האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מה שקורה בבידוד...

הקורונה הכתה בהוגוורטוס. כולם נכנסים לבידוד. ומה שקורה בבידוד נשאר בבידוד...



כותב: הרמיוני האחת והיחידה XD
הגולש כתב 26 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 962
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה הומור - שיפ: הארי/דראקו , דין/שיימוס , בלייז/הרמיוני (מרומז) - פורסם ב: 16.10.2020 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 11630
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרולוג

'1. שמרו על ריחוק. 2. היגיינה. 3. מסכות 4. במידה והנכם מפתחים תסמינים – לגשת מיד למרפאה לביצוע בדיקת קורונה'

"נמאס לי מהמסכה הזאת!"

"תפסיק לגעת בה!" לחשתי בחזרה. "אנחנו בחדר מלא אנשים ואתה לא רוצה להידבק מהם!"

"אבל... אוף!" רון רטן.

"רון, אתה מבין שהרמיוני נדבקה?!" לחשתי. "אני בטוח שללבוש מסכה זה הרבה פחות גרוע מחום וקשיי נשימה!"

ישבנו בכיתה של שינוי-צורה. מקגונגל נעלמה באמצע השיעור, אחרי שקיבלה הודעת פטרונוס על ישיבת מורים דחופה.

"על מה אתם חושבים שהם מדברים?" דין שאל, מסתובב לכיווננו.

"קורונה, כנראה," אמרתי, מושך בכתפיים.

הכול היה מוזר בשבועות האחרונים. שמענו על הקורונה בפעם הראשונה, כשסיפרו לנו שדמבלדור מרגיש לא טוב, כמה ימים אחרי שחזר מכנס. משם – זה היה מדרון חלקלק. פרופסור ספראוט התחילה להתלונן על כאבי גרון וחולשה, אחרי כמה ימים, תלמידי הפלפאף התחילו להשתעל... מהר מאוד הופיעו שלטים ברחבי בית הספר על היגיינה וריחוק. את החובה לשים מסכות הוסיפו כמה ימים מאוחר יותר. הכול היה נורא מבלבל. ומלחיץ. אף אחד לא ידע מה קורה, ממי וממה צריך להיזהר ומה ההגבלה הבאה שתהייה. לפני שבוע החליטו על "קפסולות" – לפי בתים ושנתונים – וההפרדה ביניהן הלכה והתגברה. בהתחלה ביטלו את הארוחות באולם הגדול והפכו כיתות ריקות לחדרי אוכל קטנים, ביטלו את הקווידיץ' ואסרו כניסה לספרייה. בסופו של דבר, החליטו על הפרדה מוחלטת – אסור היה להיפגש עם אנשים שלא מהקפסולה.

הבעיה הייתה, שהחליטו את זה מאוחר מידי.

"תלמידים," מקגונגל, שבדיוק נכנסה לכיתה, אמרה. "כפי שאתם בטח שמים לב, המצב הולך ומחמיר. חשוב לנו מאוד לשמור על בריאותכם ולפתור את 'בעיית הקורונה', כמה שיותר מהר. לכן, ניסינו לחשוב איך ליצור הפרדה מוחלטת, בתקווה שלאחריה נוכל לחזור לחיים הרגילים," היא עצרה לרגע והעבירה מבט על כולנו. "החלטנו על שבועיים בידוד מוחלט."

הכיתה שתקה.

"חשוב לי שתבינו שבית הספר עושה את המירב למען בריאותכם. ולכן, כדי לוודא שאנחנו מפרידים בין תלמידים בריאים לחולים, נערוך בדיקות קורונה לכולכם. לאחר מכן, נחלק אתכם לחדרי הבידוד שלכם. כל החולים יעברו למעונות גריפינדור והפלפאף והבריאים יעברו לסלית'רין ורייבנקלו."

"מה?!" רון לחש. לחישות דוחות נשמעו ברחבי כל הכיתה.

"אני יודעת, זה לא אידאלי, אבל זה המצב. במגורי החולים יהיו שניים בחדר ובמגורי הבריאים יהיו בין חמישה לשישה. וכדי להקל עליכם, אנחנו מנסים להשאיר אתכם עם חברים מהחדרים המקוריים שלכם. אה – וגמדוני הבית ידאגו להעביר את הציוד שלכם לחדרים החדשים, כמו גם לספק לכם אוכל ולהוות צורת תקשורת לעולם החיצון. הם חסינים מפני הווירוס."

"אני מקווה שנהייה ביחד," לחשתי לרון.

"ובריאים," הוא ענה ואז הוסיף, "ולא בסלית'רין..."

"אני אעבור ביניכם כעת ואבדוק האם אתם חולים. התשובות הן מיידיות, אך כיוון שזהו כישוף חדש, יש לו סיכוי לטעות. לכן, כל מי שיקבל תשובה שלילית, ילך מיד לאולם הגדול. המורים שם יכווינו אותו לחדר שבו הוא יבצע את הבידוד. מי שיקבל תשובה חיובית יישאר כאן ובהתאם לנשארים, אדע איך לחלק אתכם. שאלות?"

