האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

תיכון הגיבורים

החצויים הם תלמידי האקדמיה"דאמיגוד" והם לומדים איך להיות גיבורים. הם לא חצויים אבל הביא שלהם די דומה למקור.



כותב: נטע ולאדס
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1001
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: אקדמיית הגיבורים שלי ופרסי ג'קסון - זאנר: הרפתקאות, פנטזיה, טיפה רומנטיקה - שיפ: פרסבת',טודודקו, באקוראקה,פרייזל, ועוד - פורסם ב: 17.07.2019 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 10483
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כל הזכויות שמורות לקוֹהֶי הוֹרִיקוֹשִי היוצר של אקדמיית הגיבורים שלי ולריק ריירדן היוצר של פרסי ג'קסון.

__________________________________________________________________________

*נ.מ אוארקה*

"אוארקה?" שמעתי קול קורא לי, אך לא התייחסתי אל הקריאה. "אוארקה-סאן!" משהו ניער אותי.
"אה?" שאלתי. "הו דקו-קון מה קורה?" הוספתי לשאול כאשר זיהיתי את הדמות מולי.
"הכל בסדר, הולך להיות שיעור עם איזוואה סנסיי עכשיו, לפי מה שהבנתי הולכים לעשות לנו אימון עם תיכון מארצות הברית." ענה דקו.
"באמת? זה די מרגש אבל מה לגבי הפעם הקודמת שהיה לנו אימון עם כיתה אחרת? זה נגמר שיחקנו נהפכו לזומבים!" השבתי במעט פחד.
"לאף אחד אין יכולת של להפוך אנשים לדברים אחרים אז זה יחסית בסדר." אמר ואז נשמע הצלצול.
***
"אוקיי כולם," אמר אוייזואה סנסיי, "תכירו את התלמידים מתיכון דאמיגוד -" הוסיף.
"היי יפיפיות אפשר לקבל את המספר שלכן?" שאל קאמינארי מייד לאחר מכן את הבחורות ששיערן היה ברונטי וזהוב, אך לפני שהן הספיקו לענות ג'ירו תקעה לו באוזן את האוזניות שלה.
"אני פרסאוס ג'קסון אבל תקראו לי פרסי והבחורה היפה שלידי זו אנבת' צייס, החברה שלי." אמר נער שחור שיער בעל עיניים ירוקות, מצביע על בחורה בלונדינית מתולתלת עם עיניים אפורות מפחידות.
"היי, אני ג'ייסון גרייס," אמר מישהו שככל הנראה שמו היה ג'ייסון.
הוא היה ניראה די טוב; בלונדי עם עניים כחולות ושרירי... כמו חצי מהבנים שם.
"אני פייפר מקליין!" הציגה בקול מתלהב את עצמה נערה עם שיער חום ועיניים ששינו את צבען.
היא היתה ניראת מהמם, אבל באותו הזמן נראתה היא לא מנסה להראות עד כדי כך מרשים.
"אני הייזל לבסק." אמרה נערה שחומת עור בעלת שיער חום מתולתל ועניים זהובות.
"אני פרנק ז'אנג." מישהו שניראה יחסית מאיים פצה את פיו, סיני עם שיער כהה קצוץ.
לצידם עמד נער שלא הצלחתי לראות איך הוא ניראה. הוא היה לבוש כולו שחור, ולא ראינו את הפנים שלו.
"ניקו קדימה תציג את עצמך," אמר נער בלונדיני עם עניים כחולות מרשימות. "
אתה כרגע הצגת, תעשה לי טובה אני לא רציתי להיות כאן בכלל." השיב לדבריו של זהוב השיער הנער שכנראה שמו ניקו. השניים דיברו בשפה לא ברורה ואז הנער נאנח. "היי, אני ניקו די אנג'לו" אמר.
"אני וויל סולאס." הנער הבלונדיני חייך מעט.
"ואני ברעם נטע אבל אתם יכולים לקרוא לי נטע." אמרה ביפנית נערה עם שיער חצי ירוק חצי אדום.
"מה?" אמר פרסי, מצחו מקומט בבלבול.
"הצגתי את עצמי ביפנית כרגע." השיבה נטע באנגלית.
"מאיפה את יודעת יפנית? למה הצגת את השם משפחה שלך קודם?" שאלו ג'ייסון ופרסי ביחד.
"אני יודעת ממש מעט יפנית דרך אנימה... אתם יודעים, אנימציה יפנית, וכי ככה מציגים את עצמך ביפן, קודם שם משפחה ואז שם פרטי, ככה זה הולך." אמרה נטע.
"את יודעת הרבה על יפן אה?" אמר קאמינארי.
"לא ממש, אני פשוט אוהבת מאוד אנימה, אז אני לומדת על התרבות היפנית דרך אנימה, להחשב בעודה שאנימה זה הדבר היחידי שמשאיר אותי בחיים בנוסף למוזיקה יפנית ומאנגה." אמרה נטע.
"אה באמת? מציגים קודם את השם משפחה?" שאל לפתע פרסי.
"ליטרלי עשו לנו שיעור על זה" אמרה נטע.
"כניראה שכחנו." אמרו כולם ביחד, מלבד מנטע.
היתה שם עוד נערה. "היי אני אמיליה רוג'רס" אמרה.
שיערה של הנערה היה ורוד בכמה צבעים, ועין אחת ורודה והשניה סגולה.
"אני ליאו ואלדס, מצטער בנות אבל אני כבר תפוס." אמר ליאו. "מי בכלל תרצה לצאת איתך? כל בת שהתחלת איתה סירבה לך." פייפר החניקה צחוק.
"הא הא ממש נחמד מלכת היופי."
פיפר גילגלה עניים.
"למי יש שאלות?" שאל אייזואה.
"כן מידוריה?" שאל איזוואה לאחר שדקו הרים את ידו.
"מה הקווירקס שלכם?" שאל. "אתם תגלו לבד." אמרה נטע באנגלית הפעם.
"כן קאמינארי?" אמר איזוואה מה המים שאתם הכי אוהבים?" שאל.
"what? you're not coming to my tea party? Bethany I made biscuits!"
אמרה נטע וצחקה.
"At the club bottoms up. when I first met you, couldn't get enough got to get chu straight my bedroom drink still in my cup crip is lager so you can brin your friends to pillow pull off makeup she's so bad gon need her debut."
אמר פרסי וצחק.
"אני לא אוהבת את זה כל כך" הודתה אנבת'.
"גם אנחנו..." השיבו פייפר והייזל.
"אני גם בפחות בקטע הזה" ענה פרנק.

