האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סיפורו של ערפד אחד



כותב: kineret17
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 16607
3 כוכבים (3.429) 21 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: דמדומים - זאנר: פאנטזיה/ רומאנס - שיפ: קארלייל/אסמה, אמט/רוזלי, ג'ספר/אליס, אדוארד/ בלה - פורסם ב: 09.08.2010 - עודכן: 18.08.2010 המלץ! המלץ! ID : 1088
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 2: קארלייל

הערב הגיע מהר מאוד. הבחור הגיע אל מרכז העיירה שם התאספו גברי העיר כשבידיהם אלות, מקלות ברזל וכל נשק שיכלו להשיג. חלקם אחזו בלפידים בוערים. "קדימה אחריי!" קרא הבחור והוביל את כולם אל מקומם של היצורים צמאי הדם.

מתוך כל המהומה, הבחור מצא את עצמו לבדו רודף אחרי אחד מהיצורים. לפתע היצור נעצר ופנה אליו. הבחור קפא במקומו. היצור זינק ונשך את הבחור בצווארו. לפתע נשמעו קולות רבים. היצור נמלט והבחור מיהר אל אחת הסמטאות. הוא התחבא בין האשפה, ידו מונחת על צווארו המדמם.

"מה קורה לי?" הוא מלמל. הכאב היה בלתי נסבל. אש בערה בכל גופו והוא נשך את שפתיו כדי לא לצרוח. הוא רק רצה שהכל יפסיק. הכאב, האש, לא אכפת לו אפילו למות רק שהכל יפסיק.

"מישהו ראה את הבן שלי?" שאל הכומר את האנשים העייפים ששבו מהמרדף חסר התועלת. הם לא הצליחו להרוג אף אחד מהיצורים, הם רק איבדו את אנשיהם וחזרו עייפים ומאוכזבים. כולם השיבו  ב-"לא, לא ראינו" או "אולי הוא נהרג". הכומר הדואג שב הביתה לחכות לבנו היחיד.

מספר ימים חלפו מאותו לילה גורלי. הבחור פקח את עיניו והביט סביבו. הכאב פסק, אבל לא היה נראה לו שהוא מת. הכל נראה חד יותר וגם נשמע חד יותר. הוא בחן את צווארו באצבעותיו. הוא לא חש בסימן נשיכתו של אותו יצור, אך הוא חש שצווארו קשה כמו אבן. הוא הביט בזרועותיו וגם הן היו קשות כמו אבן ולבנות. לפתע הוא הבין הכל. הוא הפך לאחד מהם. הוא בדיוק כמו היצורים צמאי הדם.

הוא החליט למהר אל ביתו. הוא לקח פיסת נייר שמצא על השולחן וכתב:

אבא,

אני מצטער אם הדאגתי אותך, אני בסדר.

עזבתי אחרי אותו לילה לנסות את מזלי בעולם, אולי אמצא אישה כמו שרצית.

לא אוכל להחליפך בכנסיה, תמיד ידענו שזה לא אני.

מצטער ואוהב מאוד,

בנך,

קארלייל קאלן.  

קארלייל חמק החוצה במהירות. הוא הגיע למרכז העיירה ולפתע קפא במקומו. הריח שהריח היה חזק וצרב את גרונו. אנשים חלפו על פניו, נמלטים ממנו. הוא הריח את דמם.

קארלייל נמלט אל היער ונכנס פנימה כמה שיותר עמוק. הוא רצה להיות רחוק מבני האדם. ריח דמם פיתה אותו לתקוף, אך הוא לא רצה להיות רוצח, זה פשוט לא היה הוא.

לפתע הוא שמע צליל פרסה. צבי הופיע מולו. בעל החיים בחן אותו בעיניים חומות מבוהלות במקצת. קארלייל נע בזהירות ואז זינק. הוא הרג את הצבי במכה אחת. "מצטער" הוא מלמל כשנעץ את שיניו בגופו והחל לשתות את דמו.

קארלייל החל לשוטט ביער, ביתו החדש, בתקווה שיהיה רק זמני. הוא הגיע לנחל שזרם במעבה היער. קארלייל קרב אל המים, מהסס מעט ובחן את בבואתו. עיניו נפערו בתדהמה למראה פניו החלקים, היפים ועיניו שהיו חומות בעבר כעת בערו בפניו בצבען האדום.

הוא נזכר שקרא על יצורים אלו בספריו, אך כשיצא לרדוף אחר היצורים שתיאר אביו, לא חשב שמדובר בהם. עכשיו הוא ידע מה הם  היו, מה הוא נהיה כעת, הוא נהיה ערפד, קארלייל קאלן הערפד.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

טואוובבבבבב:]]] · 10.08.2010 · פורסם על ידי :shlomi177
מחכה לפרק הבא מדהימה:]]

אממ · 10.08.2010 · פורסם על ידי :Stop And Stare
זה נחמד אבל זה מרגיש כאילו כל הזמן חסר משהו ..יש עוד מקום לתיאורים, צריך לתאר יותר להסביר יותר ולדעתי הרגש לא מתואר מספיק תנסי לתאר יותר רגש לנסות להסביר מה עובר עליו כל הזמן ..
אבל הרעיון ממש יפה ..
תמשיכי ::::)

מדהים!מהמם! · 10.08.2010 · פורסם על ידי :valle
איך ידעתי שזה היה קארלליל!מדהים כמו תמיד!תמשיכי מהר!אבל באמת כמו מי ששמעליי אמרה-חסר תיאורים ורגשות,חוץ מזה-מדהים!

מדהים!!! · 10.08.2010 · פורסם על ידי :עפריקי
יותר תיאורים, אבל עדיין יפה מאוד!

100מם · 15.08.2010 · פורסם על ידי :הרמיוני<3
הפרק השני פ33תי

~_~ · 10.06.2012 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
איך קראלייל היה בכפר שלו בלי להריח בני אדם או להרוג אותם?
וימי הפיכתו להרפד טסו, תתארי יותר וטאתי את הקצב.
אבל בכללי אני אוהבת.

האמת זה פאנפיק נטוש... · 10.06.2012 · פורסם על ידי :kineret17 (כותב הפאנפיק)
כתבתי אותו דיי מזמן ואמרו לי שהוא לא ממש טוב והוא גם לא זרם לי בכתיבה אז ויתרתי...
בקשר למה ששאלת, זה עובדה מהסיפור המקורי (דמדומים) שהוא חי תקופה ביער רחוק מהאנשים ושהוא היחיד שלא רצח ולא שתה דם של בני אנוש...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007