האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

פרסי ג׳קסון ומסדר עוף החול

הארי פוטר ופרסיג׳קסון נפגשים, אני לא אפרט יותר מידי, פשוט תקראו...



כותב: התאומות וויזלי
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1023
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג׳קסון & הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: סולאנג׳לו פרסבת׳ רון והרמיוני - פורסם ב: 05.03.2020 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 10732
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

עמדתי לבדי על הרציףהרבה ילדים לבושים גלימות שחורות זרמו אל תוך הרכבתגם אני לבשתי אחת כזאתהרגשתי מטופש בתוךהגלימהאחזתי מזוודה מלאה בנוצות קסטות דיו  ובספריםהמוןהמוןספריםהייתי עדיין מותש מהטיסה הארוכהשלא הקדשתי מחשבהלמקל עץ שהיה טחוב בכיסי ליד אנקלוסמוסהעט/חרב שליהמוכר אמר משהו על שרביטלא ידעתי אם להאמין או לא וגם לא טרחתי לבדוקאם הוא באמת קסוםלא ידעתי בדיוק למה אני עושה את זהאולי כי זה האינסטינקט המטופש שלי לנסות להציל את העולם או אולי זה דבריושל הזקן בעל הזקן הארוך הלבן  שהבהילו אותי וידרבנו אותי לעזורמשהו על קוסם רב עוצמה מרושע שמנסה להרוס את העולםכןלאמשהו יוצא דופןשמתי לב שהתלמידים ענדו עניבות בצבעים שוניםהורדתי מבט אל העניבה שליהיא הייתה בצבעים אדום וזהבגם על זההזקן אמר משהומשהו שקשור בבתיםהוא אמר שאני אהיה בבית שבו נמצא ״הארי פוטר״ הילד שהוא ביקש ממני לפקוח עין עליוהסיבהשבגללה באתי לפההוא רצה שאהיה כמה שיותר קרוב אליוולכן שיבצו אותי בבית של הילדנאנחתי ונדחפתי בין הילדים לתוך הרכבתהריח היה נוראאולי זה בגלל כל הינשופים שהיו בכלוביםהמשכתי ללכת לאורך הרכבת וחיפשתי את התא של הילד ההואהזקן תיאר ליאיך הוא נראה בערךהרכבת הייתה ארוכההאמת היא שלא יצא לי לנסוע ברכבות הרבה פעמיםושמחתי על כךאני לא אוהב רכבותבמיוחד הצצתי אל תוך תא באמצע הרכבתהיו שם שלושה ילדיםשני בנים ובתסרקתי אותם מבעד לזכוכיתוהבחנתי בוכן זה הילדהייתי בטוחהוא תאם בדיוק את תאוריו של הזקןמשקפיים עגוליםנמוךרזה מאדשיער שחור פראי וצלקת דמויית ברק על המצחפתחתיאת דלת התא לחריץ קטן ״אני יכול להכנס?״ הרגשתי מגוחךאבל ניסיתי לשמור על פנים אדישותפוטר והילדה החליפו מבטיםהילדההעיפה בי מבט חשדן״מי אתה?״ היא שאלה ולא הורידה ממני את עיניה החומותשערה היה חום גם הוא והשתלשל בתלתלים יפים עלכתפיהפתחתי את דלת התא וניכנסתי מתעלם מהמבטים שננעצו ביגררתי אחרי את המזוודהוהכנסתי אותה מתחת לכיסאהתיישבתיליד ילד בעל שיער ג׳ינג׳יהוא הביט בי בעיקר בעצביםהגלימה שלו הייתה מטונפת וישנה , העניבה שלו הייתה גם כן בצבעים אדום וזהבהוא החזיק כלוב עם ינשוף קטן בתוכו שלא הפסיק להתרוצץ ולהשמיע ציוציםמשהו באיך שהוא הסתכל עליי גרם לי לזוז באי נוחותלקחתינשיפה דרך האף והסטתי את מבטי ממנו ״ אתה הארי פוטר?