"That coffee is black like my soul. I need something black like my soul. But it's cold outside like my soul"
ענה ניקו.
"no homo"
אמרה אמליה.
"Wait wait and what are the sister? a princess!"
אמרה נטע שוב.

"lesbian? I thought you were American.
"אמר וויל.
"כל חיי במשפט אחד" צחקו נטע ואמיליה. לאחר מכן הן הסמיקו. "הכל מקרה הגיע הזמן לאימונים". אמר איזוואה. 

תגובות

המשךךךךךךך · 01.03.2020 · פורסם על ידי :Mr. Glam
כותבים "אורארקה" שם המשפחה שלה הוא "אוצ'אקו"
אהבתי.
מחכה להמשך

איזה פאנפיקים כתבת בוואטפד? · 01.03.2020 · פורסם על ידי :Mr. Glam

תמשיכי כבר · 14.03.2021 · פורסם על ידי :אלישיב ש
ממש טוב מתי ההמשך

המשךךךךךךךךךךךךךךך · 22.11.2021 · פורסם על ידי :dm"f

היי · 19.02.2022 · פורסם על ידי :ריבנקלו1234
אחד הטוביםםםםםם אני מתה על אקדמיית הגיבורים שלי ויש לי אפילו כמה פופים שלהם (שיגאראקי ואול פור ואן, אני מתה על הרשעים, ועם קראש קשה על שוטו) קיצר, אני גם מתה על פרסי ג'קסון, הצילוווו אני טובעת ב'דברים שאני מתה עליהם'!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007