האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הקוסמים הישראלים

צאציהם של גיבורי הסדרה "הארי פוטר" מגלים כי בישראל יש בית ספר לקוסמים...



כותב: machar
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2629
4 כוכבים (4.167) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פלאפי - שיפ: לילי ודן-דן - פורסם ב: 26.04.2020 - עודכן: 20.05.2020 המלץ! המלץ! ID : 10871
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 תודה רבה לברכה (יהודיה גאה) שביטאה לי את הפרק!


 

חשיפה ראשונית:

בית ספר לקוסמים בארץ הקודש!

מקום בית הספר אינו נודע, אך מקור אמין הודיע לנו על קיומו של בית הספר "מורנמוס" לקוסמים ולמכשפות, אשר נמצא בארץ הקודש, ארץ ישראל.

בבית הספר ישנם שני איזורים. יש את "מורנמוסנן"- האזור בו לומדים הקוסמים, אשר להם תלבושת כסופה.
יש גם כן את "מורנמינסה" האזור בו לומדות המכשפות, אשר להן תלבושת סגולה. למרות שבזמן הארוחות הם יושבים בשולחנות נפרדים ועל אף האיזורים השונים, אימוני הקווידיץ' נערכים אחד נגד השני.

תלמידי "מורנמוס" מחולקים, עם הגיעם לבית הספר, לשש קבוצות. כיצד? פשוט מאוד- כל ילד וילדה רושם בספר המיון לאן הוא מתמיין.
גם כאן, בדומה למצנפת המיון בבית הספר הוגוורטס בבריטניה, ישנו חפץ הממיין את התלמידים, כאשר הם מגיעים לראשונה לבית הספר; אך בניגוד להוגוורטס, כאן ישנם שישה בתים שונים, לבנים ולבנות.
כיתת הרנרס- כיתה לבנים אשר אומץ טבוע בדמם. מתעלולים בבית הספר, ועד עימותים ומלחמות, מראים הם שאין דבר העומד בפני הרצון.
כיתת נירדקד- כיתה לבנים המשכילים, אשר להם ידע רב ביותר.
כיתת אמפת- כיתה לבנים שחבריהם קודמים להם, ויושר ונאמנות הם חלק מנפשם.
כיתת רמקלה- כיתה לבנות אשר דעתן עולה על כל גבול. בנות אשר אינן מסוגלות להעביר שתי דקות שיחה בלא דבר חכמה כלשהו.
כיתת רעדן- כיתה לבנות, אשר אפשר להעיד עליהן כי תעשינה הכל- לטובת חברותיהן.
ולבסוף, כיתת חשנא- אשר מיועד לבנות המסוגלות לעשות הכל בצורה טובה. אולי חוץ מלפחד.




"וואו" אמרה חנה.
"כן, זה מדהים!" צווחה רנלי.
"אולי נוכל אפילו לפגוש לפגוש אותם, יום אחד. סבא רבא רבא רבא הארי, זכה מקום ראשון בתחרות כזאת בין קוסמים, שכחתי איך קוראים לה בדיוק, אולי אני אקפוץ שניה לספריה..." אמרה בשקט לילי.
"מה יש לך עם הספריה הזאת, נמאס לי מהפרצופים הכועסים של הספרנית הזאת, מה יש לה?" זעמה רנלי.
"בסדר, בסדר" התרצתה לילי. "אבל תודי שזה נושא ששווה לעשות עליו קצת חקירה."
"צודקת בהחלט" התערב דן-דן, ש"במקרה" עבר ליד המקום בו ישבו הבנות, בקצה שולחן גריפינדור, בבית הספר לקוסמים ומכשפות, הוגוורטס, בבריטניה.
לשמע קולו של דן-דן, לילי הסמיקה. "אתה וכל הרייבנקלואים ככה, אני מתפלאת שלילי לא נמצאת שם."
"כנראה שלילי נמצאת בגריפינדור מסיבה טובה... גם החברה הכי טובה של סבא רבא רבא רבא שלה הייתה ככה, ותאמינו לי, היתה לזה סיבה טובה..."
"הי! למה? למה אתה צריך תמיד לעבור דרך הבטן שלי, ניק כמעט בלי ראש?" אמרה חנה ביאוש, והוסיפה "אני עכשיו בשנה רביעית, ומאז היום הראשון שלי בהוגוורטס, לא עבר יום בלי שעברת בתוכי!"

 

המשך יבוא

אם אתם רוצים להשפיע על ההמשך, כתבו פה בתגובות...

הפרק הבא
תגובות

יאא · 27.04.2020 · פורסם על ידי :שוקולד זה המוות
איזה רעיון אדירררררררר עפתי על זה לגמרי יאללה תמשיכי מהר כי אני נרשמת לעדכונים :)

יאא · 27.04.2020 · פורסם על ידי :שוקולד זה המוות
איזה רעיון אדירררררררר עפתי על זה לגמרי יאללה תמשיכי מהר כי אני נרשמת לעדכונים :)

הי · 27.04.2020 · פורסם על ידי :Kimimiki
איזה רעיון טוב! בנית את זה ממש לעומק. ואהבתי את הקטע שהבנים נגד הבנות בקווידיץ'.
הייתי רוצה יותר שתעשי את זה בצורה של סיפור

יפה יפה · 28.04.2020 · פורסם על ידי :כינוי בעברית
הקדמתי אותך באיזה 5 שנים אבל לא נורא. הרעיון שלך בהחלט מקורי.
כאילו, נראה לי שהקדמתי אותך. את הפאנפיק שלי סיימתי רק אתמול.
ממליץ להעביר בטא על הפרקים הבאים כדי שיהיה נוח יותר לקריאה.
ועכשיו אני אמשיך לפרק הבא, נראה לאן זה מתפתח..

לפני שניה הגבתי גם לשלך... · 28.04.2020 · פורסם על ידי :machar (כותב הפאנפיק)
תבדוק בינשופים ותנשמות שלך... גיליתי רק היום על שלך...

רעיון מאוד יפה · 29.04.2020 · פורסם על ידי :אזקאבאן לאבגוד
יש לך פאנפיק מצוין ורעיון מקורי ויפה ומאוד מחכה לעוד פאנפיקים

פרק · 03.05.2020 · פורסם על ידי :Masaru Daimon
מעניין מאוד
זה ילך נהדר

כותרת · 10.06.2020 · פורסם על ידי :ריילי וויזלי
אהבתי. אבל יש קצת אפליה בין בנים לבנות. בגלל זה לא המשכתי לקרוא.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007