היו כמה אנשים שהרימו אצבע ושאלו שאלות – על הסימפטומים, על המגורים ועל המשך הלימודים. האמת, הופתעתי לשמוע שאלה על לימודים, כשהרמיוני לא נמצאת...

מקגונגל התחילה לעבור בינינו. כשהיא הגיעה לשולחן שלנו, היא כיוונה שרביט לראש של רון ומלמלה משהו.

"שלילי," היא אמרה בחיוך.

"פעם ראשונה שאני שמח לשמוע 'שלילי', פרופסור,"  הוא אמר.

מקגונגל חייכה וכיוונה את השרביט לראש שלי.

"שלילי!"

נשמתי לרווחה.

היא המשיכה לעבור בין התלמידים והכיתה הלכה והתרוקנה.

"וואו, יש המון חולים," דין אמר.

"לפחות ארבעתנו בסדר," שיימוס ענה.

"אתם חושבים שנהייה ביחד בחדר?" שאלתי.

"תסתכל מסביב," דין אמר, מצביע סביבו. "אני לא חושב שיהיה יותר מחדר בנים אחד."

"חבר'ה, נוויל חיובי," שיימוס אמר בעצב, מחווה במבטו לעבר קדמת הכיתה.

כשהסתכלתי ראיתי את נוויל הולך לכיוון הדלת. הוא הסתכל לכיווננו וחייך בעצב.

"תרגיש טוב!" רון קרא.

"תודה!" נוויל ענה בחיוך.

מקגונגל סיימה לעבור בין כולם וחזרה לעמוד מולנו. בחדר נשארו תשעה אנשים – אני, רון, דין, שיימוס, לבנדר, מאלפוי, זאביני, פרקינסון, בלסטרוד. ההבנה שנשארו רק שישה בנים חלחלה בראש שלי מהר מאוד. ההבנה שכנראה נהייה כולנו באותו חדר. בבידוד. שבועיים. ניסיתי לשמור על הבעת פנים רגועה.

גבותיה של מקגונגל היו מכווצות. היא נאנחה. "אני חושבת, שהבדיקה הזו הוכיחה לכולנו כמה שהבידוד חשוב," היא הביטה לכיוון הדלת. "חשוב לי לומר לכם – למרות שכולכם יצאתם שליליים, אם מישהו מכם מתחיל להרגיש לא טוב – להודיע לסגל ישר, כמו שאמרתי, על ידי גמדון בית. לכל חדר יש גמדון אחראי – כדי לקרוא לו עליכם לומר את שמו ולהקיש באצבעותיכם. יש לכם שאלות? לא רק לגבי הגמדונים, אלא באופן כללי לגבי המצב?"

שתיקה.

"יופי," היא חייכה. "לגבי החדרים, אני מניחה שאתם מבינים שאין הרבה ברירות לגבי החלוקה. הבנים יהיו בחדר אחד והבנות בחדר אחר. כולכם תהיו במעונות סלית'רין."

איזה כיף.

תגובות

יפה! · 18.10.2020 · פורסם על ידי :דוביאוהבגרב
בבקשה אל תעשי את דרארי!!! חוץ מזה פאנפיק יפה

מהמם!!!!!!! · 18.10.2020 · פורסם על ידי :abigailE
אמייגד זה נשמע מעולה.
ממש מחקה להמשך.
ודרארי זה טוב.
אז קדימה, נרשמתי.

כמובן שיהיה דרארי :) · 18.10.2020 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
אלה השיפים:
1. דרארי
2. דין/שיימוס (עם טוויסט קטן, שתגלו בהמשך. וגם אני משפפת אותם כבר הרבה זמן ובחיים לא כתבתי עליהם)
3. בלייז/ג'יני (מרומז. כי הם בבידוד...)
4. רון/הרמיוני (גם מרומז)

והאמת שבהתחלה רציתי בלייז/הרמיוני, אבל אז לא היה לי שיפ לרון. וגם - אני חושבת שיהיה מצחיק לראות את התגובה של רון כשהוא מגלה על בלייז/ג'יני

וואווווו · 18.10.2020 · פורסם על ידי :זאת אני
אני באורות עוד פאנפיק שלךךךךךךךךךך!!
*עיניים מכוכבות או איך שלא אומרים את זה*
ועוד דרארי3>, ועוד שיפים מוזרים אבל למי אכפת...
אני רק צריכה המשך.
ומהר. וזהו אני אסתדר עם השאר:)

ואו · 20.10.2020 · פורסם על ידי :Strange The Dreamer
תמשיכי
ומהר.
רק דבר אחד- לא מתאים להרמיוני להדבק, מתאים לה לשים מסכה ולשמור לגמרי על ההוראות ולא להדבק, וכשהארי נזף ברון הוא נשמע יותר מדי כמו הרמיוני.
היה מתאים להרמיוני לנזוף ברון ולרון לשים מסכה על הפה ולא על האף ושהארי יהיה נטרלי- אבל ישים מסכה.
אבל באמת ממש יפה

האמת, מסכימה איתך לגבי הרמיוני · 21.10.2020 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
אבל הקורונה פוגעת גם בטובים ביותר. המסכה לא מגנה ב-100%

וכמובן תודה לכולכם :)

אוקי זה גאוני!! · 30.10.2020 · פורסם על ידי :לולה-לולי
וואו וואו ווואו זה פשוט גאונות!!!!
מחכה לקרוא את ההמשך כבר!!

