האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סודות היח''צ, הפרסום, והחרטא

הדבר הגאוני שריטה סקיטר עשתה בלי להתכוון.



כותב: Young Royals
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 661
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אין לי מושג... - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 10.08.2019 המלץ! המלץ! ID : 10525
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס''ד

 

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג. זאתי שכתבה את הארי פוטר. (אם לא ידעתם את זה... אז... אמממ... זה הגיוני תאמת... אתם יכולים להמשיך לחיות עם זה שלא ידעתם מי זאת... זה בסדר) ולמרים רות. זאתי שכתבה את מעשה בחמישה בלונים. (אם לא ידעתם שזאת היא, אז זה חתיכת חור בהשכלה... כאילו, זה ידע בסיסי.... איך אתם חיים את החיים שלכם בשלווה כשאתם לא יודעים מי זאת מרים רות?!)

 


 

"אמא של רותי הביאה מתנה,
שמחה וששון,
לכל ילד צפרדע קטנטון.
לרותי, צפרדע אחת.
לאורי, צפרדע אחת.
לסיגלית, צפרדע אחת.
לרון, צפרדע אחת.
ולאלון, צפרדע אחת.
כל הילדים וכל הצפרדעים יצאו לטיול.
אורי שמח. רץ וקפץ, וזרק את הצפרדע שלו למעלה למעלה. זרק, ותפס. זרק, ותפס. נפלה הצפרדע על שיח ורדים, ונעלמה. כי פתאום... בום טרח. מה קרה? הצפרדע קפצה... הצפרדע ברחה. אל תצטער אורי, בבקשה. זה סופה של כל צפרדע קטנה." ריטה סקיטר הפסיקה לספר את סיפור הילדים המוכר, מעשה בחמישה צפרדעים.
"ככה זה נגמר?" תההתה המראיינת שהבטיחה לה כתבת שער בנביא היומי אם תסכים לענות לה על כמה שאלות על התחקיר האפוף ערפל של ריטה סקיטר המפורסמת. שכמובן, כתבת שער זה לא וואו בשבילה, כי היא תמיד תוכל להפעיל קשרים וליצור אחת כזאת גם על כתבה משעממת וחסרת אופי. אבל למרבה ההקלה, סקיטר נענתה לבקשתה של הכתבת הזוטרה בנביא היומי.
"שתינו יודעות שלא ככה נגמר הסיפור. אני פשוט לא רואה עיניין להמשיך לצטט לך סיפור ילדים שכל קוסם מכיר בעל פה. ואגב, רבים לא יודעים, אך הסיפור המסורתי על הצפרדעים עובד לגרסה מוגלגית ישראלית מבחילה, על חמישה בלונים." היא עשתה פנטומימה של הקאה.
"גברת סקיטר, אני עדיין לא מבינה. למה לך לעשות תחקיר כל כך עמוק על סיפור ילדים?" המראיינת הצעירה הרימה גבה בלונדינית דקה.
"הו, יופי. הגענו סוף סוף לגרעין של התחקיר. למטרה שלי. לעובדה שתזעזע את כל עולם הקוסמים, לסוד האפל של הסיפור על הצפרדעים"
הכתבת הצעירה ברעד קל, הכינה את העיפרון. אך סקיטר המשיכה לשתוק.

