האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אלבוס דמבלדור



כותב: Chr0nic112
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 17212
4 כוכבים (3.656) 32 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קורות חייו של אלבוס דמבלדור - שיפ: ג'ין - פורסם ב: 15.09.2010 - עודכן: 24.11.2010 המלץ! המלץ! ID : 1198
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 2

אברפורת' ואלבוס הסתכלו המומים על אריאנה. מה שקרה כרגע היה אפילו מעבר ליכולתיו של קוסם מתקדם. פרסיוול וקנדרה התלחשו בחדר השני לגבי אריאנה. לצערו של אלבוס, הוא כבר לא יכל לשמוע את ההחלטה של הוריו כי הגיע הזמן לארוז את חפציו ולמהר לקינגס- קרוס. אביו של אלבוס, עובד במשרד הקסמים, הצליח לארגן לו מפתח מעבר.
אלבוס הלך לגבעה הקרובה, שם חיכתה לו כפפה קרועה ומרופטת. אלבוס נגע בקצה אצבעו בכפפה, ופתאום הרגיש משיכה בקורקבן (פופיק). אלבוס מצא את עצמו בסמטה ליד קינגס קרוס, הוא הלך במהירות לתחנה ורץ מעבר למחסום. ברכבת, אלפיאס כבר חיכה לו. ברגע שראה אלפיאס את דמבלדור הוא נופף לו. דמבלדור חייך למראה חברו הטוב ביותר והתיישב לידו. הרכבת התחילה לנסוע.
"מה פיספסתי?" שאל דודג'. אביו היה סקיב ולכן שנא את עולם הקוסמים ולא הרשה לאלפיאס לקנות מנוי ל"נביא היומי".
"בעיתון לא דיווחו על כלום, אך שני נערים התעללו באריאנה, ועכשיו פרצי הקסם שלה ממש מתקדמים. אתמול היא כמעט שרפה את כולנו." אמר אלבוס בעצב.
"וואו" אמר דודג' ועיניו התרחבו.
פתאום אלבוס שמע נקישות על החלון. זה היה פורון, הינשוף המשפחתי. הינשוף השחור החזיק במקורו מכתב.
אלבוס פתח את החלון והרשה לפורון להיכנס. כשהוא פתח את המכתב לא היה בו כתוב הרבה. זה היה הכתב של אחיו שסירב ללכת השנה להוגוורטס:

"אבא הרג את המוגלגים שהתעללו באריאנה, הוא נשלח לאזקאבאן. אנחנו עוברים למכתש גודריק."

אלבוס היה המום. אמנם הוא שמע את פרסיוול מדבר על להרוג את המוגלגים, אבל הוא לא ידע שאביו באמת מתכנן לעשות כך.
הוא סיפר על הכול לאלפיאס, לאחר שסיים נכנס ילד חדש לתא, מה שלא איפשר לאלבוס ולאלפיאס להמשיך לדבר.
"שלום! קוראים לי קורק פוטר! אפשר להיצטרף אליכם? אין שום מקום אחר ברכבת."
אלבוס בחן בעיניו החודרות את קורק. הילד היה בעל שיער שחור ארוך ופרוע, עיניו הירוקות היו בעלות ניצוץ מיוחד. ניכר היה שקורק לא מרגיש בנוח לנוכח סריקתו של אלבוס.
"קדימה, אל! תרשה לו לשבת!" אמר אלפיאס כדי להפיג את הדממה.
אלבוס חייך ואמר "קדימה קורק! בוא שב איתנו!"
כמה נחמד הגורל! לו אלבוס ידע שנכדו של הילד הזה יהיה זה שיציל את עולם הקוסמים, המצב ביניהם היה שונה מאוד.

בנסיעה הסתבר שקורק הגיע מדורשמנטרנג, והוריו החליטו להוציאו משם ברגע שהילד סיפר להם שלומדים שם את אומנויות האופל. לכן קורק היה עתיד להתמיין עם ילדי השנה הראשונה שהגיעו להוגוורטס.

***

בטירה, קורק היה כמו הר קטן בין עשרות הילדים הקטנים. והוקל לו מאוד כשסופסוף בא תורו. פרופסור מהוניר, ראש בית גריפינדור וגם המורה ללחשים לקחה את מצנפת המיון, וסנטימטרים ספורים לפני שהמצנפת נגעה בראשו היא כבר צעקה "גריפינדור!" בקול חזק ומצלצל. אלבוס מחא עם כל שולחן גריפינדור כפיים.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מהמם !!!!!!!!!! · 17.09.2010 · פורסם על ידי :ענבל שרגל
יווו, איזה כישרון !!!!!

:) · 17.09.2010 · פורסם על ידי :Chr0nic112 (כותב הפאנפיק)
טנקסס
אני רוצה עוד 4 תגובות כדי להמשיך אז תגיבבו!







:) · 17.09.2010 · פורסם על ידי :Chr0nic112 (כותב הפאנפיק)
טנקסס
אני רוצה עוד 4 תגובות כדי להמשיך אז תגיבבו!







:) · 17.09.2010 · פורסם על ידי :Chr0nic112 (כותב הפאנפיק)
טנקסס
אני רוצה עוד 4 תגובות כדי להמשיך אז תגיבבו!







הנה.... · 18.09.2010 · פורסם על ידי :Gamar18
זה 1....

הנה עוד אחד... · 19.09.2010 · פורסם על ידי :Eliamariko
זה 2.....

O: · 20.09.2010 · פורסם על ידי :Peeta Mellark
זה ממש ממש חמוד.
אף פעם לא קראתי על דמבלדור.
וממש יש לי מצב רוח.
אני חולה עליו.
מחכה להמשך !

:) · 21.09.2010 · פורסם על ידי :Chr0nic112 (כותב הפאנפיק)
טוובבב נוו, זה רק תגובה אחת לדרך אז אני כבר אתחיל לכתוב את הפרק, הוא יהיה מוכן או היום או מחר :)

הסבר קטן על מה שהולך להיות (ניראלי) · 21.09.2010 · פורסם על ידי :Chr0nic112 (כותב הפאנפיק)
תדרגו 5 פלייז!!!!!! נ.ב ניראלי שאני יעשה את הפרקים עד שהוא מת (בספר השישי) ככה שניראלי שעוד כמה פרקים ייכנס לסיפור הארי כי אני לא אכתוב ממש הכל על דמבלדור, רק את הדברים החשובים, כמו המוות של אריאנה וקנדרה, הכליאה של פרסיוול (שהוא אביו של דמבלדור, למי שלא מעודכן) ומציאת ההורקרוקסים, ואלי אני אכתוב קצת דברים אחרי המוות של דמבלדור, כמו הלוויה, כי אלפיאס, החבר הכי טוב שלו היה נוכח בהלוויה, והוא קשור אל אלבוס, כמו שעשיתי בפרק הראשון, שהוא בעצם על אריאנה.

הערה · 22.09.2010 · פורסם על ידי :ענבל שרגל
אל תעשה את הארי: רכרוכי\פחדן\מטומטם כמעט כמו בכל הפאנפיקים האחרים !!!! טוב ??

בקשר להארי · 22.09.2010 · פורסם על ידי :Chr0nic112 (כותב הפאנפיק)
אני לא יודעת איך אני אעשה את הארי, אבל בכל מקרה יש עוד מלא זמן עד שהארי יישתלב. פה דמבלדור (בפרק הזה) בן 14 וכשהארי הגיע להוגוורטס הוא היה בן איזה 200!!!!!
בזמן הזה קרו הרבה דברים. מי יודע? אולי אני בכלל אפסיק את הסיפור עוד לפני שהארי יגיע.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007