האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הוגוורטס אחרי 200 שנה

מה קורה כאשר שלושה ילדים מסתובבים בעירת מגורם, הוגסמיד, נכנסים לטירה ישנה ששמעו שפעם, לפני 200 שנה לימדו בה קסמים ומגלים כיתובים מוזרים? תשובות כאן.



כותב: מלכה אפרורית
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 977
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח-הרפתקאות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 20.08.2020 - עודכן: 21.08.2020 המלץ! המלץ! ID : 11462
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אחרי הרבה שנים של לימודי קסמים בהוגוורטס, הטירה נשארה שוממת וריקה מתלמידים וממורים. נשארו בטירה רק ספרים ישנים, רסיסי זכוכית של בקבוקי שיקויים, ואבק מפוזר ברחבי הטירה. קוסמים שחיו קרוב לטירה, בהוגסמיד, כבר התרגלו לראות את הטירה ריקה מאנשים. כבר שנים שאף אחד לא היה שם, עד שיום אחד כמה ילדים נכנסו לטירה. הם ראו כל מני דברים: שברי זכוכית, גליונות קלף וחפצים מפוזרים, עד שפתאום הם ראו אור ירוק מהבהב. הם נבהלו. הם לקחו צעד אחד, ועוד צעד, ועוד אחד. הם ראו על הקיר כיתוב ירוק.

"אני," הקריא ג’יימס, אחד הילדים את המילה.

"מוזר,” אמרה ג’יסי. “כנראה הרוח ההיא שהייתה פה בימי הלימודים כתבה את זה.”

"כדאי ללכת…" אמר ג’ון, אחד החברים, והשאר הינהנו בהסכמה.

יום למחרת הם חזרו. הפעם, הם ראו אור אדום. הם לא פחדו יותר אחרי אתמול. הם ראו שהיום, בשונה מאתמול, היה כתוב על הקיר "חזרתי". הם לא הבינו מה קרה. הם באו עוד פעם יום לאחר מכן, הם ידעו שהם יתקלו גם היום באור ובכיתוב על הקיר, והם באמת ראו, בדיוק כמו בימים הקודמים רק עם צבע אחר, אור כחול ועל הקיר כתובת חדשה.

"הקוסם הגדול.” הקריא ג’ון.

"הקוסם הגדול? מי זה יכול להיות?” שאלה ג’יסי.

למחרת הם ציפו לראות אור וכיתוב נוסף על הקיר, כבכל שאר הימים. עברה שעה ארוכה ולא היה דבר על הקיר.

"מה קורה? בדרך כלל כשאנחנו באים זה כבר כתוב על הקיר, עכשיו אנחנו ממתינים כבר הרבה זמן!” אמר ג’ון.

"נמתין עוד קצת ואם לא יהיה כלום אז נלך.” אמרה ג’יסי.

הם לא ראו שום אור ושום כיתוב על הקיר. פתאום הם ראו כיתוב חדש.

"וולדמורט” הקריא ג’יימס.

"אני חזרתי הקוסם הגדול וולדומרט." הקריא ג’ון. “זה מה שיוצא אם מחברים את כל המילים".

הם יצאו מהטירה לכיוון ביתם בהוגסמיד. הם שאלו אנשים שהם הכירו ברחוב על הוולדמורט הזה וכל אחד מהם היה בהלם מוחלט.

 

"למה כולם היו בהלם כשאמרנו את השם של הקוסם ההוא?” שאל ג’ון את אביו.

"אתה זוכר שקראתם בספר ההיסטוריה ההוא על קוסם בשם הארי פוטר?” שאל אביו של ג’ון.

"כן, בדיוק הגענו לחלק המותח.”

"אז זה לא סתם סיפור. זה קרה באמת. וולדמורט הוא הקוסם המרושע ביותר שהכרנו אי-פעם. הוא השתמש בחפצים שנקראים הורקרוקסים בשביל לשמור את עצמו חי לנצח. כל ההורקרוקסים הושמדו על ידי הארי פוטר, חשבנו שוולדמורט חוסל לנצח.” הסביר אביו. "אף אחד לא שמע את השם הזה כבר 200 שנה.”

ג’ון מיהר אל ביתם של חבריו ואסף את כולם ליד צריף ישן בעירה. הוא הסביר להם את מה ששמע מאביו וכולם היו בהלם. הם פחדו, היו מבולבלים, אבל בעיקר דאגו.

 

השם וולדמורט והשמועות על מה שקרה בהוגסמיד התגלגלו לעיתונים ולכל אוזן של קוסם. השמועות חצו גבולות והגיעו למקומות מפתיעים: לארצות אחרות, לאוזני שרי הקסמים בעולם ולאוזן של הקוסם הגדול בהיסטוריה: הארי פוטר.

הפרק הבא
תגובות

המשך · 20.08.2020 · פורסם על ידי :I'm legendary man
מותח מאודדדדדדדדדדד...
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

אז ככה. · 20.08.2020 · פורסם על ידי :GrayGandalf
אז ככה. אני גם בטא הפאנפיק וגם אחיך אז לא לדאוג: אני לא אקטול לך את הפאנפיק.
קודם כל, רעיון נפלא. זה אחלה פאנפיק וזה ממש מותחחחח.

אני לא אמשיך עם התגובה כי אני שומר ת''בים לפורום. אז המסקנה שלי היא:
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!

זה ממש יפה! · 20.08.2020 · פורסם על ידי :מלאך לבן
במיוחד אם זה פאנפיק ראשון שלך(מנחשת שאת בת לפי הכינוי שלך)

אווו, מסקרן. · 21.08.2020 · פורסם על ידי :תולעתספרים
נרשמתי. רק לא הבנתי דבר אחד. אם זה אחרי 200 שנה אז איך זה הגיע לאוזניו של הארי פוטר? הוא לא אמור להיות מת?

נרשמתי. תמשיכיייייי. · 21.08.2020 · פורסם על ידי :shudaw wonters

תודה! · 21.08.2020 · פורסם על ידי :מלכה אפרורית (כותב הפאנפיק)
תולעתספרים, כי קוסמים חיים הרבה זמן, כמו דמבלדור, אז חשבתי לנצל את זה בסיפור.

יפההה · 23.08.2020 · פורסם על ידי :אלבוס דמבלדור10
המשךךך
נרשמתי

אדיר · 30.08.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
נרשמתי

אני בהלם, איך לא חשבתי על זה? · 09.12.2021 · פורסם על ידי :AmNet
אני במתח, תמשיכי!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007