״ זה היה יותר ציון עובדה משאלהפוטר כנראה כבר רגיל לכך שמזהים אותוהוא לא הופתע מכך שאמרתי את שמוהוא נאנח בכבדות״כןזה אניומי אתה?״ אוי מבטא בריטי זה כל כך מוזרהסתכלתי לתוך עיניוהירוקות ״אני פרסיפרסי ג׳קסון״ הוא נשך את שפתיועברו כמה דקות של שתיקה מביכה״אני הרמיוני״ אמרה הילדה ״פרסי ג׳קסוןאמרתאתה חדשלא שמעתי על שום פרסי ג׳קסון בגריפנדור״ העיניים שלה היו מצומצמותהרגשתי שהיא בוחנת כל מבט שלי בחשדשמתי לב שהיד שלה אחזה במקל זהה לשלי בדריכות היא הזכירה את גריפנדור הבית שהזקן אמר שאשתבץ אליו״כןאני חדשאנימצטרף אל שנה חמישיתעברתי לפה מבית ספר לקוסמים-״ איך הזקן אמר שקראו לו?! נו באמת... שלושתם הסתכלו עליי במבטים סקרנייםניסיתי להזכרהשם עמד לי על קצה הלשוןאוף למה כל השמות האלה של הקוסמים חייבים להיות כל כך ארוכים?! (לא שהשמות של היווניםהיו הרבה יותר טוביםדומרשרנדכןאני די בטוח שזה דומרשרנד״המממ בית הספר דומרשרנד״ אמרתי בביטחון מזוייףשלושתםהסתכלו עליי בבילבול״אתה מתכוון דורמשטרנג?״ שאלה הרמיוניאהאז ככה קוראים לבית ספר ההוא״אה..כן סליחה״ אמרתי במבוכהוהפנתי את מבטי אל הנוף הנשקף מהחלון כדי לא להביט בפניהםנוף של הרים ירוקים ומרשימים נשקף מהחלון אבל לא חשבתי על הנוףידעתי שהחשד שלהם כלפיי רק גדלאבל בכל זאתהבטחתי לקוסם שאני אשמור על הארי פוטר אז אני אשמור על הילדלא משנה אם הואיישנא אותי או לאחשבתי על אנבת׳היא לא הייתה כל כך מרוצה כשסיפרתי לה שנפרד שובגם אני לא הייתי מרוצה מזה במיוחד״ג׳קסון?״ שמעתי את הקול הגבוה של הרמיונינאנחתי ״כן?״ שאלתי בלי להפנות אליה את הראש״יש משהו אחד שאני צריכה לבדוק..... אם לאאיכפת לך כמובן״ הסתכלתי עלייה ומשכתי בכתפיהיא ביקשה לראות את הזרוע שליהושטתי לה את היד שלי עם הקעקוע ממחנה יופיטרבהיסוס והפשלתי את שרוול הגלימההיא בחנה כמה שניות את הקעקוע שלי בבלבולהקלשון של פוסידון ומתחתיו קו אחד והכתובת SPQR טבועים בשחור בעור שליכיסיתי את זרועי בחזרה״טובאתה לא אוכלמוות.״ היא הצהירהאוכל מוותלא ידעתי מה זה אומר אבל גם לארציתי לעורר יותר חשד אז רק הנהנתילהפתעתי היא הוסיפה״אבל אתה כן רומי״ היא עמדה לפני בידיים שלובותפוטר והג׳ינג׳י לא אמרוכלוםלא הייתי באמת רומיאך בכל זאתהיא עלתה עלייהחלטתי לשתף פעולה״וזה רע להיות רומי?״ שאלתי והבטתי עמוק לתוך עינייההיא פתחה את פייה לומר משהו אבל סגרה אותו במהרות והתיישבה בחזרה ליד פוטראחרי כמה דקות הרכבת נעצרהנצמדתי אלהשלושה בירידה מהרכבתשמתי לב שהרבה תלמידים נעצו הפוטר מבטים זועפים והשתדלו להתרחק ממנוליד הרציף עמדו  כרכרותמרשימות שאותן גררו סוסישלדיםלפתע הארי נעצר״מה זה הסוסים האלה?״ שאל האריבזמן שהרמיוני  התיישבה בכרכרה.

