האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ה-31 באוקטובר

התחלה של חיים חדשים<br>מימוש החיים האלה<br>וסופם המר



כותב: weasleyistheking
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 727
5 כוכבים (4.625) 8 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ? - שיפ: לילי וג'יימס בערך - פורסם ב: 03.11.2020 המלץ! המלץ! ID : 11710
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ה-31 באוקטובר הוא יום שמח ועצוב לכל עולם הקסמים. אך בשביל משפחה אחת התאריך הזה היה התחלה של חיים נפלאים וטובים, אך הם נקטעו עוד בתחילתם.

 

ה-31 באוקטובר 1979 היה היום בו לילי פוטר נכנסה להריון עם בנה היחיד (לא היום שבוא היא גילתה על זה אלא היום בו היא נכנסה להריון). כשהיא גילתה על כך היא הייתה מצד אחד הבן אדם הכי מאושר בעולם, ומצד שני היא מאוד חששה לגורל בנה, שכן היא ובעלה ג'יימס פוטר היו פעילים מאוד במסדר עוף החול, ואפילו ברחו מהלורד וולדמורט בכבודו ובעצמו כבר 3 פעמים, לכן היא חששה שוולדמורט ייטפל לבנה.

 


 

כשנה לאחר מכן בערב ה-31 לאוקטובר 1980 הייתה לה בביתה משפחה קטנה ומאושרת,משפחת פוטר,המשפחה כללה את האב ג'יימס, האם לילי והבן הקטן הארי.

זה היה ליל כל הקדושים הראשון של הארי, ולילי מאוד התרגשה לקראתו, וקנתה לה, לבעלה ולהארי הקטן תחפושת של משפחת איילים (אירוני נכון?).

היא הלבישה את הארי הקטן בתחפושת, והוא כל כך התלהב ממנה שלא יכל להוריד את החיוך מהפנים.

בערך כשעה לאחר מכן הגיעו סריוס ורמוס לבקר (פיטר היה אצל אמא שלו), וברגע שנכנסו לחדר פשוט התפוצצו מצחוק כשראו את ג'יימס לבוש בתחפושת האייל שלו (לא שהוא היה צריך אותה כדי להיות אייל), בגלל שהצחוק של סריוס היה כל כך מדבק כל הבית התחיל לצחוק בקולי קולות אפילו הארי, בעיקר הארי. לאחר שצחוקם נחלש קצת הם התיישבו לאכול ארוחת ערב והעלו זכרונות מהימים שלהם בהוגוורטס, והארי שלא ידע על מה הם מדברים להסתכל על החתול ששיחק עם כדור צמר, וצחק כשהכדור פגע לחתול בפרצוף.

לאחר שסיימו לאכול לילי, ג'יימס ורמוס התישבו בסלון בזמן שסריוס לקח את הארי בידיו הרים אותו מעל ראשו והתחיל לרוץ איתו בתוך הבית גורם לו לצחוק בהנאה ונותן לו תחושה של תעופה, הצחוק של הארי גרם לסריוס לצחקק גם הוא, וכשחזרו לסלון כשסריוס עדיין מחזיק את הארי מעל לראשו לילי וג'יימס עמדו מחובקים והסתכלו עליהם בחיוך משועשע בעוד רמוס מצטרף לצחוקו של הארי.

 


 

עוד שנה עברה, ה-31 באוקטובר הגיע, השנה היא 1981. משפחת פוטר הייתה במחתרת, מסתתרת מפני הלורד וולדמורט. חששותיה של לילי התממשו, וולדמורט באמת מחפש את הילד, את התינוק שלה את הארי.

הארי כבר היה בן שנה ושלושה חודשים, וכבר ידע לדבר לא רע בכלל ביחס לגילו הצעיר.

המשפחה ישבה ביחד בסלון הבית, הארי ישב על ברכיו של אימו וצחק מהפרצופים שאביו עשה, פעם הוציא לשון ופעם עשה חיוך מוזר, הארי יכל לצפות בו עושה פרצופים למשך שעות, בזמן שלילי פשוט בהתה בבנה במבט אוהב והתמוגגה מכמה חמוד הוא היה, במיוחד כשחייך וצחק.

