האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הסיפור של אוונס ופוטר

תקראו על השנים האחרונות של לילי וג'יימס בהוגוורטס, על איך הם הפכו לזוג, ועל מי שהגיעו והכניסו קצת הרפתקאות.



כותב: גאיה אמרגי
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4805
5 כוכבים (5) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח ורומנטיקה - שיפ: לילי/ג'יימס ועוד - פורסם ב: 13.08.2019 - עודכן: 08.09.2019 המלץ! המלץ! ID : 10531
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ג'יימס פוטר כבר עלה ללילי על העצבים.
נמאס לה. היא חייבת לעשות משהו, לפני שהשנים שנותרו לה בהוגוורטס יהרסו בגללו.
לילי הפנתה את מבטה למדרגות כשצעקה, ספק מבוהלת ספק כאובה, נשמעה מכיוונן ולאחר מכן חבטה. אליס ג'ונס, חברתה הטובה של לילי, נכנסה לחדר רגע אחרי זה, וכשהביטה בלילי, פרצה בצחוק. לילי הפנתה אליה מבט מבולבל. אליס הייתה נערה יפה, עם שיער חום מתולתל ארוך ועיניים אפורות נבונות. היא הייתה מצטיינת בשינוי צורה, ולפעמים היה נדמה ללילי שהיא אנימאגית.
"ג'יימס...פוטר...ניסה...לעלות...בשבילך..." מילמלה אליס בין התקפי הצחוק.
"אליס!" קראה לילי. דמעות צחוק עלו בעיניה של אליס.
"המדרגות הפכו למגלשה, והוא החליק ונפל על הרצפה במועדון!" אליס לא יכלה לצחוק חזק יותר. היא נשמה עמוק והפסיקה לצחוק.
"לילי, נראה לי שהוא באמת מאוהב בך!" קראה.
"אוי, שקט, אליס," אמרה לילי. "אני אאמין לך שהוא מאוהב בי כשאת תאמיני לי שפרנק מאוהב בך." אליס הסמיקה עד לשורש שיערותיה.
"פרנק לונגבוטום לא מאוהב בי!" קראה.
"כן, בטח." לילי גלגלה עיניים.
"לא תאמינו מה קרה!" נשמעה צעקה.
לילי ואליס הפנו את מבטם לליב ג'קסון, שקפצה בשמחה כל הדרך אל שתי חברותיה.
היא הייתה נערה גבוהת קומה בעלת שיער שחור קצר ועיניים חומות גדולות.
היא אהבה מאוד ספרי רומנטיקה ואהבה מאוד לשדך אנשים (אפילו שהם לא היו מעוניינים).
"מה קרה?" שאלו לילי ואליס יחד.
"תומאס בראון הזמין אותי לצאת!" קראה בשמחה. עיניהן של לילי ואליס נפערו.
"זה נפלא, ליב!" אמרה לילי בחיוך.
"מזל טוב!" אמרה אליס בחיוך זהה.
"נכון! ואמט פיניגן הזמין את סיסי!" אמרה ליב.
לילי חייכה.
"כבר מלא זמן הם דלוקים אחד על השני, אני לא מבינה למה זה לקח להם כל כך הרבה זמן," העירה אליס. לילי וליב נתקפו ציחקוקים פראיים.
"בנות! אני יוצאת עם אמט פיניגן!" קראה ססיליה גרייס, שנכנסה באותו ברגע לחדר השינה. היא הייתה נערה יפה אך נמוכה למדי, ושיערה היה בלונדיני בהיר, כמעט לבן. היו לה עיניים כהות מאוד שבלטו בעורה החיוור. היא הייתה אחת הרודפות בקבוצת הקווידיץ' של גריפינדור, ולכן הכירה אישית את ג'יימס, שהיה המחפש. לילי מעולם לא באה למשחקים, היא לא רצתה לראות את ג'יימס. לססיליה לא היה כל כך אכפת כל עוד חברתה מפצה אותה.
"אנחנו יודעות, ליב דיווחה לנו," אמרה לילי בשעשוע.
"מזל טוב, סיסי," אמרה אליס.
"אם אני וסיסי יוצאות עם מישהו..." פתחה ליב, ולילי ידעה שמשהו רע עומד להגיע.
"זה אומר שגם אתן צריכות!" סיימה ליב, ובכך אישרה את חשדותיה של חברתה.
"בשלוש, אנחנו בורחות," סיננה אליס ללילי מזוית פיה.
"אחת..."
"שתיים..."
"שלו-"
"אין סיכוי, אליס!" קראה ליב.
"אז ככה, אליס, לך יש מועמד בטוח לזוגיות. פרנק לונגבוטום מאוהב בך," אמרה ליב.
אליס הסמיקה.
"בפעם המאה, פרנק לונגבוטום לא מאוה-"
"אין טעם, אליס, גם אני אמרתי את זה על ג'יימס," אמרה לילי.
"ולך, לילי, יש את ג'יימס," אמרה ליב, מתעלמת מדבריהן של חברותיה. לילי גלגלה עיניים.
"הפוץ הידוע לכל," מילמלה. "אני לא מאמינה שהוא שם אמורטנציה במשקה..."
ליב, אליס וססיליה הסתובבו אליה מייד.
"מה?" צעקו יחד.
"אוקיי, מטריד," אמרה לילי.
"וכן, הוא נתן לי מיץ דלעת עם אמורנציה.
לאיזה עוד שפל הוא יכול להגיע?"
"לילו!" קראה ליב. "הוא פשוט מאוהב לך בצורה!"
"ואיך הגעת למסקנה שאם הוא שם לי שיקוי אהבה במשקה זה אומר שהוא מאוהב בי?!" צעקה לילי.
"אוונס? את בסדר?" נשמע קול מלמטה. ג'יימס.
"טוב, נמאס לי." לילי התחילה לרדת במדרגות.
"מוכנות?" נשמעה לחישה.
"כן," ענו שני קולות בלחש.
בום!
שלושה זוגות ידיים דחפו את לילי, היישר אל ידיו החסונות של ג'יימס. הוא אחז בה וייצב אותה.
"את בסדר?" שאל. לילי הבינה שפניהם קרובים מאוד זה לזה, ומיהרה לשחרר את אחיזתו בה ולהתרחק. ג'יימס נראה מאוכזב, אבל נראה יותר שמח כשראה את הסומק על פניה.
הוא קרץ לה.
"את יודעת, אוונס, אני תמיד אסכים לדייט איתך," אמר בחיוך. לילי נחרה בבוז.
"בחיים לא."
"אני לעולם לא אפסיק לנסות."

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מהמם · 18.08.2019 · פורסם על ידי :האפלפאפית
תמשיכי!

זו שלמעלה · 19.08.2019 · פורסם על ידי :גאיה אמרגי (כותב הפאנפיק)
אני שמחה שאהבת, אעלה פרק נוסף עוד מעט.

המשך! · 19.08.2019 · פורסם על ידי :האפלפאפית
נרשמתי לפאנפיק,תמשיכי!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007