האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מדור הרכילות של מצנפת המיון

שלומות יצורים, כאן עומר ושיר.
אנחנו מתרגשים להראות לכם את המדור הראשון מהכתבת המופלאה - מצנפת המיון.
מקווים שתהנו ותאהבו,
בהצלחה לנו!!



כותב: עלח"ה 1
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1552
5 כוכבים (4.75) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר, מי אם לא הוא? - זאנר: קומדיה - שיפ: כרגע אין, אולי יהיה משהו. נחיה וניראה. - פורסם ב: 15.02.2019 - עודכן: 02.03.2019 המלץ! המלץ! ID : 10313
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מדור#2: יום האהבה שמח! תלוי בשביל מי...

שלומות וברוכים הבאים למדור הרכילות של מצנפת המיון, מדור מספר2!

לפני כמה רגעים נזכרתי ביום האהבה בהוגוורטס, והחלטתי שאני רוצה לכתוב עליו מדור, אז תהנו!

הסיפור (הנושא של היום הוא רומן+ קומדיה):

זהו היה יום בהיר ושמשי, האווירה הייתה כבר באוויר וכל התלמידים התרגשו וריכלו מי יהיה הזוג הבא בסוף היום. מכול התלמידים, היו שניים שהכי התרגשו, הם לא שיפ מדהים לדעתי ובכלל לא מתרגשים מסיבה רומנטית. אלה שני הקונדסים פרד וג'ורג', שאת המזימות ליום האהבה תיכננו כבר שבועיים!

בארבע לפנות בוקר, אין אף אחד במשרד מלבדי והתמונות, רעש עמוק כמו צעד של טרול העיר אותי בגסות. הפסל שלמטה, בכניסה למשרד, השמיעה קולות לעיסה עמוקים, ואני משערת שלבבות שוקולד מכסים לו את כל הפנים. בשקט בשקט, נכנסו שני ג'ינג'ים, ומעטפה אדומה כמו צרחן, חתומה בחותם לב משעווה הונחה על השולחן. הג'ינג'ים הסתכלו אחד על השני ועטו חיוכים זחוחים, ברחו משם יד ביד כשני מאוהבים. חייכתי לעצמי, חזרתי לישון, אכן ידעתי על המקרה אך לא אהרוס את הקונדסון.

דמבלדור נכנס למשרד כמו בכל בוקר, ונראה מנומנם לאחר שינה עמוקה בפיג'מה סגלגלה. הוא לא ציפה למצוא במשרדו מכתב אהבה. רחש ולחישות עברו בין התמונות ודמבלדור בסקרונות ניגש למכתב, פתח אותו, והמכתב כמו צרחן הקריא את עצמו:" חג אהבה שמח! גבר מזוקן וחתיך שלי, כל כולי מחכה לך מלפנות בוקר בחממות, כי אני חמה לא פחות ממך, אני ואתה ביחד זה ההפך מחלום בלהות. מצפה לראותך איך שתקרא את המכתב, בחממות, אוהבת מקגונגל, מקווה שגם אתה מאוהב."

החנקתי גיחוך, דמבלדור הסמיק, אבל פרד וג'ורג' כדי למתוח את דמבלדור לא יודעים מספיק. דמבלדור יצא מהר ממשרדו ורעש והמולה החלו במשרד. ביקשתי מאחת התמונות שתבקש מ"ניק כמעט בלי ראש" ידידי, להעביר לי מודיעין מעניין מהחממות. 

הנה מה שסופר: מקגונגל עומדת נבוכה, כנראה גם היא קיבלה מכתב מזוייף על ידי הג'ינג'ים. הסביבה הייתה מלאה בצמחים בכל הצבעים, אבילו היו שם שניים גבוהים ומוזרים, שראשם ג'ינג'י. דמבלדור נכנס לחממה בכניסה אופנטית ורומנטית, כרגיל, אבל מאחורי הקלעים המחשבות של השניים הם "כמה מגעיל"... דמבלדור שבר את הקרח והתחיל לדבר:" שלום לך מקגונגל, אם המכתב אמיתי, את החמאת לי מאוד אך אני חייב להסביר..." "רגע מה?!" צייצה מקגונגל, לא מבינה במה מדובר, מבחינתה דמבלדור הוא השולח ולא להיפך, אך דמבלדור לא נתן לה זמן למחות. דמבלדור התחיל להסביר:" את בחורה מאוד נאה, נראית טוב לגילך, אך אני פחות מתחבר לבני מינך". מקגונגל מבולבלת עד מאוד, התחילה להחוויר, ואפילו הצמחים הג'ינג'ים, שלידם צמח רפאים, התחילו להתבלבל. פה נשברה המתיחה, כי פרד וג'ורג' לא ידעו את הנטייה המינית של דמבלדור, הרי הוא בכלל גיי. הסוד נחשף, מקגונגל התחילה להבין, ובמקום ללכת במבוכה ולהתפטר כמו שדמבלדור חשב שתעשה, היא פלטה מלמולים קלושים:" איני מבינה על מה אתה מדבר, אתה שלחת את המכתב...". בשנייה אחת דמבלדור הבין:" אם לא אני ולא את שלחנו את המכתב זהו מקרה לא רגיל, זהו לא יום האהבה, אולי זוהי מתיחת אחד באפריל."

מקגונגל יבבה, נפלה ברעש גדול והתעלפה, ודמבלדור שרצה לחפש אחר המותחים נאלץ להביא אותה למרפאה. כך פרד, ג'ורג' וניק כמעט בלי ראש ממחבואם הסתכלו בזוג המתרחק. אולי הם היו מבולבלים מהתוצאה אך גיחכו, המתיחה הייתה מוצלחת אין ספק. הם צפו בדמבלדור סוחב את מקגונגל לאור השמש העולה, ופרד בתוכו רצה לנשק את ג'ורג' ללא סיבה. אין ספק שזהו היה יום האהבה הטוב ביותר בכל תולדות הוגוורטס...

הבדיחה של היום: המשפט המסכם של מלחמת הקוסמים השנייה: מוגל הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך ברח ברח ברח ברח ברח ברח ברח בום -אבדהקדברה-. "anotherone bites the dust"

החידה של היום: נחש את הדמות: אני דלת דבילית וכבדה כמו משקולת. מי אני?

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חמודד · 10.10.2021 · פורסם על ידי :רעות כהן
דמבלדור ומקגונגל חח
דלתות האלון של הוגוורטס?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007