האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


עולמות נפגשים

איך ההיעלמות של פרסי נראת מהצד ולאיזה מסע יוצאים חבורת חצויים + אנבת' כדי להחזיר אותו. בזמן הזה מגיעים חבורה של קוסמים ואומרים שהם יודעים פרטים עליו.



כותב: vrudione
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 3153
4 כוכבים (4) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון והארי פוטר - זאנר: פנטזיה, קסמים - שיפ: הרגילים - פורסם ב: 12.01.2019 - עודכן: 09.10.2019 המלץ! המלץ! ID : 10281
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ממש שמחתי לראות שיש תגובה לפאנפיק זה מאוד מ שמח אותי לדעת שאנשים קוראים אותו

_____________________

נשמעו לחשושים עד שאמרתי " אני מתנדבת" ואז סאם הפתיעה אותי ואמרה "אני ,אחרת מי ישמור שלא תהרגי את עצמך בקרב" מייקי נעמד "גם אני ,אתן צריכות מרפא" פרסי ואנבת' הרימו ידיים משולבות ואמרו בהרמוניה "אנחנו גם" "אז אם כך יש לנו חמישייה חוץ מחמישתם כולם משוחררים".
אחרי שכולם הלכו נפגשנו חמישתיינו וכירון בבית הגדול ושוחחנו על הנבואה והגענו למסקנה שצריך לצאת עוד מחר למסע לפני שמשהו ישתבש ומישהו לא יוכל לצאת.
ביום היציאה אנבת' העירה אותי מוקדם וזרקה לעברי תיק ריק ואמרה "כדי שנארגן תיק אם אנחנו רוצים לשרוד" אחרי ששמתי חצי בקתה בתיק הייתי מוכנה והלכתי לפגוש את סאם שחיכתה לי ליד העץ הגדול .

אחרי שכולם הגיעו התאספו מלא חצויים שבאו להגיד לנו שלום (בעיקרון לפרסי ואנבת' אבל שיהיה) . כירון בא לברך אותנו ואמר "היו שלום חניכים יקרים ,כדי לעזור לכם הבאתי לכל אחד משהו" הוא החזיק בידו קופסת עץ גדולה ושלף מתוכה גלובוס קטן והביא לאנבת' "זה בשבילך אנבת' ,תזרקי את זה לרצפה" "זה לא יישבר ?" היא שאלה "תגלי לבד" כירון זרק את זה לרצפה ושנייה לפני שזה פגע ברצפה זה עצר והקרין את כל ארה"ב "רואה את הנקודה הזאת" הוא הצביע על נקודה אדומה בלונג איילנד זה תמיד יראה מפה של המדינה בה הגלובוס נמצא" הוא פנה למייקי "זה בשבילך מייקי" הוא שלף ערכת עזרה ראשונה, "זו מרפאה מתקפלת למקרים חמורים ,ואם אין לכם איפה לישון אפשר לישון שם, רק תוודאו שלא ייקחו אתכם בזמן שאתם בפנים" הוא שם את זה ביד של מייקי. "זו חנית מיוחדת שהופכת לחרב" הוא פנה אל סאם "קחי אותה ולא תצטרכי לסחוב את שניהם" הוא הביא לסאם את זה ,"פרסי, פרסי, פרסי ,יבוא מסע חיפושים ולא תשתתף בוא ?" הוא צחק "זה בשבילך ,טייסון תיקן את זה" (לא היה לי שמץ מי זה אבל הנחתי זה בן הפייסטוס) הוא הביא לפרסי שעון ישן ולא הבנתי למה פרסי התלהב מימנו כל כך כי הוא לא עבד "יופי אני אצטרך את זה במסע" פרסי לחץ על כפתור והשעון הפך למגן , "ואחרונה חביבה ,איימי ,שמרתי את הכי טוב לסוף" הוא הושיט לי קופסא מלא בכסף רגיל ודרכמות ,לא הבנתי את זה אז שאלתי "למה אין לי חפצים קסומים כמו השאר" וכירון אמר לי "ערכה יתגלה בהמשך" ומילים אלו יצאנו ליער. "לאיפה עכשיו ?" שאלתי ,"לפי הנבואה הצבע יתווה את הדרך אז... צריך לשפוך פחית צבע או משהו ?" אמר פרסי בציניות ,או שאולי לא, "בדיוק" אמרה אנבת' וכולם בהו בה, אפילו פרסי שזה רעיון שלו. היא זרקה את הגלובוס והצביעה על חלק במפה "זה החלק הכהה ביותר, צריך להגיע לגרנד קניון".

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007