"אה... אממ.. מה הסוד הגדול?" הכתבת הבלונדינית הצעירה דחקה בסקיטר בעדינות.
"הסוד הגדול הוא... הוא..." נראה כי סקיטר נאבקת למצוא את המילים הנכונות. "ש.... אממ... אין שום סוד" ריטה נאנחה באכזבה כשהבינה שילדונת בלונדינית צעירה הצליחה לשבור אותה. בזמן שהבלונדינית פקחה זוג עיניים כחולות בהלם. "מ... מ... מה אמרת כרגע?"
"אין שום סוד" היא חזרה על דבריה באדישות כשהבינה שהקרב אבוד. "פשוט ראיתי סיפור ילדים עלוב, הצעתי לסופרת שאני יעשה לה פירסום לספר תמורת כמות לא מבוטלת של חרמשים. ועשיתי מחקר מזויף שכמובן גרף עשרות אלפי אנשים סקרניים, שבאותו רגע ששמעו על המחקר, הלכו לקנות את הספר. וזהו. הסוד הגדול הוא, הסוד שבחרטא שמוכרים לכם. רצית כתבת שער מעניינת? קיבלת אחת מעניינת פי מאה. את יכולה לכתוב בכותרת: עושים עליכם כסף קל" סקיטר הפטירה באדישות יתר, קמה מהכיסא המשרדי השחור ויצאה מחדרה של המראיינת הבלונדינית הצעירה שהתחילה את היום בתור כתבת זוטרה מתלמדת וסיימה את היום בתור כתבת שגילתה את סודות היח''צ הפרסום והחרטא.
▪▪▪
הימים חלפו, והכתבה של הבלונדינית הצעירה התפשטה בכל רחבי העולם. קוסמים ומוגלגים יחד התעניינו בכתבה. סופרים רבים לקחו השראה מהסופרת העשירה של מעשה בחמישה צפרדעים, והציעו לכתבים ותחקירנים מפורסמים לעשות בשבילם את אותו תרגיל מלוכלך שעשתה סקיטר. כמובן שההצלחה לא נשאה פרי כמו ההצלחה של סיפור הצפרדעים, אך גרפה כמות לא מבוטלת של חרמשים, דולרים, או כל סוג כסף אחר.
הכתבת הבלונדינית הצעירה, התפרסמה והתעשרה. היא החלה את הקריירה שלה בעולם הקוסמים בתור חוקרת פרסום. היא חקרה לעומק את כל סודות ההצלחה. למדה בקפדנות דרכים להשיג הצלחה. דרכים למכור, דרכים להפוך כל דבר קטן לאימפריה.
▪▪▪
ב30 ביוני 1997, נעלמו עקבותיה של הכתבת הצעירה הבלונדינית. המשרד המפואר שלה הפך שומם. אך דפים ורישומים נשארו על שולחן העבודה כאילו היא בכל רגע אמורה לחזור ולהמשיך לחקור. השרביט שלה נשאר שם, מונח גם כן על השולחן. כל הסימנים הראו כי היא אמורה לחזור למשרד. אם לא היום, אז מחר. כי כמה קוסם יכול להסתדר בלי השרביט שלו?! אבל היא לא חזרה לא היום ולא מחר. וגם לא אחרי חודש. וגם לא אחרי שנה. היא לעולם לא חזרה.
▪▪▪
בתקווה שאף אחד לא יזהה אותה, שינתה הכתבת הבלונדינית את שמה, ועברה לעולם המוגלגים. שם, היא פירסמה לפי כל כללי הפרסום שחקרה במשך שנים, סדרת ספרים קסומה שעם השנים הפכה לאימפריה. הפכה לדבר ענק רק בזכות כל החקר המעמיק שעשתה. הודות לריטה סקיטר, שיש כאלה שלפעמים חשבו אותן לאותה אחת. אך לא, ריטה סקיטר רק לקחה חלק קטן בכל האימפריה הזאת. אבל אולי זה היה החלק החשוב ביותר.
▪▪▪
אם מישהו היה טורח לדפדף בדפי ההיסטוריה הבכלל לא רחוקה, ולהשוות שני תאריכים מיסטוריים, הוא היה מגלה שהופיעה בעולם המוגלגים ב30 ביוני 1997, אישה בלונדינית. אישה שכולם יודעים אותה כיום בתור ג'יי קיי רולינג.

תגובות

טוב · 12.08.2019 · פורסם על ידי :כינוי בעברית
מרים רות היא גיבורת הילדות שלי

יפה! · 25.08.2019 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛
הכתיבה שלך ממש יפה!

אומייגד · 01.12.2019 · פורסם על ידי :Fleur Delacour
זה מעולה!
כתוב ככ טוב!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007