האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ג'ומנג'י ואבן הקריסטל האבודה

מגוון של דמויות מעניינות נכנסות אל ג'ומנג'י על מנת לנצח במשחק ולצאת הן עומדות בפני משימה בלתי אפשרית.



כותב: תולעתספרים
הגולש כתב 17 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1035
5 כוכבים (4.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: ג'ומנג'י, שודדי הקריבים, הארי פוטר ובני הנפילים - זאנר: הרפתקאות והומור - שיפ: אלק ומגנוס, ברקע - פורסם ב: 13.11.2020 - עודכן: 30.11.2020 המלץ! המלץ! ID : 11761
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

צעקה צורמנית קטעה את השלווה ששררה בג'ונגל הסבוך.

דמות נפלה מן השמיים בצעקה קולנית, נחתה בקול רעש על האדמה, הדמות התגלגלה על האדמה עד שנבלמה על ידי עץ גדול מימדים.

הדמות התרוממה מן האדמה בקול רעש, ג'ק ספארו הביט סביבו בבלבול.

"למה אני נמצא בג'ונגל?” הוא מלמל לאחר שסרק את האזור סביבו.

לפני שהוא התחיל לנסות לפצח את התעלומה הזאת מספר צעקות נוספות נשמעו וכעבור כמה שניות חמישה דמויות נוספות נחתו מהשמים בקול תרועה.

"רגע,” מלמל ג'ק ובחן את גופו. “מה לעזעזל?” הוא מיהר לנחל שזרם בסמוך אליו, בינות לעצים ובחן את השתקפותו. דמות נמוכה, בעלת עור כהה, זקן שחור, תרמיל גב גדול ובגדים חומים השיבה לו במבט מבולבל. "ווואה,” ג'ק נסוג אחורה בבהלה.

"מה לכל הרוחות?” מלמלה בחורה שלידו.

"ומי את בדיוק?” שאל ג'ק את הבחורה.

"ומי אתה, תגיד לי קודם,” אמרה הבחורה. היה לה שיער שחור מהודק לקוקס ובגדים שחורים מוזרים.

"אני קפטן ג'ק ספארו,” אמר ג'ק.

"ג'ק, לכל הרוחות,” מלמלה הבחורה.

"מי אתם?” בחורה ג'ינג'ית וחטובה הופיעה מבין העצים, מאחוריה היו שלושה דמויות נוספות אך היא לא שמה לב לזה.

"כן,” הוסיפה דמות גוצה ושמנמנה בעלת משקפיים. “מה לעזעזל קורה קורה פה?”

"אוקי, בואו נעשה הכירות,” קרא ג'ק בקוצר רוח. “אני קפטן ג'ק ספארו שכרגע תקוע פה, במקום שיותר גרוע מקיבה של דיונון. ומי אתם לעזעזל?”

"רגע, אתה קפטן ג'ק ספארו,” קראה הבחורה הג'יננג'ית בבילבול. “אני יודעת מי זה קפטן ג'ק ספארו, הוא נראה אה – טיפונת שונה.”

"את חושבת שאני לא יודע את זה?” קצף ג'ק. “ומי את?”

"הרמיוני גריינג'ר, אדוני, ה.. אמ.. קפטן,” היא הביטה בגופה בפליאה. “אני לא נראית ככה, אני אפילו לא דומה לבחורה הזאת. מה קורה כאן?”

"גיבס,” אמרה הבחורה עם המראה הסיני. “אני לא בחורה,” הוא קרא בכעס. "מה לכל הרוחות?”

"ג'יבס?” קרא ג'ק. “הוו, פנים מוכרות...” הוא בחן את הבחורה שעמדה לפניו. “או בעצם שלא,” הוא מלמל כעבור רגע.

"טוב, אני ג'ייס הרונדייל,” אמרה הדמות של הבחור השמן עם המשקפיים.

שני הבחורים שעמדו לידו פלטו צחוק בלתי נשלט.

"מה?” שאל ג'ייס. “רגע למה אני נשמע כל כך מוזר?”

"אני לא יודע איך לבשר לך את זה,” אמר הבחור השרירי עם המראה האסייתי המעורב. “פשוט לך תביט בהשתקפות שלך לרגע.” הבחור שלידו הנהן בהסכמה.

"אוקי בסדר,” קרא ג'ייס. הוא ניגש אל הנחל. “ווואווו,” הוא קרא בבהלה ונסוג אחרונית. “מה לכל הרוחות קרה לגוף שלי?”

"את זה נבדוק אחר כך,” אמרה הבחורה הג'יניג'ית ששמה הרמיוני. “מי שניכם?”

"מגנוס ביין,” אמר הבחור בעל המראה של המתאגרף. “המכשף העליון של ברוקלין.”

"מגנוס?” קפץ בבהלה הדמות שלידו.

"אל תגיד לי שגם אני נהייתי דמות שמנה ומישקפופרית,” נאנח מגנוס בייאוש.

"אני שונא לומר לך את זה,” סינן ג'ייס מבעד למשקפיו. “אבל לא.”

מגנוס ניגש אל הנחל ובחן את השקפות שלו. “אוו, הלו, הלו,” הוא קרא בעונג. “אני מרגיש מעולה.”

