האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בת המוגלגים הקטנה

עיבוד להארי פוטר ולבת הים הקטנה.
אם אתם לא מכירים טוב את הסיפור של בת הים הקטנה, אני ממליצה לקרוא את העלילה בויקיפדיה ורק אז לקרוא את הפאנפיק.



כותב: נמלה
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 432
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר ובת הים הקטנה - זאנר: אגדה, הומור וקצת רומנטיקה - שיפ: בת המוגלגים/הקוסם, הקוסם/התלמידה התמהונית - פורסם ב: 06.01.2021 המלץ! המלץ! ID : 12000
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היה הייתה פעם בת מוגלגים, שהייתה הבת הצעירה מבין 5 בנותיהם של מוגלגים פשוטים. כל אחיותיה כבר עברו את גיל 15, ובית ספרם העניק להם ביקור קצר בהוגוורטס. בת המוגלגים חכתה מאד לגיל 15 כי אחיותיה היו מספרות לה דברים מופלאים על בית הספר הפלאי הזה. 

ביום הולדתה ה15, זכתה בת המוגלגים הקטנה להגיע להוגוורטס. כשהגיעה, ברחה בת המוגלגים ממשלחת בית ספרה,והתגנבה בחשאי אל עבר האגם הגדול. לפתע היא ראתה נער עגול פנים הזועק לעזרה מתוך האגם. אביה של בת המוגלגים היה דייג ולכן כל בנותיו היו שחייניות מעולות. בת המוגלגים לא היססה וקפצה מיד להציל את הנער. היא גררה אותו לחוף והסתתרה בין החממות של פרופסור ספראוט כי היה אסור לתלמידים לדעת שיש מוגלגים בבית הספר. בת המוגלגים התאהבה בנער ממבט ראשון. 

לפתע יצאה מן הטירה נערה תמהונית עם משקפיים מוזרות על עיניה. היא נבהלה למראה הנער ועוררה אותו מעלפונו בעזרת קסם כלשהו. הנער הודה לה ולבה של בת המוגלגים נחמץ בקרבה, כי ידעה שהיא לא תוכל לעולם להינשא לו.

אך בת המוגלגים הקטנה לא ויתרה והחליטה ללכת אל הקוסם מנדנגוס פלצ'ר, פורע החוק הנודע.

"מה תרצי ממני, בת מוגלים קטנה?" שאל אותה מנדנגוס. סיפרה לו בת המוגלגים הקטנה את כל תלאותיה. אמר לה מנדנגוס: "אני מוכן להפוך אותך למכשפה בכמה תנאים: דבר ראשון, את לא תוכלי לעולם לחזור להיות מוגלגית בחיק משפחתך. דבר שני, אני מבקש את קולך היפה בתמורה לקסם המסובך. דבר שלישי, אם הקוסם ינשא לאחרת, את תהפכי לאבק עם עלות השמש של יום כלולותיהם."

בת המוגלגים הקטנה הסכימה לעסקה שהציע לה מנדנגוס. הוא הפך אותה למכשפה ובתמורה לקח את קולה.

בת המוגלגים הגיעה להוגוורטס והלכה לכיוון האגם הגדול. ואכן, נמצא שם כבר אותו תלמיד שהצילה. התלמיד ניסה לפתוח איתה בשיחה, וכשהבין שהיא אילמת, החביא אותה בבקתה של האגריד ובטיח לדאוג לכל מחסורה. וכך היה. התלמיד היה מגיע לבקתה בכל הזדמנות שיצאה לו, ולבה יצא אליו. כך עברו כמה שנים.

באחד מן הימים, בשנתו השביעית, סיפר לה התלמיד על ההצלה המופלאה של אותה תלמידה תמהונית עם עגילי הצנונית. הוא גם סיפר לה על כך שהוא אוהב אותה בכל ליבו, אך סבתו טוענת שאביה הוא "קוקו גדול" ולכן הוא לא יוכל להתחתן איתה. עוד הוסיף התלמיד ואמר שהיחידה שהוא אוהב אחרי תלמידה תמהונית זו, היא בת המוגלגים הקטנה. "הוריי נפגעו קשות מוחית" כך אמר, "אך בידי אמי נמצא פתק שבו נמצא שמה של הילדה שהיא ואבי מייעדים לי. אך אין זה משנה לי מה יאמרו, אני אתחתן איתך. את היחידה שאני מסוגל לאהוב. התרצי להנשא לי?" לבה של בת המוגלגים הקטנה ניתר משמחה, אך מכיוון שלא יכלה לדבר היא הנהנה בראשה.

בסיום השנה השביעית, ביום הולדתו, הורשה התלמיד לפתוח את הפתק. בפתק נרשם שמה של אותה תלמידה תמהונית. התלמיד שמח כל כך, מכיוון שזו הייתה אהובתו האמיתית. מהר מאד נקבעה חתונתם, וליבה של בת המוגלגים נשבר. היא ידעה שהיא עומדת למות.

בליל כלולותיהם, נכנסו פתאום לאולם 4 נערות קירחות. היו אלו אחיותיה של בת המוגלגים הקטנה. הן סיפרו שמנדנגוס פלצ'ר נתן להן בתמורה לשיערן שן בסיליסק מיוחדת שעליה לתקוע בליבו של התלמיד וכך היא תוכל לחיות. הן הפצירו באחותם שתהרוג את התלמיד.
אבל בת המוגלגים לא יכלה לעשות זו. היא לא יכלה לגמול רעה תחת הטובה שעשה לה התלמיד שהיא כל כך אוהבת.
ולכן, החליטה בת המוגלגים להקריב את עצמה למענו. היא התיישבה בראש צוק, וכשהשמח האירה בקרן האור הראשונה היא התמוססה והפכה לאבק. עד היום, אם תלכו ברחוב ביום רוח חזקה, אולי תוכלו לראות את האבק שנשאר מבת המוגלגים הקטנה.

תגובות

המשךךךךךךךךךךך · 09.01.2021 · פורסם על ידי :הארי זכאי

:) · 09.01.2021 · פורסם על ידי :נמלה (כותב הפאנפיק)
אין המשך. זה פיקצר

וואוו · 31.01.2021 · פורסם על ידי :בלאגן גדול
זה טוב!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007