האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אף פעם לא באמת שנאתי אותך

רון מחליט להיפרד מהרמיוני ולא מסביר למה. מה הרמיוני תעשה?
שאלה טובה.



כותב: ella.weasley
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 10309
5 כוכבים (4.833) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס, קומדיה, אולי אפילו קצת פלאף. - שיפ: דראקו/הרמיוני, ג'יני/הארי צדדי - פורסם ב: 16.03.2020 - עודכן: 12.03.2021 המלץ! המלץ! ID : 10747
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

 ויתור זכויות מוחלט לג'יי קיי רולינג!

זה הפאנפיק הראשון שלי דרך אגב

הפרק קצת קצר, עמכם הסליחה.. אני מקווה לפרסם את פרק 2 בקרוב! קריאה מהנה3>

----------------------------------------------------------------------------

 *הבהרה*

הדירוג של הפאנפיק הזה הוא pg13, אבל אין בו תיאורים או משהו. הוא פשוט בין PG לpg13 אז לא יכולתי באמת להחליט על דירוג.


 

"הרמיוני אני לא חושב שזה יעבוד יותר". רון אמר בעצב, וגרם לעיניים של הרמיוני להזדגג בדמעות.

"אני מסכימה איתך שגם אני חושבת שלא נחזיק לנצח אבל למה ככה? למה אתה חייב לעשות הכול בפתאומיות אתה לא רוצה שננסה לשקם את הקשר שלנו?"

"לא יודע.. בזמן האחרון אני מרגיש שהתרחקת ממני, אנחנו בקושי מדברים ואני מרגיש שאני לא מספיק לך יותר..." רון עיווה את פניו.

"רון תמיד היית מספיק לי. אתה יודע את זה ומה לעזאזל עובר עלייך עכשיו?" הרמיוני כבר התחילה לכעוס על הבחור הג'ינג'י שלידה.

"הרמיוני אן לי מה לעשות בנושא הזה. מצטער.. אני חייב ללכת, יש לי הרבה עבודה וג'ורג' כבר נהיה ממש עצבני. נתראה מתישהו." והתעתק מהבית החמים של הרמיוני.

 

הרמיוני התפרקה על הספה והתחילה לבכות. תמיד לקח לה זמן קצר לקלוט ולעכל דברים. אחרי שעה ארוכה היא נרגעה וקמה להכין לעצמה תה. ריבים ורגשות מעורבים תמיד גרמו לה לתחושת רעב ולעייפות.

 

תמיד היא חשבה שמערכת היחסים שלה עם רון לא תחזיק הרבה זמן, והעובדה שעד עכשיו הם היו שלוש שנים וחצי בייחד הפתיעה אותה, ואיתה גם קוסמים ומכשפות רבים אחרים שקיבלו עדכונים על בסיס יומיומי על חייהם של חברי השלישייה המפורסמת. למרות שהיא לא חשבה שהיא ורון יישארו בייחד זמן רב, בעיקר בגלל השונות הגדולה ביניהם, העובדה שהוא זרק אותה בפתאומיות כזאת אמצע הדייט הביתי שלהם בלי שום הסברים נוספים הפתיעה אותה מאוד. מה כבר יכול לגרום לרון לעשות את זה? היא ממש לא הצליחה להבין.

 

היא קמה והסתכלה במראה. העיניים שלה נראו נפוחות ואדומות והשיער שלה היה סתור. היא אף פעם לא אהבה את השיער שלה במיוחד, ואף אחד חוץ מרון בחיים לא אמר לה כמה הוא יפה. תמיד רק הציקו לה עם הערות כמו 'תשתמשי בתכשירים האלו, הם עשו לאחותי פלאים' וגם- 'לכי ותקני את שיקוי ההחלקה של דוקטור חליקה ותגמרי את העניין! את מנסה יותר מידי, סתם חבל על הזמן שלך'

 

בשנה הרביעית שלה בהוגוורטס בנשף חג המולד היא החליקה את השיער שלה, וכל הערב היא לא הרגישה כמו עצמה גם כי משהו בה חסר לה, וגם כי היא ניסתה להבין אם היא אוהבת את ויקטור קרום או לא. היא הבינה שלא כי היא אהבה את רון, עד כמה שהוא היה מעצבן.

 

הרמיוני הלכה למטבח והכינה לעצמה תה וחתכה פרוסת עוגה משאריות מסיבת האירוסים של הארי וג'יני מלפני שלושה ימים. היא ישבה בשקט לצד השולחן ואכלה. אחר כך היא עלתה לחדרה, מורידה מעליה את סט ההלבשה התחתונה המהודר שכבר לא יהיה בשימוש הערב, נכנסה לאמבטיה והורידה מעצמה יום שלם של לכלוך, רגשות ועייפות.

 

היא קראה עד שעה מאוחרת בלילה ההוא. מילא אם זה היה ספר של קוסמים, אבל לא- זה היה ספר של מוגלגים שעסק בזמרות מוגלגיות מבריטניה. היא אהבה במיוחד לקרוא על אדל, והיא גם הקשיבה לשירים שלה הרבה בזמן האחרון. בשעה שתיים וחצי, למרות שהיא הייתה צריכה לקום מוקדם לעבודה, הרמיוני נרדמה על הספר סוף סוף.

הפרק הבא
תגובות

ואוו · 25.03.2020 · פורסם על ידי :owl
הפאנפיק צדהים, ואני ממש אוהבת פאנפיקים עם השיפ של דראמיוני.
לא יכולה לחכות כבר לחלק שבו רון יגלה.
תמשיכי מהר!

ממש תודה · 26.03.2020 · פורסם על ידי :ella.weasley (כותב הפאנפיק)
ממש ממש תודה!

וואו · 26.06.2020 · פורסם על ידי :Masaru Daimon
מהמם אהובה
מחכה להמשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007