"ואיך אני יצאתי?” פלט הבחור עם שיער החום הקצר שעמד לידו. “הוא בחן את השתקפות שלו. “טוב, זה לא כזה נורא...” הוא מלמל. “מגנוס, זה אני אלק.”

"את זה הבנתי,” אמר מגנוס. “אבל חוץ מיזה כלום.”

"רגע,” אמרה הרמיוני. “בואו נתעלם מן העובדה שאני נמצאת כרגע ליד ג'ק ספארו, ו..”

"קפטן ג'ק ספארו,” תיקן ג'ק בכעס. “הצבא האנגלי עשו את אותה טעות ו..”

"בסדר, בסדר,” הרמיוני גלגלה את עיניה. “בואו נתעלם מן בהעובדה שאני ממדברת כרגע עם קפטן ג'ק ספארו, אני מכירה את המקום הזה. כאילו יש לי תחושה מוזרה של דזה-וו.”

"מה זאת אומרת? את היית פה כבר?” שאל אלק.

"לא, ממש לא, אבל כן ראיתי את המקום הזה,” היא מלמלה. היא נגשה למגנוס ובחנה את שלט הקטן שהיה רקום על הכיס של החולצה שלו. “ידעתי,” היא קראה בניצחון. “אתה דוקטור ביירבסטון, ידעתי.”

"אממ.. אני חושש שיש פה אי הבנה, ילדונת, אני מגנוס ביין,” אמר מגנוס. “לא דוקטור בייבסטון...”

"כמובן שאתה לא דוקטור ברייבסטון,” אמרה הרמיוני בקוצר רוח. “אבל הדמות שאתה נמצא בתוכה היא דוקטור ברייבסטון.”

"לא הבנתי,” אמרה כולם יחד.

"אוח, אתם לא שמעתם על הסרט ג'ומנג'י?”

"לא,” אמרו כולם.

"טוב, כמון ששניכם לא שמעתם עליו, אתם בעצמיכם מסרט אחר,” מלמלה הרמיוני והצביעה על ג'ק וגיבס. “אבל אתם,” היא הצביעה לעבר ג''יס, אלק ומגנוס. “אתם מוגלגים, אתם אמורים לדעת מה זה.”

"אנחנו לא מוגוגלגלים, או מה שלא אמרת,” קרא מגנוס. “אני המכשף העליון של אליקנטה.”

"אתה מכשף?” שאלה הרמיוני בהתלהבות. “מעולה אני קוסמת. כן, כמובן שאתה לא מוגל, אבל הם לא יודעים שהם מוגלגים בגלל שהם מוגלגים. לא משנה. מה שרציתי לומר שראיתי סרט שמספר בדיוק את מה שקרה לנו. גם שם הדמויות נכנסו לגופים של אנשים אחרים, לגופים האלה למעשה, בכל מקרה, מה שאני רוצה לומר זה שאנחנו בתוך משחק מחשב! אנחנו בתוך הגופים של הדמויות וכדי לצאת מכאן אנחנו צריכים לשחק את המשחק ולנצח בו.”

"בחיאת שד, לא היה לך סיפור יותר מוצלח?” שאל ג'ייס.

הרמיוני תקעה בו מבט כועס. “אין לי שמץ של מושג על מה אתה מדבר, ואל תקרא לי שד לפני שאני אתחיל לקרוא לך בשמות.”

מגנוס פלט שיעול קטן. ג'ייס תקע בו מבט רושף.

"אני חייב להודות שההסבר של הילדה היה הגיוני,” אמר מגנוס.

"כן, תודה לך,” אמרה הרמיוני. “אחוות קוסמים בעת צרה וכל זה..” היא קרצה לו בחיוך מסתורי.

"אני ממש לא מחבב את הבחורונת הזאת,” אמר אלק ושילב את ידיו בכעס.

"אוו, אני מצטער לאכזב אותך ילדונת אבל אני כבר תפוס,” אמר מגנוס וכרך את ידיו סביב כתפיו של אלק. “אני מבין שהמראה הנוכחי שלי טיפונת מסנוור אותך,” הוא הביט בקורת רוח בשריריו הנפוחים. “הוא גם היה מסנוור אותי, אך אני חושש ש...”

"אוח, זה בכלל לא מה שהתכוונתי,” הרמיוני גלגלה את עיניה. “אתה קוסם, אני קוסמת, קוסמים עוזרים זה לזה בשעת צרה.”

"אני לא קוסם אני מכשף,” אמר מגנוס.

"תסלחו לי,” קטע ג'ק ספארו את השיחה. “אני ממש מצטער לקטוע את שיחת הקוסמים שלכם. מישהו מכם ראה את הספינה שלי?”

הפרק הבא
תגובות

זה מושלם! · 15.11.2020 · פורסם על ידי :מלאך לבן
את כותבת מדהים ומאוד אהבתי את הרעיון!

תודה · 15.11.2020 · פורסם על ידי :תולעתספרים (כותב הפאנפיק)

יואווווו · 15.11.2020 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר
אני נקרעתתת
זה פשוט חזקקק
עברתי לפרק הבא!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007