האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבה, בגידה, באמצעות שיקוי אהבה

אני לא אתן לכם יותר ספויילרים.
תקראו ותדעו:)



כותב: רוןהואחמוד123
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 862
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: מיקי מאוס, נו ברור שהארי פוטר! - זאנר: מתח - שיפ: רון/הרמיוני הארי/הרמיוני - פורסם ב: 17.10.2019 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 10587
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

לאחר שהרמיוני שתתה את התה המעורבב עם השיקוי, הרגישה אהבה להארי, אהבה שאי אפשר לתאר במילים, ומה עם רון? היא כבר לא אהבה אותו, בשום צורה, אך לא רצתה לפגוע בו אז היא המשיכה להיות איתו בזוגיות.

עד שיום אחד, הארי בא אל הרמיוני ואמר "אני אוהב אותך, אוהב אותך מכל ליבי" ענתה לו הרמיוני "גם אני, אתה לא מבין אפילו כמה!"

"תאמיני לי אני מבין, אבל עכשיו, כשאנחנו יודעים שהאהבה אחד לשני הדדית, את לא צריכה את רון!" אמר הארי, וענתה לו הרמיוני "אני יודעת, אבל לא נעים לי ממנו" "אז בואי נהיה ביחד בסתר! בלי שאף אחד ידע!" אמר הארי    "אם אתה אומר, אני מסכימה לכל דבר שאתה עושה כל עוד אתה הארי שלי" ענתה הרמיוני בחיוך גדול.

וככה, כבר שבועיים טובים, הרמיוני בזוגיות גם עם רון וגם עם הארי.

כשהארי והרמיוני היו ביחד בבית של הארי, הארי אמר לה שתבוא אחריו לכל מקום, לא משנה מה, והיא הסכימה, כי בכל זאת, היא מושפעת משיקוי האהבה שאדון האופל הביא להארי אז זאת לא ממש החלטה שלה.

ואז הרמיוני הלכה אחריו, והלכה, והלכה, והלכה, והלכה עד שהגיעו למקום בו אדון האופל והארי נפגשו שנית.

פגה ההשפעה של השיקוי, והרמיוני ראתה את אדון האופל מולה וצעקה להארי "הארי! תעזור לי! הצילו!" ואז ענה לה הארי "מצטער, הייתה לי עסקה קטנה עם אדון האופל ו... איך להגיד... החיים שלך לא חשובים לי" "מה?!?!?! חשבתי שאנחנו חברים!" ופתאום קפץ לה בראש כל הזמן שהיא הייתה מושפעת מהשיקוי "אתה ניצלת אותי! למה?! חשבתי... חשבתי..." ופתאום אדון האופל קטע אותה ואמר "אפשר להפסיק את הדרמה?! את נלחמת נגדי, אז תילחמי! עכשיו!!!"

"טוב, אדון האופל, הנה הקרב שלך" אמרה בחשש גדול.

והם התחילו להילחם, אדון האופל הכאיב לה והכאיב לה והכאיב לה עד שכאב לה בכל מקום בגוף.

ולפתע, משום מקום! פתאום! רון וויזלי שלנו הגיע, מרוגז ועצוב.

אבל זה לא היה לו משנה, אם כל הפחד שהיה לו, והיה הרבה פחד, יותר מדי הוא הוציא את השרביט וכישף את לורד וולדמורט, אבל זה לא הספיק.

ולפתע אדון האופל שם לב שרון הגיע ואמר "וואו הארי, סיפקת אותי, שניים במחיר אחד? כל הכבוד!" "תודה רבה לורד וולדמורט" אמר הארי בחיוך מרושע.

ואז, וולדמורט הכאיב לשניהם, עד שעוד פעם אדון האופל הפיל את רון לרצפה, רון אמר לעצמו "זהו!" ואז, הוא פשוט לא ראה בעיינים! ואז עמד מול וולדמורט, הניף את השרביט ואמר "אבדה כדרבה!" בידיעה שזה לא יעבוד, אבל אז, בנס, הלחש עבד! והרג את וולדמורט!

ורון התעלף, כרגיל...

אבל אז רון ראה אותו כאן וצעק "תעוף מפה! חתיכת בוגד! אני לא מכיר אותך!"

והארי שתק ויצא מהחדר, כיום, הוא אסיר מאזקאבן.

ומה עם רון והרמיוני אתם שואלים? רון והרמיוני חיים באושר רב, הם הולידו ילד! קוראים לו סטיב, הוא לומד בהוגוורטס כיום, שנה ראשונה, אז תאחלו לו בהצלחה!

תגובות

וואווו, וואוו, וואוו!! · 02.05.2021 · פורסם על ידי :נטע שועלי:)
למה אני ראשונה?? לא הגיוני!!
זה מושלםםםםם

הפאנפיק · 02.10.2023 · פורסם על ידי :בוחדס נגת
דבר ראשון קורים לילדים של רון והרמיוני רוז והוגו
ואת שקרנית שהארי היה חבר של אדון האופל
ואני לא קורה יותר את הפאנפיק

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007