האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מכשפות ביחד

מה קורה כשרביעיית תאומות מגיעות להוגוורטס יחד, כשכל אחת מהן שונה מהשנייה? למי יתחברו? האם יתנתקו הקשרים בין הרביעייה?



כותב: spiderkid
הגולש כתב 31 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3544
5 כוכבים (4.75) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אמ... בואו נחשוב.... פרסי ג׳קסון! מה נראה לכם!?!?? הארי פוטר!!!!! - זאנר: קסםםםםם - שיפ: *שיעול* מתים לספוילרים*שיעול* - פורסם ב: 12.04.2020 - עודכן: 14.05.2020 המלץ! המלץ! ID : 10809
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי חברים, רציתי להודיע שכל פעם שיש תגובה, אני מקדישה לכותב התגובה את הפרק.

אז תודה לפוצ׳ו!

 

לוסי, הולי, דינה והאלי ירדו למטה בריצה, נתקעות בהוריהם.

אימן, איימי, הייתה בעלת עור בהיר, שיער בלונדיני ארוך, ועיניים כחולות.

היא הייתה אימא טובה מאוד, כזו שכל אחד רוצה.

ואילו אביהן, קרטר, היה ההיפך הגמור.

הוא היה בעל עור שחום, עיניים חומות, ושיער שחור מקורזל.

אבל גם הוא היה אבא נפלא, שכולם מתפללים אליו.

הוריהן צחקו כשהתנגשו בהם, ולקחו את כולם במכונית שהורחבה על ידי קסם, לקלחת הרותחת.

הם הגיעו לפונדק ובירכו לשלום את טום הקשיש, שהיה ידיד וותיק שלהם.

״הו, אז אלו העלמות באקר הקטנות? שמעתי עליכן הרבה מאוד!״ חייך אליהם חיוך חסר שיניים.

הן חייכו חזרה, האלי מעט בהיסוס.

כשנקשו הוריהם על הלבנים הנכונות הם הגיעו לסמטת דיאגון.

התגובות של האחיות היו מצחיקות.

״וואו!״ מלוסי, ״כל הכבוד למי שבנה את זה!״ מדינה, ״הארכיטקטורה מדהימה!״ מהולי, והאלי סתם הביטה באדישות.

הם הלכו ישר לקנות שרביטים, כי הוריהם כבר הלכו לגרינגוטס אתמול.

״שלום לכן, העלמות באקר.״ אמר איש קשיש בעל עיניים גדולות ובהירות.

לוסי כבר פתחה את פיה לשאול, אך האיש הצביע אל עבר חולצותיהן.

על השמלות היה כיס קטן, שעליו רקומים שמן ושם משפחתן.

האלי גיחכה לעצמה בשביעות רצון, שכן יש שהאיש הזה אינו אידיוט מוחלט.

״לך אולי עץ סמבוק, ריר של ענק, מעט עור לוויתן, ושן ארסית של נחש....״ דיבר אל האלי.

״ולך עץ מהגוני, שיערה מזנבו של חד קרן, נוצה של עורב, ואבק כוכבים....״ הפעם פנה אל הולי.

״ואת אולי עץ דובדבן, פרוות גירית, פרוות קנטאור תינוק, ותמיסת ציפורן....״ דיבר אוליבנדר כאילו לעצמו אף שהיה ברור שפנה אל דינה.

״ולך עץ צינית, נוצת עוף חול, ציפורן אריה זהוב, ושבריר של אור הקשת...״ הפעם אמר ללוסי.

הוא חילק להן את השרביטים והן נופפו בהם.

לדינה נפלט זר פרחים צהובים מהשרביט, להולי ציפורים מצייצות, להאלי ברקים, וללוסי מזרקת יין.

הוא הנהן, מרוצה.

הן שילמו לו ויצאו החוצה, פוגשות את הוריהן שבינתיים הלכו לקנות להם את ספרי הלימוד שלהן.

המשפחה הלכה יחד למדאם מלקין, שם התאימה לכל אחת גלימות שחורות חלקות, גלימות חמות, וגלימות נשף.

כמובן שללוסי בצבע אדום, להאלי ירוק, להולי כחול, ולדינה צהוב.

״טוב, לוס, נראה שאני ואת הולכות להיות יריבות.״ אמרה בליגלוג האלי ללוסי.

״מה? האל? למה?״ שאלה אותה בדאגה לוסי.

״אה, זה רק שברור שאת תתקבלי לבית גריפינדור, ואני לסלית׳רין.״ אמרה האלי בקול אדיש.

״לא נכון! זה לא בטוח! וגם אם כן, נוכל להמשיך להיות חברות! קחי לדוגמה את המקרה של לילי אוואנס וסוורוס סנייפ!״ טענה בלהט לוסי.

״אה, אגב, את יודעת, שמעתי שבשכבה שלנו הולך להיות הבן של הארי פוטר, ג׳יימס פוטר!״ צייצה דינה בהתרגשות וקטעה את שיחתן הבהולה של השתיים.

״וגם הבן של דראקו מאלפוי יהיה בשכבה שלנו.״ צצה הולי.

״אוי לא, מיני דראקו מאלפוי? איכס!״ אמרה לוסי וגרמה לאחיותיה לצחקק.

״לא, כי מיני פוטר זה נפלא.״ ציחקקה האלי.

״את צודקת, הוא בטח יהיה ממש נפוח, כי כל החיים שלו הוא גדל כמפורסם, לא כמו הארי שגדל בהתעללות.״ אמרה הולי.

״בואו נסכם, אנחנו לא מתקרבות אליהם. בחיים!״ אמרה לוסי בטון שרומז להן להסכים.

״מסכימה, רק אני מוסיפה עוד שני אנשים לרשימה, רוז גריינג׳ר וויזלי, וטדי לופין. אתן מבינות למה רוז, אבל מסתבר שגם טדי לופין לומד איתנו בשכבה והוא שחצן.״ סיימה הולי.

״מסכימה!״ אמרה האלי.

״מסכימה!״ אמרה לוסי.

״מסכימה!״ אמרה הולי.

״מסכימה.״ אמרה דינה, קצת בהיסוס, כי לא רצתה לשפוט אדם לפני שפגשה אותו.

באותו היום כשחזרו הביתה, האחיות לא הצליחו להירדם מרוב התרגשות.

כשנרדמו, חלמו על הוגוורטס. הוגוורטס שמחר ילכו אליו.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ממש יפה! · 14.04.2020 · פורסם על ידי :פוצ'ו
תודה רבה על ההקדשה❤️❤️
אהבתי שפירטת לגבי כל אחת מהדמויות והתכונות שלה אבל השארת הרבה מתח לפרק הבא:)

חח · 14.04.2020 · פורסם על ידי :spiderkid (כותב הפאנפיק)
תודה רבה!
וההקדשה, ברור!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007