האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בית לא ממש מדויק

מה קורה כשמצנפת המיון לא יודעת לאיזה בית למיין?



כותב: לילי אולדרין
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2380
5 כוכבים (4.95) 20 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: מרק בצל. ברור שהארי פוטר! - זאנר: לאיודעת - שיפ: כרגע ג'ן - פורסם ב: 20.12.2020 - עודכן: 07.02.2021 המלץ! המלץ! ID : 11909
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

 

שלושה ינשופים ועורב אחד התעופפו מהעץ שבגינת משפחת רטוקולין, כשצרחה חדה נשמעה מהבית.

הצורחת, הייתה לא אחרת מאשר אליס, הבת הצעירה ביותר במשפחת רטוקולין, שהחזיקה מכתב כתוב בדיו ירוקה.

גברת רטוקולין, אישה חמורת סבר ששערה היה תמיד אסוף בפקעת הדוקה ומהודקת על ראשה, ירדה במדרגות בצעדים מדויקים ואציליים, משקפייה המרובעים מונחים על אפה. 

 

"אליס! מדוע את צועקת כך בשעה כזאת?!?

לא מספיק שאת אינך לבושה ומוכנה למסיבת החתונה של דודה מרי!" היא אמרה לבתה, ובהנף שרביט קליל הפכה את הפיג'מה המרוטה ונעלי הבית לשמלה פשוטה כחולה ומגפיים גבוהים שחורים ונוקשים.

 

"אמא! אמא! קיבלתי מכתב מהוגוורטס!" אליס צעקה וקירטעה לעבר אמה במגפיים הממש לא נוחים שלה.

 

שמץ של חיוך לה על פניה של גברת רטוקולין.

"נפלא, חמדתי. כעת לכי לסדר את שיערך, הוא נראה ממש כמו קיפוד קטן." 

 

מר רטוקולין ירד גם הוא במדרגות, לבוש בחליפה מפוארת, שיערו האפרפר מסורק לאחור ומוצף בג'ל שיער.

"אליס? קיבלת מכתב מהוגוורטס?!

כמה נפלא! 

אני מקווה שתתקבלי לרייבנקלו, בדיוק כמו שלוש אחיותיך, אמך ואני!" 

 

"אויש נו באמת! פיליפ, כמובן שהיא תתקבל לרייבנקלו! עם שכל כמו שלה אין מקום לספק!" גברת רטוקולין אמה בזעזוע למר רטוקולין.

 

 

 

 

 

 

חודש לאחר מכן...

 

 

"בי אמא! בי אבא!" צעקה אליס וגררה את המזוודה שלה לתוך תא ריק ברכבת.

היא לא יכלה להפסיק לחשוב לאיזה בית תתמיין ומה תלבש לשיעור הראשון בהוגוורטס.

כעבור עשר דקות נכנסה מכשפה זקנה אל התא של אליס, גוררת לפניה עגלה עמוסה בממתקים.

 

"רוצה משהו מהעגלה?" המכשפה שאלה וחייכה חיוך חסר שיניים.

אליס קנתה שתי עוגיות דלעת וארבע צפרדעי שוקולד, שילמה למכשפה, וטרפה את הממתקים בבת אחת. 

 

כעבור עוד שעתיים של נסיעה, הרכבת האטה, וקולות של תלמידים מתרגשים נשמעו במסדרונות.

אליס תפסה במזוודה שלה ויצאה במהירות מהרכבת.

 

"תלמידים חדשים! תלמידים חדשים לכאן!" צעקתו של רובאוס האגריד, שומר הקרקעות נשמעה מעל ראשי הילדים.

אליס שמעה על האגריד רבות מאחותה הגדולה ליסה, שחיבבה אותו מאוד. 

 

אליס ניסתה למצוא סירה ריקה,

אבל כולן היו מלאות, ולבסוף הצטרפה אליס לסירה עם שתי ילדות- אחת עם ערו בהיר ועינים מלוכסנות זעופות, והשנייה כהת עור שדווקא נראתה די נחמדה.

"סלית'רין! זה ללא ספק הבית הכי טוב!" הילדה עם העינים המלכוסנות אמרה בכעס לילדה כהת העור. "נו באמת ריקי! את טועה! הסלית'רינים בכלל לא נחמדים! הפלפאף עדיף בהרבה!" השיבה לה הילדה. 

