האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

רון כותב פאנפיק

רון מצא את HPortal והחליט לכתוב פאנפיק! הוא לא ממש יודע לכתוב, אז תסלחו לו אם יש קצת טעויות.



כותב: George Weasley
הגולש כתב 34 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 754
5 כוכבים (4.667) 6 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 22.02.2019 המלץ! המלץ! ID : 10322
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לג'יי. קיי. רולינג (:


 

 

אהמ... אז... כן. אז ככה. מצאתי את האתר הזה לפני מספר ימים, ו... כלומר, אני לא אשקר - מאד התבאסתי. למה? בגלל שכולכם חושבים שהארי הוא באמת הגיבור האמתי של הקוסמים! לא רק שקראו לספר על שמו, עכשיו אני צריך גם לסבול אפליה שכזו? זה... זה לא נורמאלי! כלומר, זה לא הגיוני. לא ייתכן. בלתי אפשרי. אז אתם רוצים לדעת את הסיפור האמתי? הנה לכם מה שקרה באמת. בלי שהארי יעוות אותו בדרך.

 

אולי אתם לא יודעים, אבל בלעדי הארי בכלל היה מסולק בהוגוורטס בשנתו הראשונה! הכל התחיל בגלל תעלול קטן של הארי. הוא חיפש לחש שהופך ינשופים לנעליים, ובחר להשתמש בו על הינשוף של דראקו מאלפוי - אויבו המושבע. הבעיה היתה שהוא *בטעות* כיוון את השרביט אל דראקו במקום אל הינשוף שלו, ודראקו הפך לנעליים.

 

ומה קרה אז? אתם בטח חושבים שהארי נכנס לפאניקה ומיד הלך לקרוא לדמבלדור. אבל זה לא מה שקרה. הארי חשב שזה מצחיק, והחליט לנעול את הנעליים. הוא המשיך לנעול אותן למשך היום, ולגמרי שכח שהן בכלל דראקו. ביום שלמחרת הוא נעל אותן, ואז קראתי: "היי הארי! איך היה הלחש על הינשוף של דראקו?"

 

"אמממ... הוא הלך בסד- רגע!!!" הוא קרא בטירוף. "אני... נעלתי את דראקו למשך כל היום!"

 

"אתה... מה?!" צרחתי עליו. "אמרת שאתה צריך את הלחש הזה כדי להפוך את הינשוף של דראקו לנעליים, לא את דראקו בעצמו! מה בשם זקנו של מרלין חשבת לעצמך?!"

 

"אני... זה לא היה בכוונה...."

 

"אתה מבין שדראקו בטח פצוע לחלוטין?! דרכת עליו שעות שלמות ביום. יכולים לסלק אותך - אתה גם ככה על תנאי פה, אחרי מה שעשית לג'ורג' לפני כמה שבועות."

 

"אני... מה לעשות?" כמעט בכה הארי. אם לומר את האמת, אני חושב שהוא באמת בכה.

 

"יודע מה? אני אקח את האחריות על זה. אני תמיד הייתי תלמיד טוב, ואני בטוח שבגלל דבר קטן שכזה לא יסלקו אותי. מקסימום אקבל עונש לשנתיים-שלוש-ארבע-חמש-שש-שבע-שמונ-"

 

"הבנתי!" קרא הארי. "אתה לא חייב להגיד את כל המספרים שקיימים בעולם."

 

וכך, בלי אפילו לומר לי תודה על כך שהצלתי אותו מסילוק מהוגוורטס, הצלתי את כל עולם הקוסמים. כי אם הוא היה מסולק מהוגוורטס, הוא לא היה יודע קסמים ולא היה יכול להציל אותנו מפני וולדמורט. לכן, בלעדי שום דבר מזה לא היה קורה! וולדמורט היה שולט בכל וכולם היו סובלים.

 

אז זה הסיפור האמתי. אני מקווה שעכשיו, אחרי שאתם יודעים את כל זה, אתם תתיחסו אלי יפה יותר. אני גם רוצה שתוסיפו גביע על השם שלי בחדר הגביעים. אה, ותוסיפו עוד 1000 נקודות בית לגריפינדור. אחרי הכל, אני בגריפינדור. ואתם יכולים גם כמובן לקרוא לנו"ד הבא על שמי, וגם לח"מ הבא, בעצם - לכל הח"מים בכל הבתים! כן, זה יהיה בסדר. תודה!

תגובות

כמובן כמובן · 24.02.2019 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
וגם בכללי נשנה את השם של האתר ל"אתר רון וויזלי המלך הישראלי"
קורע
אין יונתן, אתה פשוט גאון.

מצחיק וחמוד מאוד · 25.02.2019 · פורסם על ידי :שםמשתמש
לפי הספר רון לא בדיוק היה תלמיד כזה טוב ואני אישי לא בטוחה שקיים לחש כזה
אבל כמובן לא בטוח שהגירסה של הארי פוטר נכונה אבל למי זה משנה באמת?

אהבתי · 25.06.2019 · פורסם על ידי :edenli

יש משהו שבו רון צודק · 16.03.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה
אני אישית חושבת שרון צודק בזה שהוא אומר להוסיף 1000 נקודות לגריפינדור "(אני בגריפינדור)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007