזאת.
בקיצור, פשוט מדהים!!!!!!!!!!!

ואו · 22.05.2020 · פורסם על ידי :שוקולד זה המוות
אחד הפיקצרים המצחיקים שקראתי ,אגב אהבתי שכתבת כל הזכוכיות שבורות לרולינג המדהימה! בכל מקרה לא הפסקתי לצחוק מהפיקצר הזה^^

. · 10.07.2020 · פורסם על ידי :שירה שמאי
אני יודעת שאני קצת באיחור אבל...

וואו.
איזה רעיון מושלם לפיקצר!
וממש כיף לדעת שאני לא היחידה שזה הפריע לה!

כתיבה מעולה📝

ממש מצחיק😂...

אהבתי שריטה היא זו שכותבת את זה,
מתאים לה!

העיניים · 07.01.2021 · פורסם על ידי :דבורה לופין
כבר כתבו את זה בטח, אבל הארי (רדקליף) היה אלרגי לעדשות.

חחח · 07.01.2021 · פורסם על ידי :דבורה לופין
הקטע של הסוף על ריטה. כלכך מצחיק😂



הרמיוניוהארילנצח · 11.01.2021 · פורסם על ידי :נתי10
למען האמת מה שכתבת לא נכון. כן, האפלפאף נחשב לבית של נחמדים, אבל התכונה הבולטת ביותר של האפלפאף היא שהם נאמנים מאוד לחברים שלהם.
נ"ב: סליחה אם אנשים לא יבינו, אבל אם הייתי צריך להשוות אותו למישהו, הייתי משווה אותו לאוסופ. (וואן פיס.) למי שלא יודע אוסופ הוא דמות באנימה בשם וואן פיס. (הבחור עם האף הארוך משיר הפתיחה הראשון.{תצפו באנימה}) בלי לספיילר יותר מדי אני אסביר: לאוסופ יש מבנה קבוע של קרב. הקרב מתחיל בזה שהוא בורח. אחר כך אחד החברים שלו נפגע כי הוא ברח, ובגלל שהוא נאמן להם הוא חוזר ועוזר להם. יש פרטים מסויימים שמשתנים מקרב לקרב, אבל זה העיקר. מה שאני מנסה לומר זה שרון נאמן לחברים שלו. את רוב הדברים שהוא עשה הוא לא רצה לעשות, אבל הוא עשה אותם כי חבריו היו צריכים אותו.

זה ממש ישן אבל.. · 23.07.2023 · פורסם על ידי :I am lord voldemort😎
רק עכשיו התחברתי, ויש טעות אחת שהכי הפריע. לי אז חייבת לכתוב...
רואים את לילי אוונס בתור ילדה קטנה, עם עינים חומות..,
וכל הספר רק מדגישים את המראה של הארי עם השיער והעינים...

זה ממש יפה (וישן) אבל אם מישהו יקרא את זה אזזז… · 09.02.2024 · פורסם על ידי :ביאנקה אליזבת וויזלי
יש עוד טעות בסרטי הארי פוטר. שתיים אפילו. לא בדיוק טעויות, אלא יותר קטעים שהושמטו וגרמו לי נורא לכעוס על הסרטים של הארי פוטר. במקום השני: בסרט השישי, אין את הקטע שבו מקגלאגן נותן להארי מרביתן בפרצוף (בטעות) במשחק הקווידיץ׳! אין בכלל את משחק הקווידיץ׳! וזה אומר גם שאין את הפרשנות של לונה! שונאת אותם! במקום הראשון: באמת, נראה לי שזה הקטע הכי חשוב אבר! איך הם יכלו לא להכניס אותו? בסרט הרביעי, אין את הקטע שהרמיוני מגלה שריטה היא אנימאגית! לא נראה לי שבכלל ריטה אנימאגית בסרטים! וזה כזה מעצבן! איך הם יכלו לא לשים את זה? זה פרט כזה חשוב! בכל אופן, זה יופי של פיקצר, ואני ממליצה לכל מי שקורא את זה להגיב.

$$ · 04.03.2024 · פורסם על ידי :Harrys wife
פיבס הוא לא רוח הוא מצחיקן( או משו כזה אין לי כוח ללכת לבדוק

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007