 

אליס ישבה בקצה הסירה וניסתה לא לשים לב לריקי ולילדה השנייה, שבהמשך הוויכוח התגלה ששמה הוא ליין. 

אחרי 10 דקות מתוחות הגיעו הסירות לטירת הוגוורטס. 

פרופסור מקגונגל הניחה את מצנפת המיון על שרפרף באמצע האולם, פרשה מגילת קלף ארוכה והחלה לקרוא בשמות התלמידים.

 

"ג'טרונסי, בטי!" 

בטי, ילדה נמוכה וסמוקה התיישבה על השרפרף וחבשה את המצנפת. 

"הפלפאף!" צעקה המצנפת, ובטי רצה לשולחן הימני.

 

"גאוטוסקי, ריקי!" 

הילדה המלוכסנת מהסירה ניגשה אל המצנפת, ובקושי הספיקה לחבוש אותה כשנמעה צעקה-

"סלית'רין!" 

ריקי רצה לשולחן השמאלי והרשימה המשיכה.

 

"פלטינוטי, ליין!" 

"עטיה, אליה!"

"שוסקי, רני!" 

 

כך עוד ועוד ילדים עזבו את התור והצטרפו לשולחנות הבתים, עד שנשארה עוד ילדה אחת אחרונה.

"רטוקולין, אליס!" 

 

אליס רצה למצנפת, חבשה אותה על ראשה והתכוננה לשמוע "רייבנקלו!", אבל זה לא קרה.

במקום זה, המצנפת דיברה אל אליס.

"המממ... אני ממש לא יודעת איפה לשים אותך.

את חכמה, אבל גם אוהבת לעזור לאחרים... ואת מתעצבנת די בקלות, אבל לא אכפת לך לסכן את חייך בשביל אחרים... לאן את יכולה ללכת?" 

אליס תפסה כל כך חזק בשרפרף שאצבעותיה הלבינו.

היא לא יכלה לראות מבעד למצנפת שכיסתה את עיניה, אבל ידעה בוודאות שכל האולם מסתכל עלייה בפליאה.

אליס שמעה את לחשושי המורים שתהו מדוע לוקח למצנפת כל כך הרבה זמן. 

 

אחריי כמעט רבע שעה מתוחה, התייאשה המצנפת מנסיונות השווא, ובפעם הראשונה מזה 1,000 שנים, הרחיפה את עצמה מראשה של אליס ונחתה ברכות על הרצפה.

 

התנשפויות נשמעו ברחבי האולם.

 

פרופסור דמבלדור, פרופסור מקגונגל ופרופסור פליטיק התקרבו בצעדים מהירים אל אליס, תפסו בידה והורו לה להתקדם לכיוון משרד המנהל, מותירים את שאר תלמידי הוגוורטס המומים.

 

"אליס." אמרה פרופסור מקגונגל וטרקה את הדלת.

"המצנפת לא יודעת לאיזה בית למיין אותך, ודבר כזה לא קרה כבר כמעט 1,000 שנים.

הפרק הבא
תגובות

מהמם · 21.12.2020 · פורסם על ידי :Strange The Dreamer
אני פשוט... נכנסת לפאנפיקים חדשים, וראיתי את הפאנפיק הזה- הוא מעולה, מאד אהבתי את הרעיון ומעניין אותי לאן זה יתפתח.
בכללי אני מאד אוהבת את סיגנון הכתיבה שלך, ומאוד הופתעתי שאף אחד עדיין לא הגיב לפאנפיק הזה.
בבקשה תמשיכי בקרוב...
ממש אהבתי

אדיר! · 22.12.2020 · פורסם על ידי :ריילי וויזלי

מותח · 03.01.2021 · פורסם על ידי :מלכת היופי
תמשיכי לחתוב

מדהיםם · 28.01.2021 · פורסם על ידי :שוקולד זה העולם הבא
גאד זה מושלם תמשיכייי

מהמם · 29.01.2021 · פורסם על ידי :לונה_לאבגוד1234_
זה ממש מענייןןןן תמשיכייי

וואו · 29.01.2021 · פורסם על ידי :רומי גריינג'ר
את יותר מידי מוכשרת!!!! תמשיכי ליכתוב פאנפיקים מושלמים!

סיפור מרתקק · 02.02.2021 · פורסם על ידי :שורשי גרוט זה טעים
יפה!!

מדהים!! · 17.02.2021 · פורסם על ידי :soft panda girl
הסיפור כל כך מושקע לדעתי!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007