האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

המחנה החדש

שלושה חצויים מקימים "מחנה חצויים" חדש. ואז, מתחילה מלחמה.



כותב: George Weasley
הגולש כתב 34 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 769
3 כוכבים (3) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: הרפתקאות, מתח, דרמה - שיפ: ג'ן, לבינתיים. יש סיכוי לא רע שזה עומד להשתנות. - פורסם ב: 24.02.2019 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 10325
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אדום מתאים לפורטל?

כחול מתאים לפורטל?

 

ארבעה תלמידים רגילים הלכו לבית-הספר הרגיל שלהם והתחילו להילחם במפלצות הרגיל-

 

רגע, מה?

 

הם היו ארבעה. מייק, רוני, לוקאס וליאם. שלושתם היו החברים הכי טובים. הם קמו בבוקר יום אחד, כרגיל, והתחילו ללכת לבית הספר הרגיל שלהם. כאשר נפגשו כרגיל בשער בית-הספר, הגיעו כרגיל שלוש מפלצות והתחילו להילחם בהם. אוף, אני כל הזמן מתבלבל. זה דווקא היה החלק הלא רגיל. לפני זה הם לא ממש האמינו שיש מפלצות. בכל אופן, נחזור לסיפור.

 

אז הם נפגשו ליד השער, כרגיל. פתאום הגיעו לשם שלוש מפלצות - בני אדם עם ראשי אריה. הם אף-פעם לא שמעו על המפלצות האלה, אפילו לא בשום מיתולוגיה בשום מקום. אז הכל התחיל כשאחת מהמפלצות תקעה ללוקאס סכין בגב. במובן במילולי - היא באמת תקעה לו סכין בגב. השאר מיהרו לברוח, בלי לחכות אפילו ללוקאס. היתה להם בחירה: להשאיר אותו שם ולברוח, או להישאר איתו שם ולמות. "רגע, עוד לא טעמתם מהעוגיות שרצינו לתת לכם! חלקן רעילות! חכו!" קראו המפלצות, אבל היה כמובן מאוחר מדי.

 

אז הם היו שלושה: מייק, רוני וליאם. הם המשיכו לרוץ ולרוץ עד שיצאו כבר משטח העיר ניו יורק. הם עדיין המשיכו לרוץ, אבל בלי לשים לב פתאום הגיעו למקום אחר. עם תותים, הרבה תותים. הם זיהו אותו כמחנה החצויים מהספר "פרסי ג'קסון". הם לא הבינו איך הגיעו ללונג איילנד כל-כך מהר. בעצם, הם ידעו כל מה שצריך לדעת: כולם קראו את כל הספרים של "פרסי ג'קסון" וליאם אפילו קרא את "גיבורי האולימפוס".

 

חצוי אחד הגיע אליהם. "אני מבין שאתם בטח החצויים החדשים, הייתם אמורים להיות ארבעה. איפה האחר?" הם לגמרי שכחו מלוקאס. הוא תמיד היה השקט מביניהם, והם אפילו לא הבחינו שהוא לא היה איתם. כשהבינו שהם השאירו אותו שם למוות, הם לא ידעו מה לומר.

 

"לוקאס... מת." אמר מייק. "אנשי-ראשי-האריה הרגו אותו. לא יכולנו לעשות כלום."

 

"אז... אתם אומרים שהוא מת בגללכם?" שאל החצוי. "כלומר, השארתם אותו פשוט שם למות? איזה רעי לב אתם. למה לא נלחמתם במפלצות? הא? למה? אצלנו במחנה אנחנו מגינים על החברים שלנו. אז אני מבין שהוא לא היה חבר שלכם, וגם אתם כנראה לא תהיו חברים שלנו. אתם מוזמנים לעוף לי מהפנים ולחפש לכם מחנה אחר."

 

"מה?!" קראה רוני. "השתגעת? כולנו יודעים שאם נצא לשם אנחנו עומדים למות. אני רוצה לדבר עם המנהל."

 

"אני המנהל," קרא החצוי. "אז עופו לי מהמחנה או שאני אעיף אתכם בעצמי!"

 

שלושתם יצאו משטח המחנה. הם לא ידעו שהחצוי לא באמת היה המנהל, הם לא ידעו שהוא כעס עליהם בגלל... בגלל שלוקאס בעצם היה אחיו.

 

אבל בינתיים, הם החליטו שאין מה לבכות על העבר - צריך לדאוג להווה. הם הצליחו לגנוב כמה כלי נשק ממחנה החצויים, והתחילו להכין לעצמם את המחנה שלהם. "מחנה ה..." אין לי רעיון לשם. בעצם, גם להם לא היה רעיון לשם אז הם פשוט קראו לו "המחנה".

 

(:

 

 

תגובות

מעניין... · 15.03.2019 · פורסם על ידי :שםמשתמש
תמשיך בבקשה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007