האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

עוף חופשי יחד עם וולדמורט

לוולדמורט יש יחולת נדירה שאין לאף קוסם אחר, הוא עף ללא אמצעים.
איך הוא עושה את זה?



כותב: מים אדירים
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 620
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, המדריך - זאנר: דיכאוני, הומור - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 07.06.2019 המלץ! המלץ! ID : 10444
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד


 

הדמויות של רולינג הרעיון משלב גם את רולינג וגם את אדאמס. אני לא מתכוון להרוויח על זה כסף. אחרת לא הייתי מפרסם את זה במרשתת (אינטרנט בלעז)


          

לטום נמאס!

עד לפני שנה איש לא היה מעז להתעסק איתו, אבל עכשיו אסור לו לעשות קסמים.

העולם המוגלגי הקר והטיפש הקיף אותו וחנק את נשמתו, הוא הרגיש כמו נחש ללא לשון שמגשש בחושך, מנותק מכל דבר שיכול להעלות על פניו חיוך. הילדים בבית היתומים הרגישו שכבר לא קורים סביבו דברים מוזרים וחזרו להציק לו, הוא ישב במערתו מיואש וכאוב מסדרת המכות האחרונות שקיבל. הזעם הציף אותו, אבל אסור היה לו להגיב בגלל החוק המטופש הזה שאוסר על קטינים לעשות קסמים. הוא לא יכל לספק את הסאדיזם העצום שלו על אף אחד מלבד על עצמו והיה אפשר לראות את זה היטב על ידו השמאלית מלאת הצלקות מכל הפעמים שסרט וחתך את עצמו. כל החברים שהוא הצליח להשיג בהוגוורטס לא יכלו לתקשר איתו כי הוא מוקף מוגלגים, הבדידות חזרה ועכשיו הוא כבר לא היה רגיל אליה כך שהיא הייתה קשה אף יותר. הוא התגעגע לכל דבר מחייו בהוגוורטס, אפילו לדמבלדור!

הייאוש והתסכול אכלו את נשמתו והוא כבר לא רצה לחיות, הוא רצה רק שהסבל יגמר.

הוא יצא מהמערה כשבראשו בערה ההחלטה: "הסבל יגמר היום!"

הוא רץ בסערת רגשות  אל הצוק שליד המערה, הוא יהנה גם מצניחה חופשית וגם מסוף כל הצרות.

כשהגיע אל הצוק, הוא הרגיש פתאום את יצר החיים וחשש פתאום מהקפיצה, בכל זאת מוות זה בלתי הפיך.

"שתוק!" הוא פקד על יצר החיים ונשם נשימה עמוקה. הוא עדיין היסס, יצר החיים הוא יצר מאוד חזק, במיוחד אצל טום, אבל לטום הייתה עכשיו שאיפה אחת ברורה וכשלסלית'ריני יש שאיפה חזקה וברורה, שום יצר לא יכל לעצור בעדו.

הוא נשם נשימה עמוקה וקפץ.

הרוח שרקה באזניו ויצר החיים שלו זעק, הוא חיזק את עצמו בכך שכבר מאוחר מדי לחזור ונהנה מהצניחה.

אותם הרגעים היו המאושרים ביותר בכל חיו, חיוך של אושר טהור היה נסוך על פניו.

יצר החיים ניסה להריץ בפני טום את כל רגעי האושר שהיו לו במהלך חיו, טום צחק והזכיר לו חלק פצפון מהסבל שעבר עליו והמשיך ליפול בנחישות.

עד ש...

רגע לפני שהנפילה נגמרה הוא ראה קנקן תה שהופך פתאום להודעת ERROR 418.

המראה הפתיע את טום כל כך עד שהוא שכח לחלוטין מהנפילה ופספס את הקרקע, לרגע הוא פחד שזה איזשהו קסם שהאינסטינקטים ההישרדותיים שלו גרמו לו לעשות, אבל עכבר אחד ראה אותו, חיבר לו דג בבל והסביר לו הכל.

מאותו היום והלאה לטום הייתה מטרה חדשה לחיים – לנקות את המחשב המכונה "ארץ" מהבאגים המכונים "בוצדמים".

 

זה טיפה קצר, אבל נקווה שיאשרו את זה.

תגובות

אעאעאעאעא · 25.06.2019 · פורסם על ידי :edenli
המדריך לטרמפיסט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פיקצר חביב.

יפה בטירוף · 18.02.2021 · פורסם על ידי :פורת המלך
מחכה להמשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007