האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

רפונארה ואיאנוס

אם רפונזל היתה קארה, ואיאן היה איאנוס וגם לכל השאר המצאתי שמות מוזרים. רפונזל בגרסה מקוצרת.



כותב: Sophie Foster
הגולש כתב 59 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 360
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: 39 רמזים, רפונזל - זאנר: רומנטיקה הומור (?) - שיפ: איארה - פורסם ב: 27.07.2020 המלץ! המלץ! ID : 11373
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

במיוחד בשבילכם - שני בסדרת "אגדות הפאנדום".
לא קראתם את הראשון? רוצו תקראו!
~סינדרבת׳ וקללת האוובר-ת׳ינקינג~
(הוא עדיין לא אושר, נקווה ששניהם יאושרו)
שוב: ויתור זכויות לסופרים הנפלאים של 39 רמזים וסדרות ההמשך, שאם אתחיל לפרט אותם כאן זה יתפוס הרבה מקום. בקיצור, אין לי שום רצון לרווח כספי מפאנפיק זה.
וגם: העלילה לא קשורה ל39 רמזים, רק לדמויות.
~~~
היה היה פעם, בארץ רחוקה, מכשף רשע בשם פירסן. היתה לו בת, אך אשתו, שגילתה את רשעותו, לקחה את הבת והתגרשה ממנו. ולכן, ביום ההולדת שנתיים של הילדה - שנקראה רפונארה, הוא חטף אותה, ושם אותה במגדל גבוה - ממנו היא לעולם לא תוכל לברוח.
הוא נתן לה מה שרצתה - חוץ מחופש. היא יכלה לצייר או לשרטט או לכתוב או לקרוא, בכל ספר שתבקש, אך לא יכלה לצאת מהמגדל.
נוסף על כך, פירסן הרשע אף יותר, החליט לערוך עליה ניסויים בשיקוי מיוחד, שהוא גנב. השיקוי הזה אמור היה להפוך אותך לאדם הכי חזק בעולם:
מלא בכוח, גאון, אסטרטג ויצירתי.
אך לשיקוי היתה בעיה! היו לו תופעות לוואי, ומי ששתה את השיקוי במלואו, נשאר לו שבוע לחיות. גם בשבוע הזה, הוא היה סובל מהזיות וכאבים.
בכל מקרה, בשביל שהיא לא תמות, פירסן נתן לה כל פעם מנה קטנה מהשיקוי, שהיתה גורמת לה לסבול, אבל לא למות.
המטרה של פירסן היתה להצליח לשדרג את השיקוי, עד למצב בו יעלמו תופעות הלוואי - ואז פירסן הרשע ישתה את השיקוי בעצמו.
ורפונארה גדלה במגדל הגבוה, עד לגיל עשר, בו התגלתה בעיה בשיקוי אחד שפירסן נתן לה, והוא האריך את שערה עד מאוד.
פירסן, שהשתעשע מהמחזה, החליט להשאיר את רפונארה ככה, ולא נתן לה להתקרב למספריים, שתוכל לקצר את שערה.
רפונארה, שהשתעמה מהר מאוד, כבר בגיל שמונה החליטה ללמוד לתכנת.
פירסן כאמור הביא לה את כל שביקשה, ולכן היא ביקשה ממנו רק מחשב, ורשת וויפי. ופירסן הסכים - לא מודע לסכנות שארבו לו בכך.
וכך שנים שלמות, ישבה רפונארה במגדל הגבוה שלה, הסתכלה על סרטונים ביוטיוב, קראה על העולם שבחוץ, וחשוב מכל, למדה לפרוץ. בגיל 12, היא ידעה לפרוץ לכל אתר שתבקש ממנה, ופיתחה לעצמה זהות אינטרנט בדויה של נערה בשם 'אפרילה מאיס'. אפרילה נהפכה להיות ההאקרית הכי טובה בעולם, ואף אחד לא ידע שזוהי רפונארה המסכנה, התקועה במגדל.
יום אחד, מחלונה, רפונארה ראתה נער יפה תואר, רוכב על סוס, ועובר במלכותיות באיזור. רפונארה, חשבה שזהו הנער היפה ביותר שראתה בחייה. למעשה, הוא היה היחיד. מחיפוש קצר באינטרנט, היא גילתה שזהו הדוכס איאנוס, אחד האצילים העשירים ביותר בממלכה.
היא חזרה לעיסוקייה, חושבת עליו יום ולילה.
~~~~
בינתיים, בכרכרה, הדוכס איאנוס אפילו לא הסתכל לכיוון המגדל. הוא היה עסוק בלהתלונן למגוון משרתיו שרכבו לידו על שקיקי התה הארורים של העיר הזו, כי הרי אינאנוס מגיע מלונדונארים - עיר התה והמבטא המתאנפף.