לפתע נשמעה חריקת שער צורמנית. באותו הרגע שני ההורים הבינו מי נכנס בשער.

"לילי זה הוא, קחי את הארי ורוצי, אני אעכב אותו, רוצי" אמר ג'יימס לאישתו.

"אני אוהבת אותך" מלמלה לילי ונישקה את בעלה נשיקה חפוזה בידיעה שזו תהיה האחרונה. "גם אני אוהב אותך, ליל'ס עכשיו לכי".

לילי רצה במעלה המדרגות עם הארי בידיה, כששמעה את הדבר שלעולם לא הייתה רוצה לשמוע, צעקת "אבדה קדברה" ובום עמום של נפילה, וזהו היא ידעה זאת בעלה מת.

היא המשיכה לחדר של הארי כשדמעות זולגות על פניה. היא ידעה שלא תספיק לברוח לכן הניחה את הארי בעריסתו, בדיוק באותו הרגע הלורד וולדמורט נכנס לחדר, היא ידעה שזהו, שלא תוכל לראות שוב את אור היום, שלא תוכל לראות את הארי שלה גדל, שבעוד כמה שניות חייה ישאבו ממנה, והיא תיפול על הרצפה כמו בעלה כמה דקות לפניה.

היא התחננה לרחמים שיקח אותה ולא את בנה האהוב, כשראתה שזה לא עומד לקרות היא ישר נעמדה בין הארי לוולדמורט, וכך סיימה לילי פוטר את חייה והצילה את חיי בנה.

כאשר וולדמורט ראה שפגע בלילי ולא בהארי הוא חשב לעצמו שהיא סתם אישה טיפשה, אבל ברגע שקללת המוות פגעה בהארי וולדמורט קרס והנשמה שלו יצאה מתוך גופו, ובתוך הבית נשאר כרגע רק פעוט בן שנה עם צלקת בצורת ברק במצח ובוכה, בוכה על אביו, על אימו ,מהפחד של מה שקרה ומה שיקרה עכשיו ומהכאב שחש במצח.

זהו משפחת פוטר התפרקה ועכשיו נשאר ממנה רק הארי פוטר הילד ששרד. 

 

זה פיק ראשון שלי ואני אשמח לתגובות בונות! מקווה שנהנתם לקרוא.

תגובות

ייפה · 04.11.2020 · פורסם על ידי :תולעתספרים
וואו איזה עצוב. לא רציתי שזה יגמר כי ידעתי מה הסוף. :(
ממש ממש יפה

תודה :) · 04.11.2020 · פורסם על ידי :weasleyistheking (כותב הפאנפיק)

:( · 27.11.2020 · פורסם על ידי :lunalovegood - a.m
תשמעי זה טוב!
וכלכך עצוב אבל זה יפה ממש
מושלם פשוט

תודה רבה😍 · 27.11.2020 · פורסם על ידי :weasleyistheking (כותב הפאנפיק)
אני מאוד מעריכה את התגובות

ממש יפה · 06.12.2020 · פורסם על ידי :Honey3548
הז'אנר צריך להיות פלאפי. יש לי חיוך טיפשי על הפנים.

מהמם · 03.03.2021 · פורסם על ידי :Know-It-All
עצוב ממש אבל גם יפה...

וואווווווווווווווו · 19.05.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
אני בוכה עכשיו
זה מדהים

תודה רבה😍 · 19.05.2021 · פורסם על ידי :weasleyistheking (כותב הפאנפיק)

קוראת שוב פעם · 21.07.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
בוכההה
וואו

וואי מושלםםם · 03.09.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
זה כזה חמוד עצוב ושמח מה שממש קשה לשלב ביחד ואת\ה עשיתם את זה מושלםםם

תודהה😍 · 03.09.2021 · פורסם על ידי :weasleyistheking (כותב הפאנפיק)

פעם שלישית · 13.09.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
אני בוכההה :(

פעם רביעית · 17.01.2022 · פורסם על ידי :Sam I am
די מי היה מאמין
זה מושלם
ועצוב
ויפה
וכישרוני

♥️♥️♥️♥️ · 17.01.2022 · פורסם על ידי :weasleyistheking (כותב הפאנפיק)
אמאל'ה Cruella De Vil את מגיבה כל פעם תודהההה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007