סליחה שאני חופרת או משהו אבל.. · 10.11.2020 · פורסם על ידי :abigailE
מתי יש המשך????

המסכה לא מגנה · 15.11.2020 · פורסם על ידי :הדוויג ז"ל
היא רק מונעת להדביק אחרים

תגובה להדוויג ז"ל · 15.11.2020 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
א. המסכה כן מקטינה סיכויי הידבקות
ב. גם אם היא רק מונעת הדבקה של אחרים - זה חשוב למניעת שרשראות הדבקה והתגברות על המגפה
ג. אכפת לך מהמסכה, אבל לא מזה שהארי סיים את הוגוורטס הרבה לפני שהקורונה התחילה?


בכל אופן - שימו מסכות ילדים :)

חחחח · 19.11.2020 · פורסם על ידי :הדוויג ז"ל
בסדר

אבל מה אם ההמשך · 25.11.2020 · פורסם על ידי :הדוויג ז"ל

אעהא · 08.12.2020 · פורסם על ידי :lunalovegood - a.m
בבקשההה תמשיכי!
זה נשמע פאנפיק ממש טוב ואני חולה על דרארי!!!

:) · 04.01.2021 · פורסם על ידי :נמלה
עוד לא ממש הבנתי מי המספר... הארי?
בכל מקרה, פאנפיק נהדרררררר

ץןטקרךןלאךכרןלק'ורחגטתוק'טקר · 18.01.2021 · פורסם על ידי :נבוט
יאווווווו
תקשיבי שהפיקים הכי יפים של דרארי הם שלך ואני פשוט מתה מתה מתה מתה על הכתיבה שלך
ועל דרארי כמובן
אז המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

וואוווווו · 09.02.2021 · פורסם על ידי :Marlene McKinnon
זה כבר ממזמן אבל תמשיכיייייי
זה ממש ממש ממש יפה ודרארי ורונמיוני ואעאהאהאעעהאהאעהעא
קדימהההה

אני יודעת שאני חופרת וזה ... · 07.05.2021 · פורסם על ידי :abigailE
אבל מתי המשך?? זה כבר המון זמן ואני במתחחחח

אני ממש מצטערת · 07.05.2021 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
אני יודעת שלא עדכנתי כבר מלא זמן...
אבל יש לי תירוץ! אני עובדת על ספר!!!
עדיין אין לו שם סופי אבל כשיהיה אני אגיד לכם :)
ואחרי זה אני מבטיחה לחזור לפרסם פאנפיקים!

אהההה · 15.05.2021 · פורסם על ידי :סופר חתול
מתי המשך ?
שלום מבנאדם מטומטם שמגיב תגובות מטומטמות

די להשאיר במטח · 22.06.2021 · פורסם על ידי :Cat13
בא לי המשךךךךךךךך *קול של ילדה בת חמש* *פרצוף מתלונן* *פרצוף מתלונן*

זה ממש טוב! · 15.07.2021 · פורסם על ידי :The equal opportunity kr
תמשיכיייי! בבקשה!

מסכימה עם מי שמעליי.... · 10.09.2021 · פורסם על ידי :א.נ
וואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא.
אאאא...( קול של צעקה הולכת ונחלשת) אא.. אא..א.
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי.
( הד)
(הד)
(הד)
את כותבת מדהים.
ובזכות ( או אולי בגלל )הכתיבה המדהימה שלך, אני התחלתי לאהוב דרארי.( פושעת!)
אז תמשיכי.
בבקשה!
אני מתחננת
(מה? מה פתאום. אני? אני לא התחננתי בכלל. זאת טעות בהקלדה!)
ואם לא תמשיכי אני אשלח בך מציקן.
או טורדן.
או צרנגול.
או עוג.
וכן! אני יכולה לעשות את זה!
ואם את לא יודעת מה הם היצורים המוזרים שהזכרתי למעלה ( או למטה?) אז אני מבקשת (שוב, טעות בהקלדה!) ללכת לקרוא ספידרוויק.
המשך.



תודה! · 10.09.2021 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
אז דווקא כן קראתי ספידרוויק. את הראשון, בכל אופן.... אני חושבת שקראתי אותו לפני איזה עשר שנים (מרגישה זקנה חחח)

ותודה על התגובה!

אומייגאדססס!! · 12.09.2021 · פורסם על ידי :Biana248
אני מה- זה מחכה להמשך! *פרצוף מתחנן*
אני פשוט מ-ת-ה על הכתיבה שלך. הפאנפיקים שאת כותבת מדהימים פשוט, ו.. אוקיי נגמרו לי הרעיונות להתחנפות אלייך כדי שתמשיכי.
מה? אני? אמרתי את זה? לאאא. כן.
אהמ, אהמ.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007