אך לפתע, אחרי שאיאנוס עבר את המגדל, הוא הסתכל אחורה ומצא את עצמו מביט במגדל מכוסה קיסוס ירוק. מלא בסקרנות, סימן איאנוס למשרתיו לסובב את הסוסים אחורה, וקשר אותם שם ליד עץ (גם את המשרתים). לבדו, בצורה שמאוד לא מתאימה לו, הוא החליט לטפס על המגדל. אך החלטה לא מספיקה, ואחרי שהוא טיפס על לבנה אחת, הוא החליט שזה יותר מדי, וציווה על משרתיו לנשוא אותו למעלה. וכך היה.
כעבור דקות אחדות, איאנוס הגיע לפסגת המגדל, עשה סלפי #עליתי_לבד, ורצה לרדת, אבל אז הוא קיבל מחבת בראש.
מי חובט בדוכס מחבת בראש?
מסתבר שהיתה זו נערה, ששערה הבלונדיני הארוך מדי השתרך סביב כל חדרה במגדל, והקיף אותו בערך עשר פעמים. הוא הסתכל עליה שוב, ותהה אם הוא מדמיין.
"אני יודעת מי אתה" היא התחילה להגיד, "אבל מה אתה עושה פה?"
איאנוס, שעדיין היה מוקסם מיופיה, בקושי הצליח לדבר אך לבסוף אמר:
"איך את יודעת מי אני? מי את?" הוא שאל. אביו פעם אמר לו, שבפגישות עם נשים אסור לו להיות זה שעונה, רק זה ששואל (ראו ספר הטיפים הגרועים של אבא, סדרת בגידה).
רפונארה היססה, ולבסוף ענתה:
"אני היא רפונארה, בתו של המכשף הרשע פירסן, שכלא אותי כאן."
איאנוס החוויר. הוא רק רצה לעלות למגדל, ולהציל נסיכות יפות ממכשפים רשעים ממש לא היה הקטע שלו.
אז הוא רק הנהן.
רפונארה חייכה אליו.
"אפשר לשאול שאלה פרקטית?" שאל אחד המשרתים. איאנוס נעץ בו מבט זועף, אבל רפונארה הנהנה.
"איך אתה מתכוון לרדת?"
לאיאנוס לא היתה תשובה.
"אני יכולה לשלשל אתכם למטה עם השיער שלי" היא אמרה, ואיאנוס הנהן בכל מילה שיצאה לה מהפה.
המשרתים הביטו בו בחרדה. הם הבינו שגם אם היא היתה אומרת 'אולי תקפצו קפיצת ראש' איאנוס היה מגיב באותה הצורה, כי הוא היה ידוע בפחדנותו.
אך כך היה. בעזרת כוחה הרב של רפונארה (בזכות השיקוי), היא הצליחה להוריד את כולם למטה בבטחה, בעזרת שערה הארוך שהתגלה כשימושי.
איאנוס דהר משם במהרה.
ורק אז חשבה רפונארה 'למה לא ירדתי לשם בעצמי?'
אבל החליטה לחכות לפעם הבאה שתפגוש את איאנוס, כי היה ברור שהוא יחזור.
ואכן, כעבור שבוע ימים, ראתה מחלונה הגבוה רפונארה את איאנוס, אך הפעם עם פמליה גדולה.
היא כבר זיהתה אותם מרחוק: היו אלו הדוכסית איימיאנה ואחיה של הדוכסית, דאנוס. הדוכס ג׳ונאס ושומר הראש של ג׳ונאס, המילטון (הידוע בכינויו המלט).
הפעם, מרחוק היא הורידה את שערה, והעלתה את איאנוס למגדל. הוא הביט בה בחיוך.
"הפעם, את באה איתנו" הוא אמר לה.
רפונארה חייכה, וירדה איתו למטה עם לאסו מהשיער שלה שהשאירה למעלה.
אחרי שנים רבות, היא הרגישה את מגע הדשא המדגדג על אצבעותיה, אבל אז נזכרה שהם חייבים למהר, לפני שיבוא פירסן לביקורת היומית שלו! ולכן, הם רכבו משם במהירות, רפונארה אוספת את שערה.
איאנוס הסתכל עליה, והיה מאוד גאה בעצמו. הוא הציל נסיכה! ידוע הרי שלפני שנהפך פירסן למכשף רשע, הוא היה המלך של הממלכה. ומכך רפונארה היתה נסיכת הממלכה. הם הגיעו למרכז העיר, והתיישבו ביחד בנמל, משכשכים את הרגליים במים.
"יש רק דבר אחד שלא אמרתי לך"
איאנוס הסתכל עליה. היא נשואה? מקוללת?
"אני היא ההאקרית אפרילה מאיס"
הוא חייך עוד יותר.
והם חיו באושר ועושר עד עצם המנודה הזה.

תגובות

זה מהמם!!!!! · 27.07.2020 · פורסם על ידי :מלאך לבן
אני שרופה על
איארה
הם השיפ הכי חמוד שקיים!!!
אהבתי איך שילבת את זה ברפונזל

ממש טוב! · 27.07.2020 · פורסם על ידי :ㅂㅈㄷㄱ쇼ㅕㅑㅐㅔ
נהדר!

תודה · 27.07.2020 · פורסם על ידי :Sophie Foster (כותב הפאנפיק)
שוב תודה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007