״איזה סוסים?״ שאל הג׳ינג׳י

״הסוסים האלה שמושכים את הכרכרות!״ אמר הארי בחוסר סבלנותהג׳ינג׳י  תקע בהארי  מבט מוטרד״על מה אתה מדבר?״ 

״אתהלא רואה אותם?״ 

״רואה את מה?״

אני גם ראיתי אותםהם היו בעליי כנפיים שצורתם כשל צורת דרקון  גוף עצמות ועיניים לבנות וחסרות אישוניםאדים עלו מנחיריו של הסוסהקרוב באוויר הלילה הקר ״האריאתה בטוח שאתה מרגיש טוב?״ הוא שאל בדאגה

״אני... כן״ הארי נראה חיוור הוא טיפס לכרכרה ביחד עם הג׳ינג׳י ואני אחריהם אחרי שעלינו לכרכרה הצהרתי״גם אני רואה אותם״ הארינעץ בי מבטהתקרבתי טיפה אל הסוס״למה הם לא מצליחים לראות אותך?״ שאלתי בשקט

הסוס קפץ לרגע ואנחנו כמעט נתקענו בעץ שהיה בשולי הדרךפרסאוס ג׳קסוןאדוניובכןאני פגעסוס הנקרא ת׳סטראלרק מי שחזהבמוות מסוגל לראות אותי הוא שידר אלייצמרמורת עברה בגופי״אתה רואה רוןאני שפוי לגמריגם הוא רואה אותם״ אמר פוטרהילדהג׳ינג׳י שמסתבר ששמו רון גיחך״הוא קורא לילד ההוא שפוי״ הוא מלמל לעצמוהחלטתי להתעלםהיינו על ראש הר על שפתו של אגםשחור וגדולמולנו עמדה טירה ענקית עטורה מגדלים ומרפסות רבות עם חלונות שניצנצו באור כוכבי השמיםדלתות גדולות מימדים נפתחובבת אחת ונסחפתי עם כל ההמון שצעד לתוך אולם גדולבעל ארבעה שולחנות ארוכים ושולחן אחד שעמד על במה גדולה ומסביבו ישבוכמה אנשים מב


 

תגובות

פאנפיק נחמד · 06.03.2020 · פורסם על ידי :Dolphin
אהבתי את הקרוסאובר, הוא חלק וזורם.
הכתיבה שלך מעולה.
רק תשתדל לרדת שורה כל סוף משפט כי השורות יצאו לך ארוכות מדי.

חמוד · 23.08.2020 · פורסם על ידי :m המושלמת
זה ממש חמוד אבל כמו שחורף מתעורר כתב שתשתדל לרדת שורות הם יוצאות ארוכות יותר מידי

מצפה להמשך · 03.10.2020 · פורסם על ידי :גירפה מחייכת
הפאנפיק נשמע באמת טוב.
רק אני מקווה שתמשיך אותו ולא תנטוש כמו שהרבה אנשים עושים...

בבקשה המשךךךךך · 23.12.2020 · פורסם על ידי :לונהמלכה
זה ממש טוב אבל יש הרבה מילים בלי רווח ושורות ארוכות מידי נירשמתי בבקשה לא לנטוש!

וואו · 03.02.2021 · פורסם על ידי :איזבל די אנגלו
בבקשה בבקשה תמשיכי,
מאוד אהבתי בינתיים,
אבל תרדי שורות, כי זה ממשיך לאורך המון וקשה לקרוא את זה ככה.

באסה שנטשת · 23.12.2023 · פורסם על ידי :אין שם משתמש מקורי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007