האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

יתומה

היה זה הבית העליז ביותר במקום. האחד שכולו חסר מחסרונות.
תמיד הצחוק, השירה, הריקוד והאושר באו משם.
עד שהגיע יום אחד.



כותב: someday
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 411
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: האסופית - זאנר: דרמה - שיפ: ברתה שירלי/וולטר שירלי - פורסם ב: 13.09.2020 המלץ! המלץ! ID : 11535
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

היה זה יום מאושר מאוד בבית משפחת שירלי.

ברתה שרלי בדיוק חזרה מכנס משפחות של המושב, והייתה מאושרת בכך שתרמה לקהילה בעזרת הצעותיה.

"אני כאן!" נשמע קולה העליז של ברתה בפותחה את הדלת. וולטר שרלי רץ אליה וחיבק אותה בחזקה.

"אן ואני התגעגענו נורא!" אמר.

אן הייתה התינוקת שנולדה להם לא מזמן. זו הייתה התינוקת הראשונה שלהם, והם התרגשו מאוד בחודשים הראשונים.

עכשיו אן הייתה כבר כמעט בת חצי שנה, ושערה האדום הקצר שהחל לצמוח בהק והתאים בצבעו עם עיניה האפורות-ירוקות.

אן הקטנה צחקה צחוק קל וניסתה לזחול אל אימה, מאושרת וחייכנית.

וולטר הרים את אן והחזיר אותה ללול, שכבר היה קטן יחסית לגובהה של אן החמודה, שצמחה במהירות מפתיעה.

 

בימים שאחרי אותו היום הבית הזורח איבד מעט מאורו. מסתבר שברתה חלתה קשות במחלת הטיפוס.

אן לא ידעה איך ולמה אמא חולה, אבל היא הרגישה שמשהו כבר פחות מאושר כאן, פחות זוהר, פחות נעים, פחות... הם.

וולטר הזמין את הרופא במהירות, אך בזמנים ההם לא הייתה עוד תרופה לאותה המחלה.

"אנא, הגד לי..." התחנן וולטר. "אתה בטוח שאין שום תרופה? שום חיסון? אני אוכל להיות בשקט גם אם התרופה לא תהיה בידי. אני רק רוצה לוודא שאנשים שאולי קורה להם את אותו המקרה יוכלו לקחת תרופה והכל ייעלם להם אחרי כמה זמן. אני רק רוצה לדעת אם אחרים יוכלו למנוע את התופעה הזו!"

אן לא הבינה את הכל מילה במילה, אבל הבינה שמשהו קורה בבית. משהו לא כל כך טוב.

 

וולטר לא הסכים לעזוב את אישתו, אף שידע שבכך הוא עלול לסכן גם את עצמו. אן לא הורשתה להתקרב להוריה, פן תידבק גם היא. זה הדבר היחיד שעליהם וולטר והרופא הסכימו ביחד.

אן הקטנה סובבה קווצה קטנה משערה ושאלה את שכנתה במתיקות: "את חושבת שאבא ואמא יהיו בסדר?"

"אני לא יודעת, אבל אני מקווה." ענתה השכנה בתקווה מזויפת, כדי שהתינוקת לא תשקע בעצב ותאבד כל תקווה.

 

אביה של אן נדבק גם הוא. גם אחרי נסיונות שכנוע רבים, הוא לא הסכיס לעזוב את מיטתה של ברתה.

"היא אישתי," אמר להם. "ולא אעזוב אותה בזמן משבר."

ברתה התנגדה בכל תוקף שוולטר ימות גם הוא, אך לא יכלה למנוע זאת בשל מצבה החלוש.

אן הקטנה בכתה בכי תמרורים כאשר העבירו אותה לבית שכנתה, כדי שתשמור עליה ושלא תידבק.

"אני רוצה להיות עם אמא ואבא!!!" צווחה.

"נקווה שהיא תחזור אליהם אי פעם..." מלמלה השכנה לעצמה. 

 

וולטר וברתה נפטרו יום לאחר מכן. הלוויה נערכה יומיים לאחר המוות.

אן הקטנה סבלה מאוד באותו יום, והסיטה את ראשה לאחור רוב הזמן.

"אני לא רוצה לראות את זה," ענתה כששאלו אותה. היא כבר הבינה שלא תראה את הוריה שוב.

 

אן הקטנה טופלה בידי שכנתה עד שגדלה מעט ואז הועברה לבית היתומים.

בית היתומים העלוב, הרע, המלוכלך וחסר כל הדמיון.

רק דמיונה הפרוע עזר לה לשכוח את כל מה שמסביבה, והיא דמיינה מראות רבים ומופלאים.

אן הועברה מבית יתומים לאחר, ממְאַמְּץ למאמץ, ובסופו של דבר מצאה את עצמה בבית יתומים נוסף.

אף אחד לא רצה אותה.

 


וההמשך כבר כתוב בספר

 

תגובות

וואו. · 15.09.2020 · פורסם על ידי :תולעתספרים
לא קראתי את הספר אבל ממש אהבתי. הכתיבה ממש יפה ואת סיפרת את הסיפור ממש ממש טוב. ממש יפה.

תודה! · 16.09.2020 · פורסם על ידי :someday (כותב הפאנפיק)
השקעתי על זה מאוד 😊

כן. · 17.09.2020 · פורסם על ידי :תולעתספרים
רואים שזה מושקע. כל הכבוד.

ממש אהבתי · 21.09.2020 · פורסם על ידי :צלקת
לא קראתי את הספר, אבל אני מכירה את הסיפור ממש יפה.

תודה רבה · 22.09.2020 · פורסם על ידי :someday (כותב הפאנפיק)
התגובות זה הסימן היחיד שבזכותו אני יודעת שקוראים 😁

:) · 30.03.2021 · פורסם על ידי :נמלה
אוקיי כמה דברים:
דבר ראשון זה ממש יפה, ויש לך כתיבה נהדרת!
דבר שני, את יכולה לראות אם קוראים לפי מספר הצפיות.
דבר שלישי: יש לי קצת ביקורת כי זה לא ממש היה ככה. היא הייתה עד גיל 10 בערך אצל משפחות אומנה (היא מספרת עליהם למרילה) ולא הזכרת אותן שם... חוץ מזה היא ננטשה כשהיא הייתה בערך בת שנה והיא לא יכלה להבין שהם מתו. בכל מקרה, פיקצר יפה!

תודה על הביקורת · 01.04.2021 · פורסם על ידי :someday (כותב הפאנפיק)
תודה רבה על הביקורת, קודם כל.
בכל מה שהסברת עכשיו, כנראה שהסבירו לאן שמשהו קרה להוריה, או שהבינה את זה ממה שהיה סביבה, ומשפחות האומנה הם המְאַמְּצִים. אולי היה נראה שכתבתי מַאֲמַצִּים
תודה בכל מקרה, עזרת לי להבין מה היו הטעויות שלי. אתקן עוד מעט

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007